Dodatečná montáž šestky

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod p0etrik 7. 12. 2005 22:39

Jarda: No jo, vyhoda zastarale konstrukce :D
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod turboleon 10. 12. 2005 13:07

Tak jsem trochu měřil, i na dálnici. Při 120 otáčky spadnou z 3800 na 3300, při 150 z 4800 na 4200. Při 200 je to už skoro o 900 otáček dolů. Je to logický, stačí si uvědomit, jak vypadá klasický pilový diagarm. Auto bylo mezitím na garančce na Auto Jarov, tam na to samozřejmě čuměli, ale potvrdili mi, že je to uděláno precizně.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 10. 12. 2005 14:17

spoluzacka ma taky dodelavanou sest´ku na golfu TDI a pochvaluje si to...mimo to to ma nejak upraveny(ona sama rika ze vubec nevi co tam ma za motor, jen ze je to diesel, ale pri akceleraci ani oblacek koure nic, takze asi kvalitni uprava) a na dalnici mam co delat abych ji ujel :D
jinak me toci na 6 ve 120 asi 2000 otacek... :)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 10. 12. 2005 16:01

Bond007: nevíš kde jí to dělali? Jo s těmi otáčkami jsem trochu přidal, ve 150 je to na pětku spíše 4600, na šestku 4100. Spíše by bylo dobrá napsat, že někde kolem stovky ty otáčky spadnou na šestku o 400 dolů a s vyššími rychlostmi je to výraznější, až někam k 900 otáčkám blízko u maxima pětky. Kolik to pojede na šestku jsem zatím nezkoumal, teoreticky by to mělo být o skoro 25 km/hod více, ale to asi těžko, aspoň ne na rovině. TAk jako tak-je to skvělá věc. Spotřeba na dlouhý trase fakt bude někde o těch 0,5 - 1l méně.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 10. 12. 2005 21:30

turboleon: jo sestka tohoi udela hodne, kdyz jedu 530D, ta ma jen 5 rychlosti a oproti 330 hrozne zere, maximalka je pod 240, tam se to zasekne a dal to nejede a pritom 330D jede uplne za hranici tacho...
jinak rikala ze ji to delal nejakej znamej v PV, ale nevim detaily a ona taky ne, bere to jako spotrebni vec ktera dobre jede, malo zere a pekne vypada...vic o tom nevi...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 10. 12. 2005 21:37

On je i drobny rozdil ve velikosti mezi petkou a trojkou. :-)
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yashin 4. 1. 2006 18:39

6 je dobra ale za ty penize :hm Ja sem to resil na svym passatu jinak koupil sem 6kovovou prevodovku za 4500 a za 1500 sem si ji tam nechal dat.Nevim tech 34tis se me zda moc
Yashin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mvolesko 4. 1. 2006 19:02

já přidával šestku do A4 , vyšlo mě to na nula, jen spousta práce, vyndat pěti kvalt a namontovat šestikvalt, přehodit řazení, upravit jeden silentblok a hotovo, pěti kvalt jsem prodal za stejně jak koupil šestikvalt ...
mvolesko
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 4. 1. 2006 19:30

Možnost dát tam přímo šestikvalt z vrakoviště za cenu do 10 tis, a stará převodovka by mi navíc zůstala, jsem měl taky. Jenže u mě to bylo o jiném stálém převodu, takže by mi to při této výměně na šestku paradoxně točilo více než nyní na pětku. A měnit rozvodovku a zřejmě i polonápravy, to už bylo moc. Jo, kdyby ten šestikvalt /třeba z TDI nebo Cupry/ měl základní převody 1-5 stejný a šestku navíc, taky bych to řešil jinak. Ale nešlo to. Bylo to tam poskládaný úplně jinak. Jinak bez DPH to je za 27 tis., není to málo, ale po dvou měsících mohu zodpovědně říci, že mám jistej litr spotřeby dole, spíše více. Při nájezdu 100 tis. je to zaplacený /ale o to mi ani nešlo.... :D /
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 4. 1. 2006 20:04

Bonde: píšeš, že spolužačce jen taktak ujíždíš a ji to prakticky nekouří...to musela bejt hodně drahá a kvalitní úprava... :hm :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Jendolf 4. 1. 2006 20:35

upravena 1,9TDI muze klidne davat 130-140kW a potom se neni cemu divit, ze ma Bondova trojka problem ujizdet.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 4. 1. 2006 21:15

jim: ona ani nevi co tam ma za motor, takze tezko bli zjistit co s tim motorem bylo udelany
jendolf: no on obsazenej golf co se na tebe lepi celkem vyrazi dech :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 4. 1. 2006 21:21

Bonde mě v SRN některé Golfy prohání tak,že mám pocit,že GOLF=F1 Ono ta fóbie co je u nás v pojmu RS je tam v pojmu GTI.Přál bych Ti ten pocit,když máš pocit,že Tě při 190kmh předjede asi něco většího,a hle, ono to je třídveřové a umí to 250kmh... Pak se musím šklebit,jak mě tady strašně důležitě předjíždějí RS,když vemu v úvahu jejich V-max,tak bych se moc nevytahoval.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 4. 1. 2006 21:27

man: tak ono me to vetsinou nebo spis nikdy nepredjede, pokud nechci, ale drzi se to prekvapive :D
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 4. 1. 2006 22:09

MAN737 píše:Bonde mě v SRN některé Golfy prohání tak,že mám pocit,že GOLF=F1 Ono ta fóbie co je u nás v pojmu RS je tam v pojmu GTI.Přál bych Ti ten pocit,když máš pocit,že Tě při 190kmh předjede asi něco většího,a hle, ono to je třídveřové a umí to 250kmh... Pak se musím šklebit,jak mě tady strašně důležitě předjíždějí RS,když vemu v úvahu jejich V-max,tak bych se moc nevytahoval.u/quote]


jednou jsem dostal nater na rozjezd od fabie.... chtel jsem jet do servisu, co s tim mam :) ve fabii kratke kvalty a upravenej 1,8T... maximalka samozrejme mluvila v muj prospech, takze na nemecke dalnici bych se jen zasmal stitecku HTP s cernym P-eckem.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků