WAP?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 7. 2015 08:19

tombas píše:Na zažranou špínu je nejlepší tohle:
http://www.ceskykutil.cz/prenosna-piskovacka

No, ten požadavek, minimální množství zdroje stlačeného vzduchu: 500 l/min, bude celkem obtížné splnit.

Kolik ta piskovacka stoji?

-- 10. 7. 2015 09:19 --



-- 10. 7. 2015 09:21 --

Slawall píše:Ja myju wapkou bezne...ale nevim, jaky mam tlak.

Beznou hobby s tlakem 90-100 jsem to taky solichal, ale s vyssim tlakem, tech 120 uz bych to mel asi strach z blizky valit na lak.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 10. 7. 2015 08:22

Tak to dej z vetsi dalky. :) Ja to stejne wapkou jenom osplicham a pak myju houbou.. :)
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 10. 7. 2015 08:25

jj, sak jsem to psal.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 10. 7. 2015 14:36

Slawall na houbu se vykašli. Pro lak máš lepší chlupatici. Houbou snadno nabereš písek a kamínky a odřeš si lak. :pozor
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 12. 7. 2015 20:22

ka-spel píše:Slawall na houbu se vykašli. Pro lak máš lepší chlupatici. Houbou snadno nabereš písek a kamínky a odřeš si lak. :pozor

Myju houbou odjakziva, nepozoruji nejake problemy.

-- 12. 7. 2015 21:27 --

Nema tu nekdo Karcher jakekoliv rady, ktera umoznuje pouzivani te karcher chemie, jako autosampon, na cisteni kamene, apod.?
Nekde delam asi chybu, ale nedari se mi ji pouzit. Ta plastova nadoba s chemii se dnem vzhuru zarazi na urcene misto, je tam takovy bodec. No a nic. Narazim a nic.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 7. 2015 07:54

kaspel ale ja to nejdrive oplachnu wapkou, pak tam ty kaminky uz nejsou...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek_5 13. 7. 2015 11:50

mfilip píše:
ka-spel píše:Slawall na houbu se vykašli. Pro lak máš lepší chlupatici. Houbou snadno nabereš písek a kamínky a odřeš si lak. :pozor

Myju houbou odjakziva, nepozoruji nejake problemy.

-- 12. 7. 2015 21:27 --

Nema tu nekdo Karcher jakekoliv rady, ktera umoznuje pouzivani te karcher chemie, jako autosampon, na cisteni kamene, apod.?
Nekde delam asi chybu, ale nedari se mi ji pouzit. Ta plastova nadoba s chemii se dnem vzhuru zarazi na urcene misto, je tam takovy bodec. No a nic. Narazim a nic.


Mám ten samý problém (Kärcher K4) ... Vyjímečně to jede a nasává, ale většinou nic ... Zkoušel jsem prozatím jen čistič kamenů. Říkal jsem si, jestli to není tím, že je moc hustý ?
345 benzínových koní z atmosférické V8, v manuálu
Radek_5
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 13. 7. 2015 11:57

Mne to husty moc neprijde, ale nechapu ten uzaver, co je na te chemii. Jestli se ma nejak propichnout nebo nejak mu pomoct. Napichnu to na ten bodec a proste nic, nesaje mi to z toho. Kdyz uzaver z chemie odsroubuju, tak v nem neni ani dira, nechapu, jak to muze fungovat. A prej plug and clean ... zlata hadicka
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 13. 7. 2015 12:54

Mám to a funguje to bez problémů...
Faktem je, že to pospojování hadiček odpovídá tomu, že je to německý výrobek (tedy zprasenost za pár kaček prodáváná za tučné provize), ale když si to doma všechno pospojuješ a doděláš, jak se u německých výrobků obvykle musí, tak to funguje dobře.

U mne spokojenost... (na druhou stranu tam už nefunguje polovička jiných věcí, ale to nehodlám řešit, jak píšu na německý výrobek to je ještě dobré)...

-- 13. 7. 2015 14:01 --

mfilip píše:Mne to husty moc neprijde, ale nechapu ten uzaver, co je na te chemii. Jestli se ma nejak propichnout nebo nejak mu pomoct. Napichnu to na ten bodec a proste nic, nesaje mi to z toho. Kdyz uzaver z chemie odsroubuju, tak v nem neni ani dira, nechapu, jak to muze fungovat. A prej plug and clean ... zlata hadicka


No je tam takovej systém uzavirání té díry jak je an těch super extra PET flůaškách se super echt jogínským zdravím aloe vera pitím... To se musí samozřejmě propíchnout (samo), když to nasadíš... POkud se to nepropíchlo tak tomu budeš muset asi nozem pomoci...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Radek_5 13. 7. 2015 13:54

Hmm, taky se mi zdálo, že ten systém hadiček není bezchybný ... Jinak ten uzávěr se musí samozřejmě z té láhve sundat. Pod ním je taková PP fólie, která je (myslím) už "předděravěná" - je tam vidět křížek ...
345 benzínových koní z atmosférické V8, v manuálu
Radek_5
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 13. 7. 2015 14:02

Ja tam nic prave nevidim.
Takze je potreba pred aplikaci sundat uzaver a strhnout z nej zevnitr nejakou folii? Nikde se o nicem takovem nepise.

-- 13. 7. 2015 15:03 --

Jinak jo, posledni dobou mam taky s Made in Germany problem, napriklad s kolem Haibike.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků