Stránka 2 z 4

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:02
od Dzefer
mondeo

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:10
od janoff
nevahaj a ber MAZDU ... :D (MONDEO je nekvalita, ktorú na prvý pohľad nevidno... :mrgreen: )

k motoru:

Nový MZR 2,5-litrový benzínový motor umožňuje športovejšiu a výkonnejšiu jazdu. Má maximálny výkon 125 kW (170 PS) a optimálny krútiaci moment pri nízkych a stredných rýchlostiach.

Hoci má vyšší objem, vyznačuje sa najtichším chodom v triede. Zaručuje aj vynikajúcu úsporu paliva v typických jazdných podmienkach s rovnakými kompaktnými vonkajšími rozmermi a nízkou hmotnosťou.

Vďaka prvému priamemu systému katalyzátora vo svojom segmente kombinuje nízke náklady s nízkymi výfukovými emisiami a vyhovuje nadchádzajúcim emisným štandardom Euro 5.

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:13
od Arnie J
Mr.Semtex píše:Hmm. No jak bych to nějak diplomaticky? :hm

Jediné co bude u těch motorů srovnatelné je spotřeba.. :D

No jasně :D

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:14
od Arnie J
STORRVIK: Obě jsou to dobré auta, ani s jedním neuděláš chybu. Hlavně, když to není Passat :D

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:15
od gonzalezz
MAZDU 6, by som nebral už stiahli z trhu vyše 25.000 kusov kvoli nejakým chybam... :roll: :pozor

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:17
od Arnie J
gonzalezz samozřejmě kecá, protože je dealer Fordu :) Co se týče spolehlivosti, spíš bych věřil Mazdě.

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:18
od STORRVIK
mohol by niekto rozobrať ten popis u 2.5 DURATEC na drobné ? V týchto veciach sa nevyznám (čo su DOHC ? :mrgreen: )

Obrázek

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:44
od Mr.Semtex
janoff píše:nevahaj a ber MAZDU ... :D (MONDEO je nekvalita, ktorú na prvý pohľad nevidno... :mrgreen: )

k motoru:

Nový MZR 2,5-litrový benzínový motor umožňuje športovejšiu a výkonnejšiu jazdu. Má maximálny výkon 125 kW (170 PS) a optimálny krútiaci moment pri nízkych a stredných rýchlostiach.

Hoci má vyšší objem, vyznačuje sa najtichším chodom v triede. Zaručuje aj vynikajúcu úsporu paliva v typických jazdných podmienkach s rovnakými kompaktnými vonkajšími rozmermi a nízkou hmotnosťou.

Vďaka prvému priamemu systému katalyzátora vo svojom segmente kombinuje nízke náklady s nízkymi výfukovými emisiami a vyhovuje nadchádzajúcim emisným štandardom Euro 5.


Papír reklamního prospektu snese celkem dost.. :D

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:46
od Mr.Semtex
Dar přítele Googla:

DOHC - double overhead camshaft

Ventilový rozvod 2xOHC využívající dvou vačkových hřídelí umístěnými v hlavě válců. Sací i výfukové ventily tak mají vlastní vačkový hřídel, což umožňuje použití více ventilů pro sání i výfuk. Nejčastější konfigurace u moderních motorů je dva sací a dva výfukové ventily, čímž lze dosáhnout dokonalejší výměny náplně ve válci a tím i dokonalejší spalování. Díky tomuto konstrukčnímu řešení je možné dosahovat vyšších výkonových charakteristik motoru (výkon a největší točivý moment) za dosažení příznivé spotřeby.

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:57
od Marcelino
STORRVIK píše:KOZENE CALUNENIE (MONDEO ALCANTARA)
Alcantara NIE JE koža :pozor
STORRVIK píše:VYHRIEVANIE SEDADIEL (to mi ani netreba)
no v zime je to pre mna nenahraditelna vec /pre ženu dvojnásobne, aj zo zdravotného hľadiska/ - neparkujem vo vyhrievanej garazi :oops:

STORRVIK píše:ELEKTRICKY NASTAVITEĽNE SEDADLA
- vyborna vec, ak to má pamäť, v prípade, že auto používajú 2 s rozdielnymi telesnymi proporciami...

STORRVIK píše:ktoré auto mám zobrať ? :hm :hm :hm :hm :hm :hm

mazda ma este nesklamala... 8-)

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 13:58
od STORRVIK
čiže DURATEC je lepší ?

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 14:19
od STORRVIK

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 15:06
od bingo
janoff píše:k motoru:

Nový MZR 2,5-litrový benzínový motor umožňuje športovejšiu a výkonnejšiu jazdu. Má maximálny výkon 125 kW (170 PS) a optimálny krútiaci moment pri nízkych a stredných rýchlostiach.

Hoci má vyšší objem, vyznačuje sa najtichším chodom v triede. Zaručuje aj vynikajúcu úsporu paliva v typických jazdných podmienkach s rovnakými kompaktnými vonkajšími rozmermi a nízkou hmotnosťou.

Vďaka prvému priamemu systému katalyzátora vo svojom segmente kombinuje nízke náklady s nízkymi výfukovými emisiami a vyhovuje nadchádzajúcim emisným štandardom Euro 5.


Super, takoveho marketingoveho bullshitu ma kazdy vyrobce plny katalog ;-)

Ale Mondeo ma mimo toho aspon i nejaky rozumny vykon za ty penize, i kdyz verim, ze pro zdejsi Mazda fanklub je i tech minus 50 koni lepsich :-))

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 16:27
od King of Potato People
passat 300HP to zezavodi oboje :) jinak mondeo, protoze 2,5T to je trochu jina liga nez 2,5 125kW :)

Re: MAZDA vs FORD

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 6. 2008 16:41
od Dusan
Otazkou je za kolik bude jezdit ta Mazda. Je to novy motor takze nikdo moc nevi. To turbo ve Fordu je naopak pet let stary motor o kterem uz se vi, ze zere docela hodne.