Motor 1.5 dCi Renault

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod J.Bill 9. 6. 2007 09:36

Víte někdo něco bližšího o tomto motoru?Jaké jsou problémy,jaká spolehlivost,životnost,na co dávat pozor,čeho se vyvarovat?
Máte zkušenosti nebo nějaká doporučení?Jaká je životnost vstřikovačů,turba..atd....

Co vím,je to common rail motor s přímým vstřikováním paliva a turbokompresorem.A jako všechny moderní common raily náchylný na čistotu a kvalitu paliva.
J.Bill
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod RRAAFF 9. 6. 2007 17:50

Tenhle motor měl tady myslím Marek71(snad má takový nick) v Nissanu Almera a pokud vím, tak až na nějakou hadici k turbu nebo tak něco si nestěžoval, jezdil s tím delší trasy odněkud ze Slovenska do Německa.
Fabia 3 Combi 1,0 TSI DSG Style + blind spot+FLA+parkassist P/Z+adaptivní tempomat...
Ex. Škoda Rapid lifback FL 1,0 TSI 81kW Ambition
Ex.Škoda Rapid Spaceback FL 1,0 TSI 70kW Ambition

Opel Vectra B 1.8 16V CD sedan 302000km
RRAAFF
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 9. 6. 2007 21:28

Pokud vim tak by mel mit vstrikovani znacky delphi
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JoKo_ 9. 6. 2007 21:53

co viem od kamarata z renault servisu, tak treba davat pozor na kvalitu nafty... inac su to vrja spolahlive motory.
JoKo_
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 15. 2. 2009 16:19

pri akych otackach sa u tohoto motoru da hovorit o podtacani ? U benzinu 1.6 16v nebol problem pri ustalenej rychlosti tocit 1700ot. a motor neprotestoval, v ramci moznosti akceleroval a zvuk mal tiez v pohode. Mometalne bude zabehavat jednu 1.5dci 78kW a je docela tazke vyuzivat len pasmo 2000-2500ot. Som siel len kusok, asi 30km a docela hroza, kedze aj z tych 2000 to bolo hned na 2500 a uz to mam preradit :-). Vacsinou som skocil pri cca 2700 :-) Si musim zvykat po prechode z auta, co tahalo od +3000ot
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 15. 2. 2009 16:31

tak treba davat pozor na kvalitu nafty... inac su to vrja spolahlive motory.
:hm Spolehlivost vypadá jinak
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 2. 2009 17:01

pod 1500 otáček bych s tím v záběhu nechodil, po záběhu podle zvuku motoru - při ustálené rychlosti na rovině klidně 1300 otáček ...
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2009 17:28

Já netočím zásadně pod 1800-1900ot. a od IV a výš nejdu pod 2tis.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 15. 2. 2009 17:52

co sa tyka tej nafty, tak vacsinou budem tankovat v rakusku, uz aj benzim som posledny polrok tankoval na 90% tam. Co som kdekade cital, ich obyc nafta sa tam vyrovna nasej premiovej, no a este je o cca 20 centov lacnejsia. Popri tom si este co to kupim v Interspare . Normalne sa to rakusko po tejto stranke oplati.

Podla zvuku je tusim vse pod 2000ot a 70km/h pre ten motor nevhodne. Ale hadam sa stisi ked si sadne ,ved ma len prvych 30km . Predvadzacka bola tusim kludnejsia a tichsia. Mozno mala lepsiu naftu .

ten strop 2500ot je naozaj nutne prvych 1500km dodrziavat ? Ten motor si vyslovene pyta potiahnut aspom do 3000ot. Celkom pekne taha. U benzinu som mal tusim strop pri 3500ot ale bezne som koncil pri 4000ot. Nikdy nezral olej a ziadny vazny problem.
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2009 18:23

Neboj se toho, nejkritičtějších je prvních pár set km, potom už točit občas na max. výkonu a sem tam omezovač, ať si motor zvyká.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 2. 2009 18:54

MELLO píše:Já netočím zásadně pod 1800-1900ot. a od IV a výš nejdu pod 2tis.

tak aspoň si těch 1500 otáček, co ti zbejvá, o to víc užíváš :tleskani :tleskani :mrgreen:
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2009 18:59

ajif píše:
MELLO píše:Já netočím zásadně pod 1800-1900ot. a od IV a výš nejdu pod 2tis.

tak aspoň si těch 1500 otáček, co ti zbejvá, o to víc užíváš :tleskani :tleskani :mrgreen:


Zbývá 2200ot. :-P

A při kvaltech dlouhých jak týden před výplatou to bohatě stačí.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 2. 2009 19:06

tak to je diškriminace, mně to sice přes 4000 točit jde, ale smysl to nemá :'(
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 2. 2009 19:24

ajif píše:tak to je diškriminace, mně to sice přes 4000 točit jde, ale smysl to nemá :'(


Tak efektivně má i u mě smysl točit do 4100 max. 4200ot., ale občas se to do omezovače ( 5100ot. ) kvůi vymetení sazí podívá.

Teda do IV včetně, protože V. už do omezovač nedostanu a VI. nedostanu ani z kopce na otáčky max. výkonu 4000ot.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 2. 2009 19:43

Mello: šestku máš asi jako rychloběžku ... pro sportovně laděný turbodehet nutnost :D :D
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků