Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
shi píše:Pokud často jezdíš vysokými rychlostmi, tak se může vyplatit monitorování tlaku v pneu, abys při nespozorovaném defektu ve vysoké rychlosti nakonec nedopadl takto:
http://www.paveladam.com/PICT8372s.jpg
Bývala to zimní guma 225/45R17 s indexem V.
eLzyx píše:MELLO píše:Tak u nás je to stejně jedno, u nás je limit 130 ne?
fakt, jo?
wolff píše:To se slušných řidičů se slušnými auty netýká... Těm stačí i index T....
mám Pirelli SnowSport W210 rychl index H (210km/h) a bez problémů snesou jízdu 200+ km/h i dvacet minut (delší ta dálnice není).wolff píše: Prasit se zimníma 220 kmh a víc může jen úplnej píp, protože ta guma ať má jaké chce bočnice už z principu věci se musí přehřívat a je to o průser... Proto na zimních je úplně jedno co za index tam je, stačí T. Jet se zimníma jde tak do max 180, pak ty gumy totálně trpí. Je to teda můj názor, gum už mám vyzkoušených celkem dost a kupuju jen značky a tento názor sem si vytvořil. Podle mého názoru nelze vyrobit slušnou zimní pneumatiku co by uměla vysoké rychlosti. Fyziku prostě neobčůráš.
U letních je to něco jiného...
wawris píše:shi: U vysokých rychlostí husti o 0,3 baru VÍC ? Kdyžtak mě oprav, ale vyšší rychlost = vyšší třecí síly a deformace = vyšší teplota = vyšší tlak, takže když to dofouknu už za studena, tak v konečné fázi budu mít pneu přehuštěnou, ne ?
¨Mr.Semtex píše:Ne, má pravdu. Pokud jezdíš často po dálnici a rychleji, tak se opravdu doporučuje tlak cca o 0,3 barů víc než normál - pokud vím, je to v každém manuálu k autu - alespoň já to zatím viděl téměř u každé automobilky..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků