Nezničitelná pneumatika

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 7. 6. 2019 00:05


Co myslite, dockame se seriove vyroby?
Takhle na prvni dobrou docela dobre, snad to neni jen marketing.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 7. 6. 2019 00:17

To uz sem videl před několika lety a ted to zase vytahli znova.Me to prijde trochu k nicemu.Kolikrat clovek za život pichne pneu?
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 6. 2019 01:21

Pockam co na to JardaB.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 7. 6. 2019 05:24

Možná snad pro nějaké spešlvyužití. Ale na normální ježdění tohle asi ne
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 6. 2019 05:58

glider píše:Pockam co na to JardaB.

Hele ja uz nejsem expert, sry :P
Ale cekal bych spoustu drobnych problemu, třeba jak se v tech dirach bude chytat bordel a narusi to vyvazeni, v zime uz vůbec mimo predstavivost na hlubsim snehu a brecce.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 7. 6. 2019 07:06

powerball píše:To uz sem videl před několika lety a ted to zase vytahli znova.Me to prijde trochu k nicemu.Kolikrat clovek za život pichne pneu?

Klidně bych řekl před 15 lety. Nezdá se mi, že by to dokázalo plnit některý požadavky na pneu kladený, např. odolnost proti deformaci v příčným směru.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 6. 2019 07:08

Hlavneje to guma takze to bude degradivat aguma bude postupne meknout. Budou se lamat lamely apod. Takze na nejake specificke jezdeni treba jo. Plosne ne
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 7. 6. 2019 07:42

A nepusobi to esteticky :-(
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 6. 2019 08:05

Zase se to neda snadno prostřílet nebo proichat, svoji aplikaci by si to mohlo najit :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 6. 2019 08:32

no tak to nastrihnes
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 7. 6. 2019 10:25

Mně by stačila guma, kde by se nesjížděl vzorek. To tahleta zjevně není. Vzduch klidně uvezu.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 6. 2019 11:02

Ten proužek s dezénem by mohl byt vymenitelny, třeba na suchej zip :P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 7. 6. 2019 11:21

tvl to jsou blbci, nevidím tam ventilek na dofouknutí nikde
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 6. 2019 11:45

Dobry postreh :idea:
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 7. 6. 2019 13:27

tak se dá předpokládat že tohle je na ukázku jako demonstrátor technologie a produkční verze bude mít bočnice.
Spíš bych viděl problém že by muselo být nejen x rozměrů jako u normálních, ale i x stupňů tvrdosti kvůli rozdílné váze aut. U normální pneumatiky stačí předepsat jiný tlak, tady by na každý rozměr muselo být třeba ještě několik variant tuhosti. Věřím že to bude fungovat, otázkou je za jakou cenu. Nicméně pro offroad a stavební práce asi dobrý.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků