2013 Nissan Frontier 2x4 / Problémy s ruční převodovkou

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod LeonJames 8. 5. 2019 09:07

Tak, abych mu dal trochu zákulisí, koupím si v únoru 2019 Nissan Frontier s 20 000 mil a vyfouknutý motor. Měl jsem v březnu 2019 v Nissanu zbrusu nový motor, ale od té doby jsem ho vlastnil. ruční přenos byl zvláštní. Chtěl bych se zastavit velmi často (vlastnil jsem po celý život jen ruční vozy, takže to bylo zvláštní), potřeboval jsem točit auto v 2000 rpm, abych se dostal do 1. rychlostního stupně a byl to celkově docela trhavý provoz. Včera v noci při jízdě domů jsem šel nahoru na malý kopec s rychlostí 35 km / h na 3. rychlostní stupeň a došlo k výraznému škytavce a hned poté, co jsem si všiml, že bod uchopení je jiný a celkově se posunuje velmi hladce mezi rychlostními stupni, není třeba otáčet tak těžké se dostat do 1. rychlostního stupně.

Jsem docela rád, že auto běží a posouvá teď, ale chci se ujistit, že tu nejsem s přehledem vážnější problém. Myšlenky na to, co se mohlo stát? Obavy do budoucna?
LeonJames
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 5. 2019 09:09

Mel ses lip ucit praci s prekladacem, takhle ti Mello nasere do krku
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 5. 2019 11:32

Přesně. Naser si sám.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 8. 5. 2019 13:16

O lea, ina ia tuu atu ia te ia sina pito i tua, o le a ou faatauina mai se 20,000 maila i Nissan Frontier i le masina o Fepuari 2019 ma se afi ua faaleagaina. Sa i ai sau masini afi fou i Nissan ia Mati 2019, ae na ou umiaina talu mai lena taimi. Tusi a le tusi lesona e ese. Ou te manaʻo e taofi le tele o taimi (E naʻo aʻu lava tusi taʻavale i loʻu olaga atoa e ese ai) Na manaʻomia ona faia se taavale i le 2000 tpm ina ia oʻo i le 1st gear ma sa matua leaga lava. O le po nei, ao ou aveina laʻu taavale i le fale, na ou alu i luga o se mauga i 35 km / h i le 3rd gear, ma sa i ai se mea taua ma saʻo ina ua uma ona ou matauina le ese o le manoa ma ese le sologa lelei i le va o le saoasaoa tikeri, e leai se mea e tatau ona sui malosi ina ia oʻo atu ai i le 1st gear.

Ou te matua fiafia lava o le taavale o loʻo tamoe ma vaʻavaʻai i le taimi nei, ae ou te manaʻo e faʻamautinoa e le o se faafitauli matuia iinei. Manatu i luga o le mea atonu na tupu? Fefe mo le lumanaʻi?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 5. 2019 13:18

Paráda. Dík.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 5. 2019 17:59

to by šlo
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LeonJames 9. 5. 2019 16:50

LeonJames píše:Tak, abych mu dal trochu zákulisí, koupím si v únoru 2019 Nissan Frontier s 20 000 mil a vyfouknutý motor. Měl jsem v březnu 2019 v Nissanu zbrusu nový motor, ale od té doby jsem ho vlastnil. ruční přenos byl zvláštní. Chtěl bych se zastavit velmi často (vlastnil jsem po celý život jen ruční vozy, takže to bylo zvláštní), potřeboval jsem točit auto v 2000 rpm, abych se dostal do 1. rychlostního stupně a byl to celkově docela trhavý provoz.Sarkari ResultPnr Statusshowbox
Včera v noci při jízdě domů jsem šel nahoru na malý kopec s rychlostí 35 km / h na 3. rychlostní stupeň a došlo k výraznému škytavce a hned poté, co jsem si všiml, že bod uchopení je jiný a celkově se posunuje velmi hladce mezi rychlostními stupni, není třeba otáčet tak těžké se dostat do 1. rychlostního stupně.

Jsem docela rád, že auto běží a posouvá teď, ale chci se ujistit, že tu nejsem s přehledem vážnější problém. Myšlenky na to, co se mohlo stát? Obavy do budoucna?


Děkuji
Můj problém byl vyřešen!
LeonJames
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 5. 2019 16:51

LOL
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 9. 5. 2019 17:12

LeonJames píše:
LeonJames píše:Tak, abych mu dal trochu zákulisí, koupím si v únoru 2019 Nissan Frontier s 20 000 mil a vyfouknutý motor. Měl jsem v březnu 2019 v Nissanu zbrusu nový motor, ale od té doby jsem ho vlastnil. ruční přenos byl zvláštní. Chtěl bych se zastavit velmi často (vlastnil jsem po celý život jen ruční vozy, takže to bylo zvláštní), potřeboval jsem točit auto v 2000 rpm, abych se dostal do 1. rychlostního stupně a byl to celkově docela trhavý provoz.Sarkari ResultPnr Statusshowbox
Včera v noci při jízdě domů jsem šel nahoru na malý kopec s rychlostí 35 km / h na 3. rychlostní stupeň a došlo k výraznému škytavce a hned poté, co jsem si všiml, že bod uchopení je jiný a celkově se posunuje velmi hladce mezi rychlostními stupni, není třeba otáčet tak těžké se dostat do 1. rychlostního stupně.

Jsem docela rád, že auto běží a posouvá teď, ale chci se ujistit, že tu nejsem s přehledem vážnější problém. Myšlenky na to, co se mohlo stát? Obavy do budoucna?


Děkuji
Můj problém byl vyřešen!

Tož pěkný pobyt v těch Bohnicích! 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 5. 2019 17:57

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků