Ja sem taky premyslel a nakonec sem se na 2 sady vykaslal. Jednak sem nechtel vrazet penize do - podle meho nazoru - zbytecnych ALU disku a navic financne to asi taky neni lepsi. Zkuste si to spocitat, kolik usetrite.
Pokud mate jenom jednu sadu, tak platite navic montaz/demontaz z osy a montaz demontaz pneu, coz je 80 - 100 Kc na jednom kole (zalezi na servise, ALU stoji nekde vic, ja jezdim do servisu s takovyma cenama). Vyvazovani platite vzdycky - kdo nenecha kola vyvazit pokazde nez je dava na auto ja podle me magor, ale to je jina diskuze.
Takze za rok usetrite rekneme 200 Kc na jednom kole, tj pri cene normalniho plechace minimalne 1000 Kc (ano, na skodovky se daji koupit i levnejsi) a to spis vice, mame navratnost minimalne 5 let.
Pokud vam auto nestoji v garazi a najedete 15000 az 20000 km rocne, tak vam ta guma stejne 5 let na disku nevydrzi, protoze uz je ojeta.
Co se tyka namahani pneumatik pri prezouvani, myslim si ze tech cca 5 prezuti ta guma za svoji zivotnost 100% snese.
Takze zaverem, kdyz sem si spocital, ze bych stejne musel pokazde gumy nalozit do auta, odvezt do servisu, nechat vyvazit a pak je v garazi rucne prezouvat, tak to si radsi usetrim ten cas a tu praci a stravim ho nejak jinak. Me to za to stoji ...