Náhrada za Octavii II 1,9 Tdi do cca 250tkč

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 9. 5. 2021 12:41

Nafta patří do kamen.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 5. 2021 13:08

jirka mz píše:Však píšu že ten rozdíl ve výkonu není proti mojí nijak markantní, ale co je znát je že 1,4 má výhodu v tom rozsahu použitelných otáček.
Stačí sednout do 1,9 Tdi, se kterou se nejezdí na spotřebu. Když sednu do kolegovy, 1,9 Tdi, tak je to zdechlina, taky jezdí za cca 4,5l...

1.4 TSI 110 kW v O3 tě zruší jak daňovou upomínku :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 9. 5. 2021 14:39

+1
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 9. 5. 2021 18:18

Tak to s tím "silným" dieselem žiješ v takovém přeludu. Ale chápu tě, taky jsem tím chvílu trpěl. Ono to ale nejede, ono to umí jen udělat takový ten trapný TDI kopanec do zad a pak už se nic neděje.

Pravda je, že si tu tvoji 77kW PD, stejně tak jako novější (a nejsilnější) 1.6 CR, pojede i silnější benzínový tříválec 1.0 TSI 85kW, a to klidně i ve vysokých rychlostech. 110kW TSI je úplně někde jinde, to nemá smysl ani srovnávat, to je v úplně jiné kategorii.

https://zeperfs.com/en/match2829-7460-5920-5575.htm
kurtoid
Nováček

Odeslat příspěvekod jirka mz 9. 5. 2021 18:43

Možná jsem se blbě vyjádřil, samozřejmě jsem nic neměřil, ale pocitově mě to nepřišlo takový, abych proti mý řekl k.... to jede :-).
Tu 1,4 TSI bych klidně bral, kdyby se naskytla dobrá koupě.
jirka mz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kurtoid 9. 5. 2021 19:06

Jj, to je takový ten TDI pocit, že to strašně zatlačí člověka do sedáku a myslí si, jak to nejede. S TDI PD různých verzí jsem jezdil celkem dlouho a když pak člověk sedl do moderních turbo motorů, tak to bylo vyloženě VYSVOBOZENÍ. Úplně jiný rozsah otáček a hlavně už jsem nemusel poslouchat ten otřesný zvuk a nedrnčelo mi celé auto. Se "sílou" TSI je to samozřejmě o něčem jiném - tam je to někde mezi 2-3 tisíci otáčkami na takovou tu pohodovou jízdu a nějaká ta drvost se odehrává až někde mezi 3-5. Docela si troufám tvrdit, že když třeba srovnám tu tvé 77kW TDI s 110kW TSI, tak je to nějak takhle - mězi 2-3,5 tisíci to jede obdobně, na 3,5 tisících TDI končí pokud člověk nechce poslouchat zvuk jako by to mělo vybouchnout, TSI se teprve řádně nadechuje. Ve 4,5 tisících TDI končí a motor by do těchto otáček bral pravidelně jen cvok, v TSI v těchto otáčkách naprosto v pohodě, můžeš už přeřadit při sportovnější jízdě na vyšší kvalt, aby ti to spadlo do nějakého rozpětí, kdy se ten motor rychle sebere, protože už má dostatek výkonu, nebo ho taky ještě můžeš hnát až na 6 když bude potřeba trocha srandy. Prostě jsou s tím úplně jiné možnosti a člověk si s tím motorem může fakt vyhrát a určit si styl jízdy od klobouka až po sportovnější jízdu. TDI je tak nějak pořád o tom jednom, za mě by to byl ideální motor třeba k automatu s hydroměničem.
kurtoid
Nováček

Odeslat příspěvekod jirka mz 9. 5. 2021 19:35

To je pravda, Tdi končí kolem těch 3500-4000ot...

S tím TSI jsem zas tolik nenajel. Chtělo by to pár set km a člověk by tomu asi přišel na chuť.

Podobnej pocit jsem měl když jsem měnil motorku z 650ccm 2 vál na 800 3 vál cca 65 vs 95 koní. Ta 800 jela dobře ale nebylo to pocitově o moc lepší, než člověk mrknul na tachometr :-). Teď už jsem si na ten zátah bez kopanců zvykl a je to paráda zpátky bych už nešel :-).
jirka mz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 5. 2021 19:41

vidíš, tak to je přesně ono :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirka mz 9. 5. 2021 20:02

Tím ale naftu rozhodně nezavrhuju. Na takový to běžný ježdění do práce, a tak celkově je i ta 1,9 Tdi dobrej motor. Nesmí to být ale vylítaná vybydlená rachotina :-).

Jestli mě paměť neklame, tak nafta má tu přídavnou elektrickou spirálu v topení, a benzíny ne? Myslím, že u některých 1,2 se řešilo že vůbec netopí... Jak je to u té 1,4 TSI 103/110kw? Topí to v zimě?
jirka mz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 5. 2021 20:11

v kodiaku docela jo, jak je to řešený netuším
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirka mz 9. 5. 2021 21:30

Vím že u některých verzí si na to stěžovali, že to vůbec netopí. Určitě to bylo u nějakých 1,2 a dál nevím. Dost myslím pomohly chlazený svody.
jirka mz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 5. 2021 21:31

Hustoles píše:Nafta patří do kamen.

ještě ty s tím začínej :oboze
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 9. 5. 2021 21:56

Že na to reaguješ :D
opasino
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 5. 2021 21:58

Jj o tom netřeba diskutovat, to je prostě fakt :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 9. 5. 2021 22:02

Ale huš :D
opasino
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků