Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Majčák píše:Na Rifter jsem se taky díval. Co říkáte na ten motor 1.2 PureTech? Jak je na tom se spolehlivostí oproti tomu v tom Dusterovi?
PeTr7650 píše:hlidani pruhu je k hovnu
nouzove brzdeni nefunguje, když je třeba
start - stop k hovnu
automat je pro lamy
kamera je příjemný bonus
evlo píše:PeTr7650 píše:hlidani pruhu je k hovnu
nouzove brzdeni nefunguje, když je třeba
start - stop k hovnu
automat je pro lamy
kamera je příjemný bonus
Lepší být lama než trpět řazení, jinak v nisaanu mě automaticky brzdění fungovalo, ale tam celkově ty asistenční systémy mají jinak, třeba adaptivní tempomat nikdy agresivně nebrzdi, ale jinak jo, v 99% aut ní
toho nefungujee použitelné
Já bych popřemýšlel jestli řešit porizoca cenu tak moc nebo spíš tco, který dneska může být i záporné
Majčák píše:Tak po prohlédnutí všech možných značek jsem zúžil výběr na tato auta:
Dacia Duster (TCe 100 LPG 4x2)
Hyundai i30 kombi (1,5i CVVT 81 kW)
Fiat Tipo kombi (1.0 FireFly 100k)
Fiat 500L (1.4 95 k)
Zajímalo by mě, které z těchto aut má nejspolehlivější provoz a celkově nejnižší provozní náklady a náklady na servis.
Z pohledu laika mi vychází, že ten Duster na LPG bude provozně nejlevnější (nájezd cca 8 tis. ročně). Pokud budu počítat cca 7,5 l benzínu na 100 km (konkurenti s benzinovým motorem) vs. 8 l plynu / 100 km (Duster na LPG), tak mi vychází, že za rok bych při provozu na LPG ušetřil 12 tisíc.
Co jsem pročítal různé recenze, tak motorově by měl být nejspolehlivější asi ta i30 (atmosférický, nepřímé vstřikování).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků