Stránka 4 z 7

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2005 20:49
od HOOK
Driver: Mondeo, kdyz to prislapnu tak to hrabe i s ASR.

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2005 20:51
od Lukasoj
Majkie píše:Ono to prostě nepustí do velkého prokluzu, který je na vyjetí někdy potřeba - že se prostě nahoru vyhrabeme. Taky se po dosažení určité rychlosti vypíná (20 km/h?).n/quote]
Nevypíná se to, s Oktávkou jel táta cca 60km/h a když dal plnej kotel, tak to vesele blikalo a snížilo to ten plyn, aby to neprokluzovalo ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2005 20:54
od Majkie
Lukas: Ok, tak to platí o EDS. Doteď jsem měl za to, že i u ASR, ale je fakt, že 60 km/h s prokluzem jsem s tím nejel :wink:

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2005 21:19
od kubakod
ITTI: nemuzu si nerypnout, ten kopec ma opravdu 35 stupnu? Cili stoupani 82%? (45°=100%) No na to bych se aji prisel podivat :-)
No ale ted vazne, ja ve svem aute ABS nemam, a chtel bych ho. Ne proto, abych se na nej spolehal, jak tady prezentuje jarda2, ale proto, ze vim, ze pak na snehu zatocim a zabrzdim. jarda2 pise, ze jezdi leta bez ABS. Ja taky, ale obcas sednu do tatoveho s ESP (a tudiz i ABS) a na snehu bych opravdu i vymenil, protoze je to o necem jinem, ja ve svem aute musim ABS substituovat nohou a vubec se me to nelibi. MMCH ESP je vyborne na rozjezd, proste date plny kotel a ono uz se to posteluje, zadne smykani doleva doprava apod..

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 10. 2005 23:22
od xpca
ITTI píše:
xpca píše:Řídím cca 20tkm ročně už více než 15let. Většina km byla na autech bez abs. Zatím bez nehody. Jednou jsem ho ale potřeboval... naštěstí mám vlastní abs v noze:-) Ten řidič tehdá přede mnou to viděl, takže mi udělal místo... skončili jsme na dálnici tři vedle sebe ve dvou pruzích:-) Vzhledem k tomu, že jsi bez zkušeností a tvá máma jakbysmet, tak bych určitě abs doporučil. Provoz je čím dál větší, bláznů na cestách přibývá. A když máš rozbitej zadek, platí pojišťovna, když předek, platíš si to sám...,/quote]

Máme tomu rozumět, že máš v autě 4 brzdové pedály,4 samostatné okruhy pro každé kolo, máš 4 nohy a každou kmitáš frekvencí 8-50Hz?Dobrý.Tohle bych nezvládl a jezdím teprve 30 let.Asi stárnu či co.
Jo,která pojišťovna má ve smluvních podmínkách,že když mám rozbitý předek neplatí,když zadek platí? Ať víme.
Chce to fakta, jenom fakta,tak třeba příště,že? :tleskanis/quote]

Nato, že jezdíš 30 let jsi dost chytlavý. A v tvém věku ještě přispívat do AR? Snad jsi nechtěl někomu pomáhat. MMCH nikomu jsi tu zatím nic rozumného nenapsal, vyjma toho, že to tu je mimo mísu. Se divím, že ztrácíš čas.
Jinak v autě mám jen tři pedály, které se na chování vozu při brzdění podílí. Právě díky těmto pedálům, mým očím, rukám, mozku a dalším nepotřebuji nějaké okruhy pro každé kolo. Jinak ale stárneme všichni a to bez ohledu na okruhy a frekvenci kmitání nohou... tak si z toho nic nedělej.
Těm pojišťovnám si jistě rozuměl a pokud ne, tak už jsem to tu četl. Takto formulované to jistě žádná poj. nemá nicméně statistiky by mi daly za pravdu, co myslíš?
Na závěr snad jen kolik máš za sebou nehod a jak se jmenuje manžel od dementní obvoďačky? Jo a odkdy si psychiatři berou práci dom?
A když chceš ta fakta, tak jedním je třeba to, že kdybych neměl elektický proud, nepsal bych kraviny na počítači:-) Pěkný večer.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 00:03
od Driver
HOOK: tak to někdy na tom sněhu schválně zkus.. kámošovi taky mondeo 2.5 V6 hrabalo, ale jen trošku a spíš to tak cuklo...

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 00:17
od Jezevcik
K tomu ASR: Ja mel s ASR u O zkusenost pozitivni, pomahalo to opravdu hodne, treba pri vyjezdu v krkonosich do dost prudkeho kopce ve spindlu. Avsak pri jizde z kopce nebo hlubokych kolejich z mirneho kopce jsem to radeji vypinal. Nejsem si vsak jisty pravou pricinou, ale proste mi to tak pripadalo, ze z kopce to spise vadi nez pomaha. Mate s tim nekdo zkusenost?

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 07:40
od oscar
muzete prosim neznalemu vysvetlit jak nahradite ASR brzdou? myslite si ze komplet pribrzdit predni napravu je to same? ale to se tezce pletete..

"ASR Antriebs-Schlupf-Regelung: Soustava ASR automaticky reguluje velikost skluzu na jednom nebo několika hnacích kolech při rozjezdu či zrychlení. Zaznamená-li ASR prokluzování, dojde k přibrzdění prokluzujícího kola, popřípadě ještě k ubrání plynu. Na ledu nebo na štěrku se řidič vozidla vybaveného ASR může plynule rozjet i s tzv. "těžkou nohou na plynu". Automobil je rovněž stabilnější v zatáčkách projížděných "pod plynem". Systém ASR mohou mít pouze ty vozy, které jsou vybavené systémem ABS"

k tematu: resit ABS v roce 2005 mi pripadne docela usmevne.
plne souhlasim s ITTIm.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 07:47
od mayklmaykl
proc,proboha proč tu vůbec řešíme jestli lze abs nebo asr nahradit "rychlou nohou" apod.............??????????????????
nikdo nenahradí nic,je spíš otázka jestli je někdy onen elektronický pomocník pomocníkem nebo ne...

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 08:38
od Jarda2
HOOK píše:Driver: To je nejaka blbost ASR ubira plyn jen trochu, rozhodne ne tak, ze by se nerozjel.
V některých kopcích si hold auto musí pěkně hrábnout, abys je vyjel. A v tom ti ASR zabrání. Přesně jak píše Driver.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 10:41
od HOOK
Jarda2: Asi zalezi, jak je na konkretnim modelu nastavene, rek bych, ze u Fordu prohrabnuti kol nebrani. Kdyz mi zacne blikat kontrolka, tak vzdycky citim, ze to lehce hrabe.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 15:06
od Lukasoj
Majkie píše:Lukas: Ok, tak to platí o EDS. Doteď jsem měl za to, že i u ASR, ale je fakt, že 60 km/h s prokluzem jsem s tím nejel :wink:k/quote]
No ono to bylo na zledovatělé vozovce :) Tak proto, to při 60 prokluzovalo :D

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 15:11
od VondraV6
ASR je výborná věc, na suchém čistém asfaltě ho asi nevyužijete, ale jak je mokro, nebo s tím jedete do hor, tak jste nejlepší :tleskani . Kdo nezažil, nepochopí.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 15:16
od Driver
VondraV6 píše:ASR je výborná věc, na suchém čistém asfaltě ho asi nevyužijete, ale jak je mokro, nebo s tím jedete do hor, tak jste nejlepší :tleskani . Kdo nezažil, nepochopí.i/quote]


No ale někomu to třeba může vadit a kazit mu radost z jízdy :c)) a navíc fakt někdy je ASR spíš na obtíž. Záleží asi na autě a na konkrétním nastavení. Navíc když si vychytáš plynovej pedál, tak ASR nepotřebuješ.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 10. 2005 15:27
od HOOK
Je pravda, ze kdyz jsem si poridil auto s ASR, tak jsem nevedel, ze je pustene permanentne a ze tim tlacitkem se vypina(navody obvykle nectu) tak jsem tu prvni zimu pred kazdym kopcem zmacnul to tlacitko a liboval si jak to pekne jede :)