Výfuk - rovný a zahnutý dole

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2008 12:39

jo je to tak, pokud mají DPF mají výfuky zpravidla rovně (BMW, Mercedes) AUDI na A8 to má stále jako to bývalo. Benzíny chromované koncovky rovně, diesely poníženě kus ohnilé trubky ohnuté k zemi
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mimi14 25. 3. 2008 14:17

niektore starsie nafty nemali tiez uplne dodola vyfuk, na mojom je ten vyfuk skor zahnuty mserom do stredu cesty ako dodola, to je len minimalne zahnuty a je to dvojkoncovka original. Ale teraz je to tak ze maju rovne vacsinou benziny a dodola nafty poikial nemaju to DPF. Ale zase co sme mali 307 HDi aj mali DPF ale mali vyfuk stale dodola, asi kvoli zadnemu narazniku. Ale napr Fabia RS ma aj nafta vyfuk rovno a nemusi mat DPF a to je potom dymovnica, Mello by vedel hovorit :D
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 3. 2008 14:53

No jeje, já rozdávám dýmové karcinogenní oblaky přímo za sebe, žádnástydlivý dolů ohnutá trubka, ale přímo za auto. Taky mě už nebaví stále umývat zadní nárazník od sazí.. :?

Za toto ( rovný výfuk dozadu u EUR3 a bez DPF ) bych někoho ze Škodovky pověsil za gule do průvanu :x
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shwaara 25. 3. 2008 15:03

Goggy píše:U nekterych vyrobcu (koncern VW) se tim dal poznat diesel nebo benzin, ale treba ford ma i pro benziny dolu. Duvod byl aby sis nezacernil naraznik az z toho budou litat saze..

O1 1.6i benzin ma koncovky taky dolu.
shwaara
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mimi14 25. 3. 2008 15:16

Tak myslim ze ta O1 to ma kvoli narazniku, proste neni to vzdy pravidlo ale vacsinou plati ze zahnuty vyfuk tak je to nafta. Mello ale co hovoris, apson sa nestazuj ty sedis v jendom tom aute cize o 1 menej co ta moze ohurovat tymi sadzami :D
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 25. 3. 2008 15:22

Goggy píše:JanQ asi aby se neucpaly? :hm


to tak huli ze kdyby byl jeden lauf tak by to bylo videt vic nez kdyz jsou laufy dva?
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marekg 25. 3. 2008 15:22

Všechny benzínové Fabie tzn, od 1.2 HTP,1.4 16V až po 2.0MPI mají koncovku stočenou směrem dolů.HTP má ale menší průměr než 1.4 16V a 2.0MPI měl zase dvě menší koncovky jako třeba na O1 1.6MPI.SDI a TDI měly taky dvě stočený koncovky dolů,rozdíl byl jen ve tvaru tlumiče. RS ji má rovnou.
marekg
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 3. 2008 15:33

mimi14 píše:Tak myslim ze ta O1 to ma kvoli narazniku, proste neni to vzdy pravidlo ale vacsinou plati ze zahnuty vyfuk tak je to nafta. Mello ale co hovoris, apson sa nestazuj ty sedis v jendom tom aute cize o 1 menej co ta moze ohurovat tymi sadzami :D


Já sám taky jezdím většinu času s vnitřní cirkulací, kvůli prasatům v nafťácích bez DPF ( hlavně TDI koncernu VW) co na mě valí spousty sazí :? :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 25. 3. 2008 15:46

ja u my benzinovy V8 mam taky vyfuk dolu (miri za levy zadni kolo)a kdyz to bezi studeny na volnobeh tak prvnich par minut z toho litaj takovy saze ze by leckterej dizl blednul zavisti :) nekdy to schvalne vyfotim - beton je od toho beze srandy v miste kam miri vejfuk uplne cernej :mrgreen:
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skalik86 25. 3. 2008 15:48

JanQ: Co jsem já vypozoroval na Fabiích ať firemních nebo těch co jsem potkal, tak pocet "trubek" z tlumiče závisí na objemu motoru všechny 1,4 a míň maj jednu "trubku" a 1,9SDi, TDi a 2,0MPi maj dvě. Jen si nevzpomínám jak to maj 1,4TDi a 1,4 benzín 74KW. Nějak jsem nekoukal dozadu, když jsem s nima jezdil
... Beep Beep ...

KTM 950 SM
Skalik86
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mimi14 26. 3. 2008 14:59

MELLO píše:
mimi14 píše:Tak myslim ze ta O1 to ma kvoli narazniku, proste neni to vzdy pravidlo ale vacsinou plati ze zahnuty vyfuk tak je to nafta. Mello ale co hovoris, apson sa nestazuj ty sedis v jendom tom aute cize o 1 menej co ta moze ohurovat tymi sadzami :D


Já sám taky jezdím většinu času s vnitřní cirkulací, kvůli prasatům v nafťácích bez DPF ( hlavně TDI koncernu VW) co na mě valí spousty sazí :? :Dp/quote]

dal by som ti dopriat ten zazitok aby si si niekedy zabol zapnut ten vnutorny oruh a daco si aj ty nadychol :D
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Harry® 31. 3. 2008 16:16

Dolu zahntej vejfuk přispívá k vyplachování motoru, protože okolo proudící vzduch s sebou strhává i spaliny (princip fixírky), v případě dehtu teda spíš nespaliny :D . Na druhou stranu ale při větších otáčkách motoru proud spalin směřující dolů nadlehčuje záď auta a snižuje tak přítlak na zadní nápravě.
Oltcit 11R - 4boxer 8v OHC vzducháč 1129ccm 42kW@6250 78Nm@3500 5kvalt 860kg 145/70R13
Harry®
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .kenny. 31. 3. 2008 16:51

[quote="Harry®";Dolu zahntej vejfuk přispívá k vyplachování motoru, protože okolo proudící vzduch s sebou strhává i spaliny (princip fixírky), v případě dehtu teda spíš nespaliny :D . Na druhou stranu ale při větších otáčkách motoru proud spalin směřující dolů nadlehčuje záď auta a snižuje tak přítlak na zadní nápravě.j/quote]
Aha, tak proto ty HTPčka tak lítají - ony se vznášejí! :D Mohutný výkon nadzdvihává přední nápravu a proud spalin zase zadní! :!:
.kenny.
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Keejml 31. 3. 2008 17:30

MELLO píše:Já sám taky jezdím většinu času s vnitřní cirkulací, kvůli prasatům v nafťácích bez DPF ( hlavně TDI koncernu VW) co na mě valí spousty sazí :? :Dp/quote]


Já si kvůli tomu koupil černý auto, aby ta špína od nich nebyla tolik vidět :mrgreen:
Keejml
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mimi14 31. 3. 2008 17:55

.kenny. píše:[quote="Harry®";Dolu zahntej vejfuk přispívá k vyplachování motoru, protože okolo proudící vzduch s sebou strhává i spaliny (princip fixírky), v případě dehtu teda spíš nespaliny :D . Na druhou stranu ale při větších otáčkách motoru proud spalin směřující dolů nadlehčuje záď auta a snižuje tak přítlak na zadní nápravě.j/quote]
Aha, tak proto ty HTPčka tak lítají - ony se vznášejí! :D Mohutný výkon nadzdvihává přední nápravu a proud spalin zase zadní! :!:>/quote]

no jasne ja ze preco nikdo neda dopustit na tie HTPcka :D
BMW 520i M50 150k. <<-- bohužiaľ ex. Vydržalo 1 deň.
Pamätajte si. Nikdy nepožičiavajte 150k RWD chalanovi čo má 70k FWD.
mimi14
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků