OIII RS 18 Gemini vs 19 X-Trem

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod chatumbabub 30. 7. 2019 12:38

takze O3 na 19" je meka, protoze okruhove auto je tvrdsi? ;)
chatumbabub
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 30. 7. 2019 12:38

Navíc od místního drncálka, co? :D

-- 30. 7. 2019 13:39 --

chatumbabub píše:takze O3 na 19" je meka, protoze okruhove auto je tvrdsi? ;)


Ten avatar k tobě sedí víc, než si myslíš.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 30. 7. 2019 12:40

chatumbabub píše:takze O3 na 19" je meka, protoze okruhove auto je tvrdsi? ;)


proc podsouvas neco co nerikam?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2019 12:42

goes píše:hele klidne ti to na vikend pucim a pak tu napis dojmy nemam s tim problem, ale tyhle soudy od stolu nechapu

Jak od stolu? Výjezd od futura mám dostatečně projetý v x různých autech, znám tam každou nerovnost. Dost na to, abych i z pozice spolujezdce poznal, že golf na 19" bez DCC není na nerovnostech žádné labůžo. Můžu srovnat např. se svojí alfou nebo s ajifovým Polem GTI. Nebo s kodiakem :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 30. 7. 2019 12:43

Že na toho kokota reaguješ.

EDIT: to bylo na goese :mrgreen:
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2019 12:43

Sorry :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chatumbabub 30. 7. 2019 12:46

goes:
protoze to co pises tak zni. Ve vlakne o kolech pro O3 mluvis o HH a sportovnich autech, kdy O3RS neni ani jedno z nich.

Je to obycejne auto s trosku silnejsim motorem. Tvrdost/tuhost by se snad mela posuzovat v ramci stejne tridy.
chatumbabub
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 30. 7. 2019 12:47

Arnie J píše:
goes píše:hele klidne ti to na vikend pucim a pak tu napis dojmy nemam s tim problem, ale tyhle soudy od stolu nechapu

Jak od stolu? Výjezd od futura mám dostatečně projetý v x různých autech, znám tam každou nerovnost. Dost na to, abych i z pozice spolujezdce poznal, že golf na 19" bez DCC není na nerovnostech žádné labůžo. Můžu srovnat např. se svojí alfou nebo s ajifovým Polem GTI. Nebo s kodiakem :D


u tebe jde o principialni hodnoceni, zadne fakticke. Proste jak ma auto 19" kola, tak je to nahovno, tvrde a drnca to. Uz s timhle do toho jdes a "jen si to overis". Skoda ze v tom nemas otevrenou mysl, ale tak beru to u tebe jak to je.
Nekdy si sedni i za ten volant. Byt samo z principu i kdyby to bylo jinak, pojedes si svou.

-- 30. 7. 2019 13:50 --

chatumbabub píše:goes:
protoze to co pises tak zni. Ve vlakne o kolech pro O3 mluvis o HH a sportovnich autech, kdy O3RS neni ani jedno z nich.

Je to obycejne auto s trosku silnejsim motorem. Tvrdost/tuhost by se snad mela posuzovat v ramci stejne tridy.


ORS je liftback nizsi stredni tridy. S mirnym sportovnim nadechem. Golf GTI je ta stejna trida. Golf R taky. Megane RS taky. Mase sem tu dal jen jako priklad, ze i auto na pevem povdvozku a velkych kolech muze fungovat lip.
Zaroven jsem pridal neco, co spouste lidem nedochazi a to je ona tvrdost a pevnost a ze je v tom kapku rozdil. Pevne auto pusobi jinak, nez houpave, pritom tomu pevnemu muze ten podvozek fungovat lepe a komfortneji, nez houpave lodi.
Kdysi to bylo super videt na tom, kdyz clovek sedl do frantika. Treba takova Laguna dvoujkova. To byl super houpavy korab, ale ze by to filtrovalo komfortne nerovnosti to vubec. Naopak vedle toho tehdejsi Passat. Ten byl vuci Rencku pevnejsi, ale filtroval daleko lip.

ale to je jak ten hrach...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 30. 7. 2019 13:00

goes píše:
Arnie J píše:Podle mě to je tvrdé jako blázen, ale aspoň tam nic nechrastí.


jiste, z pozice spolujezdce na 5 km projizdce dobre hodnoceni... a ted k veci

Myslim, ze vestina zdejsich moc s HH a sportovnimi auty nejezdi a kdyz pak sednou i do blbe ORS tak maji pocit, ze je auto tvrde apod. jiste proti tem uhopsanym beznym autum to bude tvrde jak blazen apod.

Jenze tu se casto zamenuje tvrdost a pevnost auta. Tvrde auto je pro mne neco ala okruhovka. Opravdu tvrde nastaveny podvozek, ktery je staveny jen na pekny asfalt, jakakykoli nerovnnost zanmena poskakovani apod. Proste to auto ma jakoby minimalni zdvihy a tudiz podvozek to nemam jak pobrat.

Jenze treba u eRka to tak nefunguje. Ghibli na tom bylo jeste o parnik lip a to melo 21" kola. Neskutecne to funguje i na ceskych robitych silniich. AUto je pevne, tzn. nema extremni naklony, ale nervonosti to pomeren dobre zehli, jiste neni to Citron C5 s hydro podvozkem, ale je casto daleko funkcnejsi, nez u beznych aut. A ty tlumice a ten podvozek to umi odfiltrovat, takze auto na nerovnostech nijak neskace a neposkakuje, proste podlaha je porad ve stejne vysce a ty nerovnosti filtruje podvozek.

Samozrejme jde i o velikost tech nerovnosti u nejakych fakt uz velkych pricnych to hupsne o tom zadna, ale to co clovek bzene potka at na D1 nebo v okoli Brna to umi odfiltrovat vyborne.

Jenze jak na to nejsou lidi bezne zvykli, ze se auto nenaklani apod. tak maji pocit, jaka je to motokara a jak je to tvrde.

Takze chapu, ze nejvetsi zavery delaji vetsinou ti, co to auto casto ani nevideli, v lepsim pripade v tom alespon chvili sedeli, nez ti, co s tim fakt jezdia maji srovnani. Holt to je vyhoda internetu.


Zrovna ORS III má problém, že není pevná v zavěšení. Má měkký uložení a tím pádem vůle v pohybu ramen, kastle není vždycky pod kontrolou. K tomu má slušně naladěný, tedy tužší tlumiče a pružiny. U Škodovky to není neobvyklá kombinace. Je to citlivý na velký kola, naftová ORS je už na 18" zoufalý auto, kde podvozek nestíhá. Benzinovou jsem jezdil jen na 17". GR už díky ohlasům a ceně na tom bude pravděpodobně podstatně líp, počítal bych s lepším naladěním i komponentama podvozku. Potom je klidně možný, že bez problémů unese i velký kola.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2019 13:02

goes píše:u tebe jde o principialni hodnoceni, zadne fakticke. Proste jak ma auto 19" kola, tak je to nahovno, tvrde a drnca to. Uz s timhle do toho jdes a "jen si to overis". Skoda ze v tom nemas otevrenou mysl, ale tak beru to u tebe jak to je.
Nekdy si sedni i za ten volant. Byt samo z principu i kdyby to bylo jinak, pojedes si svou.

Opět seš vedle, vůbec nejsem předpojatý. Kolega má RS 245 na 19" s DCC. Ve srovnání s tvým Golfem mi to přijde pohodlnější i v nastavení Sport. Sorryjako. Ten Golf je prostě víc nekompromisní. To není, že bych ho chtěl hejtovat. Prostě je to R, ne GTI, tak asi proto.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 30. 7. 2019 13:09

Jiste, neni to GTI je to eR.. proto to ma krom brzd stejny podvozek. Hele jsi stabilne "proti" tak tu nepis jak nejsi zaujaty apod. uz chybi jen to, ze ti staci se na to podivat jak to jezdi na parkovisti
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 7. 2019 13:10

Mně stačí podívat se, jak je to zaparkovaný :D

Fakt má úplně stejný podvozek jako GTI?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chatumbabub 30. 7. 2019 13:13

goes píše:
chatumbabub píše:goes:
protoze to co pises tak zni. Ve vlakne o kolech pro O3 mluvis o HH a sportovnich autech, kdy O3RS neni ani jedno z nich.

Je to obycejne auto s trosku silnejsim motorem. Tvrdost/tuhost by se snad mela posuzovat v ramci stejne tridy.


ORS je liftback nizsi stredni tridy. S mirnym sportovnim nadechem. Golf GTI je ta stejna trida. Golf R taky. Megane RS taky. Mase sem tu dal jen jako priklad, ze i auto na pevem povdvozku a velkych kolech muze fungovat lip.
Zaroven jsem pridal neco, co spouste lidem nedochazi a to je ona tvrdost a pevnost a ze je v tom kapku rozdil. Pevne auto pusobi jinak, nez houpave, pritom tomu pevnemu muze ten podvozek fungovat lepe a komfortneji, nez houpave lodi.
Kdysi to bylo super videt na tom, kdyz clovek sedl do frantika. Treba takova Laguna dvoujkova. To byl super houpavy korab, ale ze by to filtrovalo komfortne nerovnosti to vubec. Naopak vedle toho tehdejsi Passat. Ten byl vuci Rencku pevnejsi, ale filtroval daleko lip.

ale to je jak ten hrach...


nijak ti nerozporuju, ze existuji auta, ktera na velkych kolech funguji dobre. Jen jsem se snazil rict, ze o3rs/gti uz podle me na 19" dobre nefuguje. Zvlaste kdyz vezmes v uvahu s jakym zamerenim se tato auta kupuji.
chatumbabub
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 30. 7. 2019 13:13

jiste. ma ramena, cepy, tlumice, pruziny, stabilizatory, silenbloky...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 30. 7. 2019 13:35

goes píše:ramena


kolena palce 8-)
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků