Arnie J píše:Podle mě to je tvrdé jako blázen, ale aspoň tam nic nechrastí.
jiste, z pozice spolujezdce na 5 km projizdce dobre hodnoceni... a ted k veci
Myslim, ze vestina zdejsich moc s HH a sportovnimi auty nejezdi a kdyz pak sednou i do blbe ORS tak maji pocit, ze je auto tvrde apod. jiste proti tem uhopsanym beznym autum to bude tvrde jak blazen apod.
Jenze tu se casto zamenuje tvrdost a pevnost auta. Tvrde auto je pro mne neco ala okruhovka. Opravdu tvrde nastaveny podvozek, ktery je staveny jen na pekny asfalt, jakakykoli nerovnnost zanmena poskakovani apod. Proste to auto ma jakoby minimalni zdvihy a tudiz podvozek to nemam jak pobrat.
Jenze treba u eRka to tak nefunguje. Ghibli na tom bylo jeste o parnik lip a to melo 21" kola. Neskutecne to funguje i na ceskych robitych silniich. AUto je pevne, tzn. nema extremni naklony, ale nervonosti to pomeren dobre zehli, jiste neni to Citron C5 s hydro podvozkem, ale je casto daleko funkcnejsi, nez u beznych aut. A ty tlumice a ten podvozek to umi odfiltrovat, takze auto na nerovnostech nijak neskace a neposkakuje, proste podlaha je porad ve stejne vysce a ty nerovnosti filtruje podvozek.
Samozrejme jde i o velikost tech nerovnosti u nejakych fakt uz velkych pricnych to hupsne o tom zadna, ale to co clovek bzene potka at na D1 nebo v okoli Brna to umi odfiltrovat vyborne.
Jenze jak na to nejsou lidi bezne zvykli, ze se auto nenaklani apod. tak maji pocit, jaka je to motokara a jak je to tvrde.
Takze chapu, ze nejvetsi zavery delaji vetsinou ti, co to auto casto ani nevideli, v lepsim pripade v tom alespon chvili sedeli, nez ti, co s tim fakt jezdia maji srovnani. Holt to je vyhoda internetu.