bojler: tak predpokladam ze kdo ma mestske auto na usporu se do zadnych vetsich akci nepousti
I kdyz vyjimky potvrzuji pravidlo treba jeptiska ve funesovi
- projede to min der... jelikoz je to vetsinou olacka tak to drcani jeste vic prenese na ramena a pruzne casti napravy.
- vetsi prilnavost muze byt... nicmene i vetsi spotreba a u motoru ktery byl staveny hlavne kvuli uspore paliva to potesi. A taky opet vetsi namaha pro komponenty napravy.
- lip to brzdi... tak nevim kdyz vezmu ze prumerny obcan hlavne chce velke kola za malo penez. Vychazi mi i vetsi hmotnost ktera se musi se asi a)hur tlumi b)klade o nejakou kapku vetsi naroky na brzdy protoze jaksi krome auta musi zastavit i vetsi setrvacnou silu primo na naboji, protoze to vice vazi. Ale zde to je pomerne diskutabilni. Vic se da diskutovat o typu pneu.
Jeste me tak napada myslenka na vadnuti brzd i proto ze cim sirsi bude ta pneu tim vetsi kontakt z vozovkou a tim asi vetsi ohrev a naroky na brzdovou soustavu kdyz to ma drive zabrzdit.
Sirsi pneu taky trosinku mluvi i do geometrie naprav co jsem tak vyskoumal sice terno tomu doda clovek az pruzinami ale i tak... ale to uz je puntickarstvi.
A predstava jak s takovym "silnym" vozem ktery je primarne urcen k necemu jinemu clovek jezdi sportovne okresky. Kdy po par rychlych brzdenich to uz skoro nebrzdi a ta akcelerace ze zatacek impozantni. Za mohutneho revu motoru aby to "jelo". Nehlede ze to musi opet roztocit nejak vice tezke kolo s vetsim valivym odporem a mnohdy jinym prumerem. A do toho cloveku sekunduje obcas scela antisportovne ladeny podvozek.
Takze ve skratce to se vyplati.... Jak na pozitku se sportovni jizdy tak ekonomicky.