Tak, dneska jizda do prace a z prace opravdu stala zato ten remen kvicel opravdu skoro porad. No, bude chtit asi vymenit nebo napnout, ale jeste se objevila jedna vec, a to takova, ze pri plnem plynu se mi na dvojku a jednou mozna i na trojku stalo, ze v nejakych 4 000 - 4 500 otackach najednou motor jakoby ztrati tah, tvari se to podobne jako by rozepla (proklouzla) spojka. Takze moje otazka zni, ci to muze s nejakym tim remenem souviset. To, ze to vypada jakoby neco proklouzlo, mi rika, ze asi jo. Ale nejsem moc odbornik, tkaze by me zajimalo, jak to v tom motoru vlastne chodi. Klinove remeny tam mam dva Jeden jde pres tri kolecka, z nichz jedno je altik a jedno klikovka a druhy je dole pod tim prvnim a jde pres dve kolecka, ktere vubec nevim co jsou zac Nevim ktery prokluzuje a dela to klasicky za vlhka. Sem z toho nejaky nervozni, jako by to kviceni nestacilo...
Jo a neni nejaka finta jak poznam spravnou napjatost? Napada me akorat podivat se do tatovo auta.