Jaky podvozek?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jaky podvozek?
Konec hlasování: 8. 10. 2006 00:22
Fabia RS 8 %  36%  [ 8 ]
Focus 1.8 TDci prvni generace 14 %  63%  [ 14 ]
Celkem hlasů : 22

Odeslat příspěvekod Auto1 23. 9. 2006 20:34

K.A.Z. píše:Auto: Pises ze Fabie drzi az k hrane a pak najednou jakoby uskoci, tomu moc nerozumim


Nedokážu Ti to asi vysvětlit,každý podvozek drží a pak se pustí,ale tady u té Fabie jdeš podvozkem prostě o třídu níž,i když je slušný,je horší,není tak čitelný,zkrátka Focus hned tak nepřevrátíš,ale RS převrátit není problém,a píšu to,protože jsi se na podvozek zaměřil.
Když říkáš,že Ti nejde o sekundy v zatáčce,ale o běžné ježdění,tak ta Fabie je poskakující koza,ve Focusu se trošku lépe "vezeš".
-Ne,já to dostal jen na dvě,ale pár borců z OV znám,co si mysleli,že mají formuli do té doby,než zjistili,že tvrdé péra sice drží,ale kde už je ta mez,to zjistíš většinou pozdě,jediné řešení je kontra,a to se špatně rozhoduje,"jak je lepší to rozstřelit"..
Auto1
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 9. 2006 22:58

Jintaj píše:A co životnost? Ta Tě nezajímá? Pokud vím, tak Fobie po cca 60 000 potřebuje kompletní generálku spodku. Počínaje tlumiči, brzdovými kotouči, rameny, stabilizátory a konče servořízením...investice cca za 30-50 tisíc. Problém je, že většina majitelů najezdí tenhle počet kilometrů těsně po záruční době. :||/quote]


Ja najedu tech 40 000 az 50 000 km za rok, takze tohle me netrapi, protoze tim by se mela vetsina veci odhalit a opravit, navic to jde pres zname, proto takova cena a proto i se servisem by to bylo jinak, za jine penize a s jinym pristupem, plus navic stejne bych pocital s jinym podvozkem a brzdy. Navic u Focusu jsem menil desticky po cca 30 000 km a kotouce asi pri 45 000 km. A navic si myslim, ze to asi taky nebude takova krize jak pises, znamy to RSko ma a zadne terno s opravy neni, ale to zalezi na kusu, samozrejme, jak se rika, netkere auto se dela v pondeli a jine v patek :-).
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K.A.Z. 23. 9. 2006 23:07

Auto: uz Ti asi rozumim, jednou jsem u rodicu v krusnych horach svezl tatu, tam v tech serpentynach za Vary, smerem na Kraslice, kdo to tam zna, vi o cem je rec :-), no a protoze tenkrat chtel abych ho trochu svezl, tak jsem tak udelal, v jedne zatacce, to bylo v celku na povazenou, jeste dneska tu historku povida, jak jsme jeli po dvou, to si ale nemyslim, jen se ta jedna strana mozna trochu vice odlehcila, tim chci jen rict, ze uz asi vim, o jakem rezimu jizdy mluvis, kdyz jsi mluvil o prevraceni ... takhle ale jezdit nehodlam, na to si muzu pujcit jine auto, kdyz budu chtit. Ale jinak dekuju, jo a jeste neco, zrovna dneska jsem nekde narazil na netu na obrazek Fabi RS jak mela promacklou strechu, odrena a tak, zrejme sla prave na tu strechu, jak Ty povidas. V jake najezdove rychlosti si myslis ze k tomuhle muze dojit, rekneme ze strihas krkolomnou okresku plnou zatacek, tak ve 40 km, 50 km, misty 60 km, zatacku za zatackou, myslis ze i v takovehle rychlosti muze dojit k naznakum o kterych jsi hovoril?
K.A.Z.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ardeth 24. 9. 2006 01:58

Jintaj píše:A co životnost? Ta Tě nezajímá? Pokud vím, tak Fobie po cca 60 000 potřebuje kompletní generálku spodku. Počínaje tlumiči, brzdovými kotouči, rameny, stabilizátory a konče servořízením...investice cca za 30-50 tisíc. Problém je, že většina majitelů najezdí tenhle počet kilometrů těsně po záruční době. :||/quote]


To je blbost. Fabie po faceliftu ma uz vetsinu chybek vychytanych. To samy muzu rict o Focusu.
Ardeth
Inventář

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků