Dodatečná montáž šestky

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod turboleon 6. 12. 2005 19:44

Udělal jsem radost sobě a autu k Vánocům, a autu a sobě k narozeninám /oba jsme střelci :D /, a nechal si domontovat šestku. Předpokládám, že to může zajímat více lidí, takže:
Dělá to firma Eurotuning, dělají to už dlouho, a spolehlivě. To pro mě byla první podmínka. Umí 1.8, 1.8T, všechny 1.9 TDI, a 2.5 TDI a VR6. Nechal jsem si variantu s pouze přidanou šestkou a mírně zkrácenou pětkou, ostatní zůstalo. Trvalo to 4 hodiny, a práce i přístup obou pánů byl špičkový. Prostě fandové, to bylo hned znát. Řazení je sametové, jsem prostě nadšený. Spotřeba na dlouhých trasách jde jednoznačně dolů, takže tomu kdo jezdí hodně se to i můlže zaplatit. /rentabilita ale nebyla mým hlavním důvodem/. Nakonec i cena je lepší než před rokem, z původních 45 tis. to je dnes za cca 34 tis, včetně montáže. Kdo jste tedy o něčem podobném uvažoval a váhal, tak já mohu jen doporučit.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 12. 2005 19:47

Tak to je parada, kolik ti to toci v ruznych otackach (oproti petce)?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod germi123 6. 12. 2005 19:48

Turboleon: O kolik je ta šestka delší než pětka (jaké máš otáčky třeba ve 130km/h na 5 a na 6) Dík
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod germi123 6. 12. 2005 19:49

p0etrick: Kua už se ptám né :-) Zase druhej.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 12. 2005 19:51

lepsi mrtvej nez druhej :D
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 12. 2005 19:54

pro 1.4TDI to asi nedelaj, co? Skoda :-)
anonymni

Odeslat příspěvekod Manli2 6. 12. 2005 19:56

dělá to někdo taky na opla?
e46 330i
Manli2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MKMAN 6. 12. 2005 19:58

blba otazka. ty jsi turboTDIleon nebo turbo1.8T leon (nevim jestli se vubec v 1.8t delal) do octavie jsem o tom do TDI uvazoval (mam dve 81 a 96) premyslim o navratnosti. U toho slabsiho tdicka so bojim co se bude dit :) prece jenom tocit 2.300 otacek pri napr 180 mam strach o zivotnost spojky rozvodu a tak.
tádydádydádyda
MKMAN
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod turboleon 6. 12. 2005 20:01

Otáčka spadly na šestce asi o 700 oproti pětce. Já míval problém, že jsem mnohokrát měl snahu v nějakých 140ti-150ti, kdy už motor točil přes 4000, chtít zařadit vyšší kvalt, a nebylo kam. Dneska ve 140 točím kolem 3500, 110 jedu někde kolem 3000. ALe mohu to začít měřit přesně. Jinak pilový diagram je na http://www.eurotuning.cz Tyto údaje si může každý zjistit. Já za podstatné pro ostatní považuji moji osobní pozitivní zkušenost s přístupem firmy, jejich evidentní erudici a tak. Jsem strojař, takže jsem si dobře popovídali a mě to jen ubezpečilo v tom, že ví co dělají.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 12. 2005 20:05

kulisa razeni se musi taky menit ze?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod turboleon 6. 12. 2005 20:08

Mkman: mám sice slušně upravenou 1.8, ale bez turba, nick leon byl obsazen :( , tohle bylo nejbližší. Ale o úpravách motoru se mohu rozepsat jindy. Podstatné je to, že díly co používají jsou shodné pro všechny varianty včetně 132 kW RS, takže třeba TDI 66 je bude mít dost předimenzované. I když tam jde i o krouťák. Fakt je, že TDI 110 kW má tříhřídelovou převodovku, právě kvůli tomu že dvou už nestačila, ale tam stejně myslím že je šestka vždy. Čili TDI asi 66,81,85, PD 74 a 96. Stačí se jich zeptat :)
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 6. 12. 2005 20:10

V kulise řazení se měnila jedna vidlička, tuším. . Sundají přední kola a vyndají baterii, nic víc, ani se z převodovky nevypuští olej, ta zůstává na autě, jen se oddělá jeden kryt a místo něj se dá "nástavec" kde je šestka. Ta převodovka s tím totiž počítá ! Vevnitř tunelu se u řadící páky nedělá vůbec nic.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 12. 2005 20:14

tak to je opravdu v pohode, kdyby se muselo delat vevnitr v tunelu, znamena to rozdrbat cely interier a hlavne sundavat radicku (coz neni takovy problem jako je problem to dat zpatky aby dobre sedelo). :)
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod turboleon 6. 12. 2005 20:15

Jinak k ceně: kdo má možnost si to nechat udělat třeba na firmu, tak to má za 27 tis. Posledních x let neměli závadu, jen zpočátku před těmi šesti lety kdy s tím začali, pozměnili konstrukci. To jim po zkušenostech z jednání věřím.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 6. 12. 2005 20:17

a ty ozubene kola vyrabeji sami nebo je kupujou jako nahradni dily z jinych modelu?
p0etrik
Servismen

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků