Peugeot 106 X Renault clio X Fiat punto

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod dali007 14. 4. 2008 22:18

Kup si HTP, s ni se da jet klobouk pod pet :) Ale za ty prachy ji asi nesezenes :(
dali007
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 15. 4. 2008 18:12

Goggy píše:S-Tony... a spocital sis to spravne? :)

Sada pneumatik - 5 000 Kc kazdejch 30 000 Km
Olej, Filtry - 3 000 Kc / 15 000 Km
Desticky - 800 Kc / 30 000 Km
Nahodny opravy - dejme tomu 1 000 - 5 000 za rok.
Povinne ruceni - cca 3 000 Kc / 6 mesicu
.


No počítal jsem to a najedu asi 3500 km ročně. Takže kromě oprav a pojistky jsou ty ostatní náklady ročně minimum. Tak snad na motor 1.3 je ta pojistka menší, ne?
No jo je to na prd, ostatní roční náklady jsou vyšší než kolik utratím ročně za benzín. Když jsem to propočítal, tak se mi nejvíc vyplatí koupit nějaký 1,3 na LGP. Ale zase mít staré auto a ještě na lgp nevím, to může přinést potíže. A jak čtu tak ten starý diesel taky. Tak zase vím prd :-( Asi se na to vykašlu a koupím nějaké menší auto s motorem 1,3 na bezín a bude pokoj. Soused má 1,3 Renault Clio a reálně mu to žere 5 L/ 100 km.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 6. 5. 2008 17:41

Tak jsem oblítal desítky autobazarů a navštívil pár majitelů vozidel do 40 tisíc a jediné rozumné auto co se dalo za ty prachy koupit byla Felicie. Jinak ostatní značky byly v příšerném stavu. Prohnilé, neudržované, na první pohled vraky. Nakonec jsem sehnat jednu Felici 1.3 MPI 1997 bez LPG. Najeto 130 tisíc, první majitel, servisní knížka. Měla už nové přední blatníky, nové zadní dveře, vyměněné tlumiče a taky má už nový rozvodový řemen. Lak (tmavě zelená metalíza) je jako nový, zatím skoro bez rzi. V servise mi mechanik potvrdil výborný stav motoru, podvozku a ocenil tichý chod vozu. Jen bylo potřeba vyměnit brzdy a kotouče. Stálo to 1500 kč. Jinak je to auto v perfektním stavu. Nejlepší auto jaké jsem měl možnost za ty prachy vidět. Variant jsem měl hodně, ale vzhledem k ceně součástek, ceně za opravy, spotřebě, ceně za povinné ručení jsem okolo 40 tisíc kč nenašel lepší variantu jak Felicia 1,3 MPI.
Chápu že tohle auto nemusí všem vyhovovat. Ale já ho nepotřebuji na dálkové pracovní cesty, ale na rekreační účely do 100 km do domova a občasné popojíždění po okrese. Co se týče výbavy, tak nemá nic. Aspoň mi nebude klíma žrát benzín a neposere se mi elektrika oken a podobné hovadiny. Auto má jen motor a kastlu v dobrém stavu. V ceně byl i palubní počítač a autorádio a repro. Je sice na kazety ještě na kazety, ale těch mám doma dost a aspoň ho nikdo neukradne :-)

PETR1968:
"Koupí leštěnku,kterou majitel těsně před prodejem opravil ,aby udělal dalšímu majiteli radost "

Tak si to trefil. Jinak auto je 1500 km po povinné autorizované kontrole. Nový olej, filtry atd. Takže asi tak. 8-)
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod From Beyond 6. 5. 2008 18:24

s-tony: felda v supr stavu s vyměněným rozvoďákem? Nemá MPi náhodou bezúdržbovej řetěz? Pak si zase rejpnu, kotouče a destičky dohromady i s prací za 1500? pokud to není azbest z polska tak dej echo, hned tam jedu
From Beyond, bordel forever
From Beyond
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 6. 5. 2008 18:58

Jasně, že má 1,3 řetěz, kterej stojí tušim cca pětikilo i s kolama. Destičky stojej pár korun. Kotouče nevim, ty jsem ještě neměnil, každopádně pokud je vymění sám tak to taky drahý nebude. Přeju ať Felda dobře slouží ;-)
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fab532as 6. 5. 2008 19:39

chod jednoznačne do punta 1,2 ma velmi nizku spotrebu asi 7l v meste a hlavne sú nan sučiastky skoro za korunku
fab532as
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod From Beyond 6. 5. 2008 20:00

fab532as píše:chod jednoznačne do punta 1,2 ma velmi nizku spotrebu asi 7l v meste a hlavne sú nan sučiastky skoro za korunku

pokud jsem dobře pochopil tak už si koupil feldu, dokonce speciální edici s rozvodovým řemenem. Tak co mu cpeš punto, jedno auto mu snad stačí :mrgreen:
From Beyond, bordel forever
From Beyond
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fab532as 6. 5. 2008 20:09

no kto ma všetky tie kydy čitat
fab532as
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod S-Tony 6. 5. 2008 20:12

From Beyond píše:s-tony: felda v supr stavu s vyměněným rozvoďákem? Nemá MPi náhodou bezúdržbovej řetěz? Pak si zase rejpnu, kotouče a destičky dohromady i s prací za 1500? pokud to není azbest z polska tak dej echo, hned tam jedu


Chtěl jsem říct že jede tiše a rozvodový řetěž je v super stavu. Vyměnit se samozřejmě dá. Ano destičky stojí na felici 350 kč a kotouče okolo 450 kč. S prací za 1500 kč. Proto sem si feldu koupil. Vím že jsou levné součástky a vím kdo mi udělá levný servis ;-) Je to jeden garážový profi- mechanik, na autorizovaný servis ti kašlu...... // Musíš do Bohumína
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod From Beyond 6. 5. 2008 20:19

s-tony: já měnil taky komplet brzdy a materiál (vše od ATE) vycházel na 1600 a 300 stála práce, a to jsou velmi dobrý ceny. Jestli si koupil nějakej šunt destičky s kotoučema tak to potom jo, pak je ta cena reálná. Pak jen dobrá rada - doporučuju zjistit stav zadních brzd včetně brzdových trubek, tam jseš potom na dvojnásobné částce za opravu. Většina lidí jak tak zjišťuju si myslí že zadní bubny jsou bezúdržbový.
From Beyond, bordel forever
From Beyond
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránka