od zdenek 3. 2. 2008 01:08
Majkie: ok, ale jako mechanickou uzaverku bych urcite neoznacoval, ale to je jedno, co se tyce visko spojky, tu maji vsechny Subaru a jak jsem psal nikdy jsem na stk s tim nemel problem, a ani z principu fungovani je podle me rozdil otaceni obou naprav moc maly na to aby se prenesl nejaky vyrazny moment na druhou napravu a auto z valcu vyjelo. U nas v podhorskym prostredi se ctyrkolek vyskytuje pomerne dost, takze na stk urcite nejsou tak ridkym jevem jako nekde jinde, ani jejich technik pred merenim nerikal nic o tom ze by mohly nastat problemy.
U haldexu to samy, samozrejme musi mit vypnuty zapalovani, jinak to logicky elektronika vyhodnoti jako prokluz predni napravy a pripoji zadek, ale to ze ma byt vypnuty zapalovani pri zkousce brzd na valcich je popsany i v manualu k haldexu a pokud to ten technik neudelal tak je bud roztrzitej a zapomel, nebo vul u kteryho nechapu jak muze hodnotit technicky stav auta kdyz nechape zakladni souvislosti.