Kovaná kola

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod one-z 8. 5. 2019 20:58

Popsat muzu, ale imho to bude individuální auto od auta. Ma 1er je uz olitana, takze zkrotit lehci kola na boulich a dirach je o dost snazsi, podvozek tissi.
Jestli by to byl plus i u auta, které je nove a je udelane na nejak tezka kola a ty mu das citelne lehčí, to netusim.

Imho ten rozdil je takovy, ze by to poznal kazdy. Preci jen 23 vs 15 kilo neni malo. Minimalne pri prezouvani to musi poznat kazdy :D I na rovne hladké ceste je citit rozdil v gyro efektu pri zataceni, ale mam hydrauliku posilovac s ne moc velkym ucinkem.

Jestli bych dal velky prachy za lehci kola ve stejném rozmeru, tak určitě ne. Kdyz bych jezdil zavody, kde bych lehci kola využil, koupil bych plechace. Ale ja sem socka, mit prachy, tak asi na machrovani dobry :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 5. 2019 21:01

Kovany materiál bude mit vetsi pevnost a muze ho byt min, to je v principu asi cely rozdil.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nobo.dy 8. 5. 2019 22:22

Pouze kdyz je kovany za studena.
nobo.dy
BAN

Odeslat příspěvekod Pajjoun 9. 5. 2019 01:22

Nejhorší je kovanej debil...
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 5. 2019 01:24

Přesně tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nobo.dy 9. 5. 2019 05:35

Kdyz budou kovat za tepla, budou pak muset kalit, aby to ziskalo zpet pevnost, ale tim se zase udela na povrchu oxidacni struska.
nobo.dy
BAN

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků