Stránka 2 z 3

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 06:42
od Dinar
Tada: nejspíš ti jde o 2,0 tdi, kde opravdu standardně nabízené čipy překračují krouťák 350Nm, což je limit pro standardní provedení DSG. Ostatní je tak, jak píše goes, tj. pokud budeš mít po čipu 400Nm převodovka se nerozsype, ale její spojky budou mít výrazně kratší životnost. Pokud čipovat, některé firmy (nevím jak u nás, v Německu ano) ti udělají úpravu tak, aby krouťák nešel přes 350Nm, konkrétně vím o úpravě 125kW/350Nm. Podle lidí z B&B, je 350Nm pro převodovku bezpečných, pokud vím mají jedno GTI s DSG, které je extrémně vytížené, jak testování tak běžné firemní ježdění, má najeto už 170tis.!!! s čipem na 175kW a 350Nm a převodovka je naprosto bez problémů.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 10:04
od -LK-
bob ash píše:
Radek O. píše:Majkie: ovsem mam soukromy pocit, ze prevodovka z Veyronu nebude o moc levnejsi, nez cely novy Leon :)


Já mám takový soukromý pocit, že nebude o moc levnější než několik novejch Leonů :D!/quote]


Ostatně to mi připomíná jednu skvělou hlášku jednoho amíka, kterýmu ukradli jeho zánovní Seville a dostal od pojišťovny zápůjční Toyotu, než se to vyřeší: "Na to, že to auto stojí tolik, co pouhý motor mého Seville, to zase nejezdí tak špatně" :-D. Je krásný, jak je všechno relativní.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 10:08
od Majkie
LK: přesně tak, relativita je taky často podstatou zdejších sporů. Např.: Octavia II je skvělé auto vs. Octavia II je hrozné auto. Oboje je pravda, jde jen o to z jakého pohledu to člověk posuzuje.
Mimochodem DSG je relativně dobrá převodovka.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 10:18
od Dix_
Z trochu jiného soudku.Převodovku DSG má i Veyron.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 10:41
od kmarty
2Dix_: Priznej se, ze tys necetl cely thread? :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 10:59
od Dix_
Ale četl,jen se to uvedl jako zajímavost. :)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 11:15
od anonymni
Dix: ale vzdyt tato zajimavost zde byla jiz uvedena a vcelku i probrana cena DSG z Veyronu v pomernem vztahu kolik leonu za cenu DSG z Veyronu :)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 11:21
od Avant
Vyzkoušel jsem v jednom typu vozu Passat 2.0TDI manual i DSG a můžu jen doporučit DSG pro pohodové ježdění. Na sport a nějaký další úpravy se to s DSG moc nehodí ....

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 11:30
od Majkie
Avant: souhlas, vyzkoušel jsem si DSG v O2 2,0TDI a pro pohodového řidiče je to skvělá věc, která má vychytané neduhy běžným automatů. Pokud si ale někdo chce hrát s tímhle motorem na sportovní svezení (nic proti, jede to pěkně), tak by měl asi zvolit manuál.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 12:29
od anonymni
ad DSG: je treba rict, ze je to kurnik vychytany automat. Ale uz jen slovo automati mluvi za vse. Ma jakousi logiku razeni atd. ktera je proste dana. Az budou automatky, ktere se budou ucit radit dle ridice tak to ma vyznam. To te doby je to fakt spica, ale spis pro bezne jezdeni + pro nejake sportovnejsi svezeni u pseudosportaku. Jinak nic vic. Kdyz uz neco automatizovaneho, tak jedine sekvenci, ta ma ve sportacich vyznam a v pripade kvalitni sekvence neskutecne zrychleju razeni a tim dynamiku. Pokud je ridic kvalitni, dokaze dosahovat s manualem lepsich casu, nez s DSG, coz i potvridlo nekolik ceskych i zahranicnich magazinu pri testovani...

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 12:54
od Dinar
goes: já bych to obrátil, z mého pohledu je DSG první automat (pokud ho takto budeme označovat), který není sportovní jízdě na překážku. Jinými slovy, požitek z kvedlání pákou při sportovní jízdě nenahradí nikdy, ale pokud jde o rychlost (na okruhu), lze s ní dosahovat identických časů (v režimu ruční volby) jako ve stejném autě s manuálem, sám jsem viděl i zkusil v A3.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 13:09
od anonymni
Dinar: s tim se da pouze a jen souhlasit :)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 13:33
od belse
Majkie píše:Taky pro odlehčení - Bugatti Veyron údajně používá také DSG. Akorát má 7 stupňů a Bugatti tvrdí, že zvládne 1500 Nm (Veyron má max. 1250 Nm). Vyvinula ji firma Ricardo zvlášť pro Veyron, takže bych se zkusil zeptat tam :lol:g/quote]


Měla by zvládnout až 1700Nm, ale stojí téměř 5 mega. :wink:

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 13:43
od anonymni
takze 5 mega? odkud mas to info? Za to by bylo takovych 7 poradnych Leonu :) aj s DSG :)

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 10. 2005 14:20
od Avant
moje zkušenost s DSG u 2.0TDI byla trochu rozpačitá v tom, že když jedeš 2 000 ot. a přidáš plyn auto nezatahne jak je člověk normálně jezdit s TDI ale podřazuje i o dva stupně u benzínu to chápu ale u TDI takže vůbec nevychutnáš ten tah při nejvyšším krouťáku, mírně řečeno trochu mně to zklamalo ...