1,4 TSI 122k alebo 1,4 TSI 140k

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dusan 23. 4. 2008 17:11

Mne se libi jak DoubleSix rychle opustil silne turbopsouky od VW nebo Fiatu a presel s argumentaci na slaby turbopsouk od Renaultu, ktere psouka jen dosti minimalne pro zlepseni charakteristiky (100k je jen o 20k vice nez maji bezne 1.2jky) a tudiz ma jeste relativne slusnou spotrebu. :-D
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vsevedko 23. 4. 2008 17:12

m4lcolm píše:
MELLO píše:Ropák co si ve 140tacho vezme přes 6 litrů není ropák. :pozor

Jedině hodně rozbitej ropák :)


alebo moj passat 2.0 TDI PD/103kw. 140 km/h na tempomate znamena okolo 6.7l/100km :grr:
vsevedko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skyline 23. 4. 2008 17:15

Double: ze male motory zerou na dalnici hodne je pravda. Z tebou uvadene spotreby TCE je ovsem pravda i to, ze turbo s tim nic nenadela, coz nechapu, proc s tim tak bojujes.

O prumerne spotreby bych nizsi vysledek u 1.2 turbo oproti 1.2 48 kW docela ocekaval, ale to je hlavne vahou toho GP a tim, ze je to uplne jine auto, muze byt rozdil i v prevodovce. Zajimala by me spotreba atmosfery s odpovidajicim vykonem. Pak by se mozna ukazalo, ze usetrim i bez turba, staci nasadit rozumny motor (=vetsi atmosferu).

Takze muj zaver je stale stejny - male turbo zere min, nez vetsi atmo jen za urcitych podminek, v prumeru je to pak vice-mene stejne.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 23. 4. 2008 17:17

Dusan píše:Mne se libi jak DoubleSix rychle opustil silne turbopsouky od VW nebo Fiatu a presel s argumentaci na slaby turbopsouk od Renaultu, ktere psouka jen dosti minimalne pro zlepseni charakteristiky (100k je jen o 20k vice nez maji bezne 1.2jky) a tudiz ma jeste relativne slusnou spotrebu. :-D
Neopustil, viz moje poznámka ke spotřebě 1.4TSI v Golfu Variant - 6,1.
K 1.2 TCE mě tlačí Skyline, já za to nemůžu, že se upnul pouze k tomuto motoru.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 4. 2008 17:19

vsevedko píše:
m4lcolm píše:
MELLO píše:Ropák co si ve 140tacho vezme přes 6 litrů není ropák. :pozor

Jedině hodně rozbitej ropák :)


alebo moj passat 2.0 TDI PD/103kw. 140 km/h na tempomate znamena okolo 6.7l/100km :grr:

Jen 10k navíc a skoro 1 litr ve spotřebě navíc? :shock:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 23. 4. 2008 17:24

Skyline píše:Takze muj zaver je stale stejny - male turbo zere min, nez vetsi atmo jen za urcitych podminek, v prumeru je to pak vice-mene stejne.
První část ano. U druhé části si myslím, že Turbo žere v průměru o něco méně. Ale to je jedno, že se neshodneme, prostě to tak berme a hotovo...

Co se týče nasazení větší atmosféry (tedy 1.6), muselo by se to podpořit rozumnou převodovkou. Dnešní 1.6 100 koní točí na dálnici při 130 kolem 4000 otáček a to je hodně - z toho nemůže být dobrá spotřeba.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 23. 4. 2008 17:26

Dusan píše:Mne se libi jak DoubleSix rychle opustil silne turbopsouky od VW nebo Fiatu a presel s argumentaci na slaby turbopsouk od Renaultu, ktere psouka jen dosti minimalne pro zlepseni charakteristiky (100k je jen o 20k vice nez maji bezne 1.2jky) a tudiz ma jeste relativne slusnou spotrebu. :-D
Jinak s tou 1.4 jezdil AutoBild za 7,3. Což mi u auta s výkonem 140 koní přijde docela slušný. Touran za 8,1 (s 1.6 75kW za 8,5).
Viz můj příspěvek v 11:02 hodin
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 23. 4. 2008 17:42

DoubleSix píše:
m4lcolm píše:Dejme tomu že nepatřím k pomalým řidičům, dálnice 130-140, okreska tak 110 a rád předjíždím ;-)
A kolik z toho dělá město?
Já co si pamatuji, když se tu místní garážníci chlubili průměrnýma spotřebama, tak to tedy moc slavné nebylo.
Já si nemůžu pomoct, mě prostě 6,8 jako průměr na benzínový motor o výkonu 100 koní přijde jako slušná hodnota.
Já vím, Skyline to nemá rád, ale testované spotřeby aut o velikost Clia, ale s menším výkonem - test zaměřen na spotřebu:
Fiat Grande Punto 1.2 48kW - 7,1l
Mitsubishi Colt 1.1 55kW - 6,7l
Opel Corsa 1.0 44kW - 6,5l
Peugeot 207 1.4 54kW - 7,1l
Seat Ibiza 1.2 51kW - 7,1l
Toyota Yaris 1.0 51kW - 5,6l
VW Polo 1.2 47kW - 7,1l
Takže těch 6,8 u Clia mi fakt přijde dobrý, nebo néééé?

Dej si konečně mokrej hadr na čelo a vychladni. Myslíš to sice možná dobře, ale akorát tu ze sebe děláš kašpárka. Prostě si přiznej, že to malý turbo nejezdí za míň než srovnatelný benzíny dokonce má v porovnání s některými vyšší apetit. Respektive jsi v podobě toho clia TCE vybral špatný příklad, motor je turbem dopovaný minimálně a převodovka je stejně dlouhá jako u mnoha atmosférických motorů.

V mojí spotřebě je zahrnut i každodenní průjezd Prahou ve špičce, ráno i v podvečer, mimo město žádný ploužení a jezdím za míň. :-P :-P
Naposledy upravil m4lcolm dne 23. 4. 2008 17:55, celkově upraveno 1
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod m4lcolm 23. 4. 2008 17:43

DoubleSix píše:Co se týče nasazení větší atmosféry (tedy 1.6), muselo by se to podpořit rozumnou převodovkou. Dnešní 1.6 100 koní točí na dálnici při 130 kolem 4000 otáček a to je hodně - z toho nemůže být dobrá spotřeba.

Moje atmosféra točí 3200 8-P
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 4. 2008 17:57

m4lcolm píše:
DoubleSix píše:Co se týče nasazení větší atmosféry (tedy 1.6), muselo by se to podpořit rozumnou převodovkou. Dnešní 1.6 100 koní točí na dálnici při 130 kolem 4000 otáček a to je hodně - z toho nemůže být dobrá spotřeba.

Moje atmosféra točí 3200 8-P


To se ti to machruje se 6tkou co? 8-D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 23. 4. 2008 19:29

MELLO píše:
m4lcolm píše:
DoubleSix píše:Co se týče nasazení větší atmosféry (tedy 1.6), muselo by se to podpořit rozumnou převodovkou. Dnešní 1.6 100 koní točí na dálnici při 130 kolem 4000 otáček a to je hodně - z toho nemůže být dobrá spotřeba.

Moje atmosféra točí 3200 8-P

To se ti to machruje se 6tkou co? 8-D

jo :mrgreen:
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod King of Potato People 23. 4. 2008 20:18

tak si vemem jeden mazany priklad pasik 1,8T 110kW a pasika V5 2,3 110kW, ktere pak z techto dvou aut bude uspornejsi pri normalni jizde (cti nezavodni tempo)

a to ze 1,4 TSI 103kW bude zrat bezne min nez 2.0FSI je taky celkem jiste to same 1,8TSI vs 2.0FSI...
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 23. 4. 2008 20:31

A nebo 2x 1,2 HTP 51kW a 1x 1,4 FSI 103kW. Ktera kombinace bude papat min? :)
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CyberVic 23. 4. 2008 20:55

...muj 1,4TSI 125kW zere ve meste min, nez 1.6 76kW v Fiatu Stilo MW, nebo 1.6MPI 74kW v O1... O malo, ale prece. A taky je to o dost vetsi pastika, a v automatu... Pochopitelne, poku jeden probudi vsech 170koniku, musi jim dat nazrat... Mysllim ze nizsi spotreba je zpusobena rozlozenim kroutaku, DSG radi pri klidne iizde v 50ti za 6, ma to cca 1300 otacek, a porad to jede...
VW Sharan Highline 2.0TDI 125kW DSG
VW Tiguan 4M Sport&Style 2.0TDI 103kW DSG
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 4. 2008 21:12

No potěš vidle, na 6tku 1300ot. - hmm, to jsou pro benzín přímo optimální a příjemné otáčky... :oboze
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků