Stare velke vs. Nove male - CRASHTEST

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod NiceOne 18. 9. 2007 06:52

http://www.autoweb.cz/crashtesty/video- ... l?id=12506

Komentar netreba. ...male nove je prekvapive ale jednoznacne bezpecnejsi.

Ted se zbori svet obhajcum starych velkych aut z hlediska bezpecnosti a kritikum EuroNCAP.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 18. 9. 2007 07:01

Nic staršího než 940-ku neměli? :) Jdu se mrknout co stojí a jak je to vůbec starý... :D

EDIT: Tak jsem koukal na tipcars a ty 940 jsou tam za nějakých 60tis... Co takovej Modus stojí? Tak 250tis, takže kdyby to srovnávali třeba s S80 z 2000 za nějakých 200tis CZK, tak bych to bral... Takhle ne-e... :)
Naposledy upravil Deli dne 18. 9. 2007 07:11, celkově upraveno 1
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 18. 9. 2007 07:08

A v Modusu všichni zdraví?? :hm
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 18. 9. 2007 07:08

mno a pak bych zkusil stejne stareho rencka vs 940. no a taktez si myslim, ze tam mohli dat i tu deset let starou V70 :)

Nice kolik vazi ten maly modus? aby nebyl stejne tezky nebo dokonce tezsi nez to archivni volvo :)
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 9. 2007 07:10

Uprimne receno jak tak na to koukam nechtel bych sedet ani v jednom. :-/ Rencek sice velmi pekne vyuzil sve naprosto nepatrne deformacni zony, ale jejich absence byla stejne dost patrna. Zaver z testu bych videl, ze to chce moderni auto, ale alespon stredni tridu at se maji navrhari deformacnich zon kde vyblbnout.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 18. 9. 2007 07:12

Kde je seznam mrtvých Oscarů?
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 18. 9. 2007 07:13

Oscar je furt živej :D Včera sem psal :D
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 18. 9. 2007 07:24

Fakt? Ten z Modusu?
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 9. 2007 07:58

Petr1968 píše:Fakt? Ten z Modusu?


Jasne, prave se pripravuje na paraolympiadu. :mrgreen:
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 18. 9. 2007 08:03

A připravuje se z toho tak až ztratil hlavu Mr. Green
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod loop 18. 9. 2007 08:23

no pro mě je to zcela jasné - nové a velké!
loop
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 18. 9. 2007 08:29

Hmotnosti: volvo 940 wagon 1488 kg ( platí asi pro základní verzi), Modus dci 1255 kg (zákl. verze 1155 kg)
Trochu to nabourává legendární nárazníky starých amerik :D
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod King of Potato People 18. 9. 2007 08:31

-pb- to jo :)

jinak bych chtel takhle videt rozjetou V70 :) ze zajimavosti, abych vedel jak na tom je.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Huhla 18. 9. 2007 09:08

NiceOne píše:http://www.autoweb.cz/crashtesty/video-crashtest-renault-modus-vs-volvo-940-gle/articles.html?id=12506

Komentar netreba. ...male nove je prekvapive ale jednoznacne bezpecnejsi.

Ted se zbori svet obhajcum starych velkych aut z hlediska bezpecnosti a kritikum EuroNCAP.


Ehm, nechci ti nijak kazit už tak hnusnej den, ale doporučil bych ti všimnout si 2 věcí.

1) po celou dobu nárazu byly tažný lana natažený, takže ten náraz s realitou moc společnýho neměl. (viz time r. cca 2:21)

2) O reálném nárazu si uděláš obrázek, když porovnáš
volvo 960 - 1600kg
modus - 1200-1250 kg (podle motoru)

Není pochyb, že za 15 let (řada 9xx byla tuším představena v roce 1990) se technika posunula o kilometry dál, nicméně rozdíl v hmotnostech bude znát vždycky.
Huhla
Nováček

Odeslat příspěvekod eLzyx 18. 9. 2007 09:08

Pokud vím, tak 940 jako poslední z Volvo nemá vepředu svázané nosníky příčnou výztuhou, takže při takovémto nárazu v podstatě druhý nosník do deformace a absorbce energie nijak nezasahuje.

Je dobé si i uvědomit jakou plochou do sebe narazily(nejsou to stejně široká auta) ... 940tka 40% modus 50%

Při střetu s 850tkou, či dokonce V70tkou by modus dopadl daleko hůře.

Jinak Volvo 740 vs. Opel Ascona
http://www.youtube.com/watch?v=NQPca-aTlL0
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků