JardaB píše:Ja bych volil stred, 2-3tisice a do pul plynu.
Ja jezdim taky tak, ale stim ze motor mam pred vyjezdem chvili nastartovanej... pul plynu snad ani nedavam, fakt jen velmi lehce na plyn...
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
JardaB píše:Ja bych volil stred, 2-3tisice a do pul plynu.
Driver píše:Jinak po statu nečekám a hned vyjíždím, to možná taky není uplně nejlepší.. :c(p/quote]
luk píše:Spectral: U starých aut nic jiného než zahřívání na místě nezbývalo (třeba u Š120 to bývala nutnost). l/quote]
Tak tos mě převez.kubakod píše:Jarda2: No, v garazi mam auto jen ja. Ostatni jsou na dvorku a musi se je skrabat, brr. Ale vrata od garaze nechavam otevrene vzdycky, tam nic zajimaveho pro zlodeje neni. Vsechny sekacky a takovehle veci jsou v hospodarske budove
IMH píše:Bydlím kilometr od dálnice a najíždím na ní každé ráno v táhlém několikakilometrovém kopci, s úplně studeným motorem který se snažím nevytáčet. Je to utrpení, protože buď jedu s kamiony, nebo když se rozhodnu je předjet brzdím ostatní provoz a děsně mě frustruje, když se mi zejména HTP a dodávky provokativně lepí na kufr. Občas se naštvu, dupnu na to a zmizím jim, ale pak se zas cítím provinile, že motor poškozuju. Po kolika km je motor v zimě zahřátý ? Je správný postup zvyšovat otáčky postupně jak roste teplota motoru ? Nejprve do 3 000 a třeba po pěti km jet do 4 000 ? /quote]
IMH píše:Bydlím kilometr od dálnice a najíždím na ní každé ráno v táhlém několikakilometrovém kopci, s úplně studeným motorem který se snažím nevytáčet. Je to utrpení, protože buď jedu s kamiony, nebo když se rozhodnu je předjet brzdím ostatní provoz a děsně mě frustruje, když se mi zejména HTP a dodávky provokativně lepí na kufr. Občas se naštvu, dupnu na to a zmizím jim, ale pak se zas cítím provinile, že motor poškozuju. Po kolika km je motor v zimě zahřátý ? Je správný postup zvyšovat otáčky postupně jak roste teplota motoru ? Nejprve do 3 000 a třeba po pěti km jet do 4 000 ? /quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků