1,4 TSI 122k alebo 1,4 TSI 140k

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 4. 2008 10:27

Rebikvpanice píše:
DoubleSix píše:pokud se podíváš na jiný thread, kde jsem uváděl postup automobilek pro měření průměrné spotřeby


OFF TOPIC:

Můžeš dát odkaz, nějak to nemůžu najít, děkuji.
Rychlejší je ten obrázek sem znovu postnout.
Obrázek
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 24. 4. 2008 10:33

Double: teorie pekna, realita (Civic Hybrid testy vs. majitele) jinde. Z toho plyne me podezreni, ze se ti vic hodi spotreba v testu (dle tebe "se to nejak pokratilo", dle spritmonitoru se zda, ze se to pokratilo dost blbe), zadne jine opodstatneni nevidim a ani z tveho prispevku jsem se ho nedozvedel.

Rozmezi na spritmonitoru je velke, ale prumer je jen jeden. Ze si automobilky fandi je normalka, nekdo si fandi vic, nekdo min. 10-15% taky neplati vzdy, ja jsem 5% nad tim, co tvrdi Honda a uvidime, jak to pujde pres leto. Takze ja jsem pred koupi samozrejme projizdel i testy, ale z tech jsem prave nic nedozvedel, respektive nic vic, nez co ze spritmonitoru. Podle tebe je tam "obrovsky rozdil ve spotrebach", ale sam tady hazes z AR ze 2.4 jezdi "za 8.5-11 podle rezimu". Tohle rozmezi je na spritmonitoru taky, ale k nemu je tam navic i prumer, ktery v mem pripade odpovida realite.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 4. 2008 10:55

Skyline : jak jsem zmínil, to že v testech jezdili za 8, neznamená, že ty budeš jezdit taky za 8 (jde o to, kde a jak jezdíš). Ale pokud u testu jedno auto jezdili za 8 a druhé za 9, tak pokud si koupíš obě a budeš s nimi jezdit stejně, měl bys dosahovat také +/-litrového rozdílu. Takhle já chápu testy spotřeby.

Proč to nesedí u té Hondy, to nevím. :mrgreen:

Ad spritmonitor a údaje výrobce. U mého vozu je údaj výrobce 7,1, spritmonitor říká v půměru 8,6l (rozptyl 7,6-12,13l), já jezdím v průměru za 9,63, v testu s ním jezdili za 8,5. Takže je vidět, že ty testy se od průměru ve spritmonitoru moc neliší. Zatímco já se liším docela dost :-[ .

Nevím, proč se tak bráníš těm výsledkům testů. Máš pro to nějaký konkrétní důvod. Setkal si se někdy osobně s něčím, co absolutně neodpovídalo?

Já mám zatím většinou zkušenost, že to +/- odpovídá (alespoň u aut, se kterými jsem jezdil - to moje stávající neber, ten průměr je zničen tím, že to auto furt jezdí po městě, jakmile ale vyrazím ven + dálnice, jsem někde kolem 8,5, pokud vynechám dálnici, tak 7,5).
Teď jsem měl např. půjčenou Vectru 1.9 CDTi v kombíku. V testu ji sprdli, že žrala o cca 1l víc, než udává výrobce - 6l. Já jsem dosáhl spotřeby 6,8l, což také potvrzuje výsledky testu. Asi jsem ideální řidič, který jezdí stejně, jako testovací řidiči :mrgreen: (a nebo tak špatný, záleží na úhlu pohledu)
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rexi 24. 4. 2008 13:50

Dusan píše:
rexi píše:a proč ne? benzínová turba tohle umí a 1.4 tsi je výborný motor. u mojí 2.3T při pohodové jízdě po rovince řadím z 2000 na 1500 a když vypneš rádio a nejede okolo tdi tak slyšíš jak si motor krásně přede.


Myslis svoje 2.3T ve sve Mazde CX-7, kterou v testu spotreby na Lidovkach zhodnotili:

"Mazda CX-7 patří mezi nejrozežranější automobily, které prošly naším testem spotřeby."

Mimochodem tahle Mazda s "usporny predoucim" 2.3T turbomotorem v tomhle testu spotreby prekonala spotrebou BMW X5 4.8 V8, coz neni zas tak spatny vysledek, kdyz si uvedomime, ze BMW ma dvakrat tolik valcu a skoro o polovinu vyssi vykon. :mrgreen:


mám najeto 8tkm takže bych něco o té rozežranosti musel vědět, 11 mi přijde adekvátní. v jiných testech jezdili za 12 (autotip, autorevue, am revue), na mojeauto.cz má frajer cca 10. k tomu testu, s jakýmkoliv motorem se dá překonat obvyklý průměr, u nás ve firmě byl jeden co jezdil s htp za 11,5 , před tím byl na tomhle autě průměr 6,1.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 24. 4. 2008 14:17

Double: "pokud si koupíš obě a budeš s nimi jezdit stejně, měl bys dosahovat také +/-litrového rozdílu. Takhle já chápu testy spotřeby."

To je omyl, kdyz se zmeni podminky, nemusi platit vubec nic (napr. HTP a 2.4 jezdici hlavne po dalnici budou mit spotrebu podobnou, ale stejna auta jezdici hlavne po meste uz ne - ber to jako extremni priklad pro nazornost, abys me zas nechytal za slovo).

"Ad spritmonitor a údaje výrobce. U mého vozu je údaj výrobce 7,1, spritmonitor říká v půměru 8,6l (rozptyl 7,6-12,13l), já jezdím v průměru za 9,63, v testu s ním jezdili za 8,5. Takže je vidět, že ty testy se od průměru ve spritmonitoru moc neliší."

Takze vlastne tobe nepomuze ani jedno, ani druhe.

"Nevím, proč se tak bráníš těm výsledkům testů. Máš pro to nějaký konkrétní důvod. Setkal si se někdy osobně s něčím, co absolutně neodpovídalo?"

Hybridy (ale nejen ty, jsou jen v posledni dobe nejvic videt).

Ad posledni odstavec o tvych zkusenostech a potvrzovani testu: nepripada ti, ze si odporujes, kdyz o dva odstavce vic pises, ze vlastne spritmonitor odpovida testum a ty ne, zatimco ted je to tak, ze vlastne jezdis jako v testech?

Me z toho vseho vychazi spritmonitor jako lepsi a v tuto chvili si troufnu tvrdit nezavisly zdroj (kde se nikdo nesnazi dokazovat neco okoli, jako novinari, ale kde si lidi chteji zmerit spotrebu; to muze samozrejme do budoucna vypadat uplne jinak a zastupci automobilek tam budou tukat hromady virtualnich vozu s nesmyslnymi spotrebami, ale v tuto chvili si nemyslim, ze by to tak bylo).
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 4. 2008 14:23

Skyline píše:To je omyl, kdyz se zmeni podminky, nemusi platit vubec nic (napr. HTP a 2.4 jezdici hlavne po dalnici budou mit spotrebu podobnou, ale stejna auta jezdici hlavne po meste uz ne - ber to jako extremni priklad pro nazornost, abys me zas nechytal za slovo).
Jo, souhlas. Ikdyž s HTP jsem jezdil po městě za 12l :-[

Skyline píše:Takze vlastne tobe nepomuze ani jedno, ani druhe.

Ad posledni odstavec o tvych zkusenostech a potvrzovani testu: nepripada ti, ze si odporujes, kdyz o dva odstavce vic pises, ze vlastne spritmonitor odpovida testum a ty ne, zatimco ted je to tak, ze vlastne jezdis jako v testech?
Asi neumíš číst, psal jsem tam, že mám větší spotřebu, protože stále jezdím po městě a pokud to trochu srovnám s jízdama mimo město, jdu na 8,5l, což odpovídá i ostatním testům.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 24. 4. 2008 15:21

rexi píše:mám najeto 8tkm takže bych něco o té rozežranosti musel vědět, 11 mi přijde adekvátní. v jiných testech jezdili za 12 (autotip, autorevue, am revue), na mojeauto.cz má frajer cca 10. k tomu testu, s jakýmkoliv motorem se dá překonat obvyklý průměr, u nás ve firmě byl jeden co jezdil s htp za 11,5 , před tím byl na tomhle autě průměr 6,1.


Problem je v tom, ze test spotreby na Lidovky.cz je asi jediny skutecny test spotreby v ceskych periodikach. Jezdi to ten samy clovek, pokazde stejnou trasu za co mozna nejpodobnejsich podminek. Je to specializovany test na spotrebu neda se to srovnavat s tim, ze nekde testovali auto a napsali "jezdili jsme s nim za dvanact". To ma vypovidaci hodnotu nula.
Samozrejme ani tenhle test nepodchyti vsechno, ale v ramci moznosti je to docela vypovidaci srovnani a tam ta Mazda skoncila hure nez zminovany osmivalec od Baworu.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rexi 24. 4. 2008 17:07

potom je ale divné, že čtyři jiné testy skončili s relativně dobrou spotřebou. takže když je něco 4:1 tak bych se přikláněl spíše k těm 4. osobní zkušenost mi to navíc potvrzuje.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 4. 2008 15:05

rexi píše:potom je ale divné, že čtyři jiné testy skončili s relativně dobrou spotřebou. takže když je něco 4:1 tak bych se přikláněl spíše k těm 4. osobní zkušenost mi to navíc potvrzuje.


Jak muzou ctyri jine testy skoncit s "relativne dobrou spotrebou", kdyz tenhle test je jediny v Cechach? Nikdo jiny pokud vim u nas testy spotreby nedela, pouze test auta s tim, ze rekne "jezdil jsem s nim za tolik a tolik". To ma ovsem naprosto nulovou vypovidaci schopnost. Je to asi jako srovnavat test sportaku zavodnim jezdcem na Nurburingu a test toho sameho vozu v trendy panskem magazinu.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rexi 25. 4. 2008 17:01

aha, tak teď jsem to pochopil, je rozdíl jezdit s autem a testovat ho na spotřebu. naštěstí jenom jezdím a nemusím ho testovat takže se té vysoké spotřeby bát nemusím
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KubaPa 25. 4. 2008 18:30

MELLO píše:
vsevedko píše:alebo moj passat 2.0 TDI PD/103kw. 140 km/h na tempomate znamena okolo 6.7l/100km :grr:

Jen 10k navíc a skoro 1 litr ve spotřebě navíc? :shock:
A kolik kilo navíc?
KubaPa
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků