Stránka 2 z 3

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 10. 2007 18:19
od turboleon
Já na Nokiany nedám dopustit. Zejména jsou mimořádně tichý - mluvím teď o WR.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 15:46
od D1.8T
Jezdil jsem se všema který máš v užším výběru. Na FRSu konkrétně C TS 790 a UG7. UG jsou top, TS 790 zaostávali ve vedení v hlubším nebo rozmočeným sněhu a to výrazně. Já bych to seřadil následovně:
UG7
Pirelli snow sport
TS 790
A3
Pokud tedy máš sních jako prioritu.

Teď jsem ještě koukal co je v tom rozměru v nabídce a ty Response mě vyloženě zaujali. Po super zkušennostech s M2 a později M3 se vsadim,že to bude parádní obutí. Navíc je to asymetrickej desén, kterej já obvykle preferuju z praktických důvodů, při umisťování na auto.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 16:32
od vencap
Mohl byste mi prosím vysvětlit, v čem je asymetrický desén praktičtější? Nikdy jsem ho neměl a nemám s ním zkušenosti. Laicky bych uvažoval, že možná půjde dát na obě strany vozu, ale třeba se pletu.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 16:36
od vencap
Jinak já letos Micheliny A2 nahrazuji UG7+ právě pro předchozí nepříjemné zážitky na sněhu. Podle zdejších reakcí se můžu těšit na pozitivní změnu.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 18:34
od D1.8T
vencap píše: Laicky bych uvažoval, že možná půjde dát na obě strany vozu, ale třeba se pletu.e/quote]


Jo. Tohle přesně jsem měl na mysli. Může se dát na kteroukoliv pozici na autě aniž by bylo potřeba točit ho na ráfku. Pro někoho možná blbost, ale já to považuju za praktický.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 18:36
od D1.8T
vencap píše:Jinak já letos Micheliny A2 nahrazuji UG7+ právě pro předchozí nepříjemné zážitky na sněhu. Podle zdejších reakcí se můžu těšit na pozitivní změnu.a/quote]


Já bych řekl, že ano. Jdu z Michelin A2 na Pirelli Snow Sport, který se mi na sněhu osvědčili

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 19:17
od Hustoles
D1.8T píše:
vencap píše: Laicky bych uvažoval, že možná půjde dát na obě strany vozu, ale třeba se pletu.e/quote]

Jo. Tohle přesně jsem měl na mysli. Může se dát na kteroukoliv pozici na autě aniž by bylo potřeba točit ho na ráfku. Pro někoho možná blbost, ale já to považuju za praktický.j/quote]
Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2007 19:46
od D1.8T
Hustoles píše:
Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 13:38
od finuchy
Podle mě, by se měnit gumy neměli. Protože asimetrycký dezen se nedá přehodit z levé strany na pravou - z toho důvodu, že je to směrový desen. Jedině z předu dozadu. To ani. Pro ty co v tom nevidí rozdíl, mají asimetriky napsáno na boku pláště Frontside (to co vidíš, když se postavíš k autu) a Outside, to co příjde směrem do auta. :wink: Jinak pokud mohu doporučit, tak asimetriku. Jsou to většinou pláště novějšího konceptu.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 13:45
od vencap
Řeším problém, jestli použít pneu se směrovým desénem jako rezervu. Pokud píchnu a zrovna na té špatné straně, bude se točit opačně. Jak moc to je poznat na jízdních vlastnostech?

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 13:45
od brasci
Zanáša to na stranu... Teda jedna neviem, ale ak sú obe na jednej strene opačne tak to ťahá na stranu...

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 13:54
od finuchy
Pokud s tím nepoletíš jako dobytek, tak by to nemělo nějak výrazně ovlivnit chování auta. Je pravda, že když se bude točit jinak, než má, tak to bude hučet,ale nebude to tak, že by tě to táhlo někam. Musíš s tím pak jet opatrně.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 16:06
od Hustoles
D1.8T píše:
Hustoles píše:
Já myslím, že asymetrické pneu nejde namontovat na kteroukoli stranu auta. Jelikož není dobré měnit směr otáčení pneu- někdy nepravid. ojíždění, někdy zvýšená hlučnost... pozor2

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 19:42
od D1.8T
finuchy píše:Podle mě, by se měnit gumy neměli. Protože asimetrycký dezen se nedá přehodit z levé strany na pravou - z toho důvodu, že je to směrový desen. Jedině z předu dozadu. To ani. Pro ty co v tom nevidí rozdíl, mají asimetriky napsáno na boku pláště Frontside (to co vidíš, když se postavíš k autu) a Outside, to co příjde směrem do auta. :wink: Jinak pokud mohu doporučit, tak asimetriku. Jsou to většinou pláště novějšího konceptu.

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2007 19:46
od D1.8T
Hustoles píše:Neměnit směr otáčení během životnosti pneu je doporučení přímo výrobců pneu. Nepravid. ojetí a hlučnost jsou praktické zkušenosti některých lidí, kteří to zkusili otočit...