Ztráta výkonu motoru až po jeho zhasnutí

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 16:11

Ahoj všichni znalí.Mám velký problém s VW Golf III. Porucha, už trvá dva měsíce. Motor ztratí výkon a začne cukat, jako by tam nebylo palivo až úplně zhasne. I když podřazuju kvalt. Po chvilce ho opět nastartuje. Dříve se porucha objevila po 10 až 20 min jízdy Teď i po dvoumin. Už jsem vyměnil kde co i v servisu mi nepomohli, protože to vždy fungovalo. Už jsem vyměnil lambda sondu,relátko k pal. čerp.,těsnění pod hlavou s olejovým tlak čidlem, svíčky. Ta porucha je prostě nekontrolovatelná. Teď mi ve VW servisu doporučili vyměnit palivové čerp., ale to běží a nedělá žádný rachot. Pak halův snímač, do té výměny se asi pustím. Dokáže mi tu někdo poradit? Už jsem z toho opravdu nešťastný. Díky David.
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod p0etrik 23. 12. 2005 16:12

Co to je za motor?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 16:15

VW Golf III 1.4 benzín rok výroby 1993, stav tach 194000
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod p0etrik 23. 12. 2005 16:18

Zkus mrknout hned po chcipnuti jestli jsou mokre svicky. Je to MPI nebo jednobod (v tom druhem pripade bych se dival po vstrikovacim ventilu). Ma to rozdelovac?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 16:25

Když jsem byl v servisu, tak bylo prasklé těsnění pod hlavou a prosákavalo olej. tlakové čidlo, tak když svíčky vytáhly tak byly mokré, protože tam bylo spoustu oleje,ale od té doby je tam sucho, tak nebyl duvod se tam dívat. Ale díky mrknu na to. Je to jednobodová stříkačka. Ale když to udělalo poprvé tak trochu zkoušely, jestli to dává jiskru a myslím že nedávalo. V servisu to dokonce taky zablblo a nešlo jím to nastatovat. Tak zkusili vym. napěŤovou cívku a prostříkali vstřikovací jedn. kontaktolem a nic. Rozdělovač to má.
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 16:27

Co by to znamenalo, kdyby byly svíčky mokré?
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 16:37

Je však zvláštní, že po každé opravě to vždy dalo na chvilku pokoj. Po výměně těs. pod hlavou to týden jezdilo. a po výměně lambda sondy též. A pak znovu cukání. Nejdříve však, že když jsem chvilku jel a zhasnul motor, tak nešel nastartovat, až po pár minutách. Pak už i během jízdy.
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 17:18

Už jsem objednal Halův snímač, tak uvidím jetli to bude co platné. Jestli to palivové čerpadlo vydělat a vyčistit ho i s filtrem a nádrží? Bylo mi doporučeno si tam osadit manometr, abych věděl tlaky. Ale mám pocit, že odtamtud to nebude. Kdyby rachotilo, ale ono chodí noprosto v klidu. Tak jestli jste se někdo s touto poruchou potkal, dejte vědět. Na svíčky se zítra mrknu. Díky David
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod p0etrik 23. 12. 2005 17:28

David Karbulka píše:Co by to znamenalo, kdyby byly svíčky mokré?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 17:33

Tak tu výměnu Halova snímače mám zrušit? Jaké cívky? Co v rozdělovači?
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod p0etrik 23. 12. 2005 17:43

ten haluv snimac by to taky mohl byt, zapalovaci civka (jj v rozdelovaci)
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod David Karbulka 23. 12. 2005 17:45

Zítra mi to vymění a mrkne na tu cívku. Díky moc. Dám vědět David
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M@tezz 24. 12. 2005 03:33

Měl jsem podobný problém se svou ibizou 2.0 8V, což je sice jiný motor, ale je to vlastně taky VW. Nejdřív se stávalo, že za jízdy motor zhasl, ale šel znovu nastartovat. Problém se ale zhoršoval, motor začal vynechávat a musel jsem držet otáčky dost vysoko, aby nechcípl. On pak ale stejně chcípl a pak dlouho nešel nastartovat. Mohla za to zapalovací cívka. Od její výměny motor zase táhne jako zamlada :lol:
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David Karbulka 27. 12. 2005 10:33

Tak halův snímač vyměněn a porucha je tu stále. Už to teď nejde nastartovat hned zkraje, ale po chvíli. Spolus ním přejity některé kabely ke vstřikovací jednotce a nic. Zapalovací cívka to asi nebude. To už v servisu zkoušeli vyměnit a nstartovat to tehdá nešlo.Pokud to je to to co je propojeno s rozdělovačem. Už zbývá poslední možnost a to vstřikovací ventil. Ale tenhle způsob oprav výměna něco za něco a buď to půjde a nebo ne je hrozná a hlavně drahá.
David Karbulka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OndraZX 27. 12. 2005 11:42

Mam stejny problem - po ujeti cca 7 km motor zhasne a nejde nastartovat - ale znam pricinu - ucpana privodni trubka z benzinove nadrze - auto proste vyjede benzin z karburatoru a cerpadla a pak uz pricpana trubka nestiha dodat dalsi palivo - po urcitem case to zase pomalu natece.
Skoda Favorit, 1.3 135 LPG, 1989
Renault Clio, 1.4 16V, 2003
Renaul Megane, 1.6 16V, 2003
OndraZX
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků