Uslo to ako voda, dnes je to rok od presadnutia do O3.
Tak trochu tldr;
- 20,5k km
- 8l/100km postupne klesa, 7,7-8,3 najcastejsie (prevazne dialnice 130GPS)
- tankovany iba 100oktan, olej 9-12k km
Z udrzby:
- klasika gumy/olej/sviecky/brzdovka/baterka
- servis drobnosti na podvozku a nejaky ventil chladiacej kvapaliny bol k.o.
Minusy resp. co mi nesadlo ani po roku:
-
- sedacky vyzeraju dobre, ale nesedi sa mi v nich nejak extra
- vyhlad vpravo pod zrkadlom spatnym sa mi zle odhaduje, typicky vo vracaku obcas mam pocit, ze chytim obrubnik dverami alebo prahom, s inymi autami som si nevsimol
- reakcie motora, blikne oranzova, chcem stihnut, plyn do podlahy a chvilu nic...ani po roku nie som nadseny aku to ma odozvu na plyn (odchovany na karburatore a plyne na lanku)
- tak isto zaber, vzdy trocha inac, ide super, ale raz tak raz inak o kusok
- semtam nieco zavrzga tesnenie vo dverach/palubka...po 10r. s Nissanom opat nieco nove, ale co som mal tu cest Scala/Karok, tak mozem byt este rad
+- prijal by som lepsie odhlucnenie na dialnici, ale tak to som si mal ine auto kupit na dialnice
+- podvozok nie uplne zvlada 18", 17" sa zdaju byt ideal, 19" ked vidim poviem si dmnt
- prenos vykonu bez samosvoru horsi, na 2ke casto ASR ubera vykon
Plusy:
+
Vykon, nizka hmotnost, brzdy, priestor, spotreba, dizajn, velka moznost uprav...dobre sa s tym zije na take to bezne jazdenie.
+ najviac ma to bavi v kopcoch Tatry alebo teraz do Talianska cez rozne priesmyky aky to ma boost do kopca (:D)...dalo sa predbiehat, kde by mi to doteraz nenapadlo
+ ma to "iba" 220hp, ale pocitovo to ide nejak veselsie (inokedy sa mi zda, ze slabsie, ale sak furt to vali), pojdem na meranie
+ brzdy velmi slusne nadimenzovane, brzdi to ako sa patri
+- podvozok zatoci kam treba, ale furt je to Oktavia, taky Golf/A3 hodim do zakruty s vacsim sebavedomim...holt rovinky a vyjazdy
+ 4 ludia na lyze na vikend sa zmestia dovnutra vsetko...diera ruls najviac
Ok to asi staci.
Este mensi tunink (Schade origo pozor) a hura dalej!