Sem se ptal na repasy diesel vstriku v hodne firmach co tvrdi, ze to delaji, jedina me odpovedela, ze
3700 czk za 1ks tj. 15 000 za 4ks
4ks na aliku stoji 80 usd vc. vseho a origo bosch triska stoji 200czk za kus. Dejme tomu dokupy 3000 za 4ks s tim, ze teda vse nove a origo bosch triska.
Origo bosch dil stoji 105eur a maj ho skalem Tj vyrazne levnejsi nez repase je komplet nova sestava vstrikovace. Dejme tomu po sleve 10 000 za 4ks.
Dival jsem se na to a celej vstrikovac ma 8 dilu a jedine nastaveni je tim jaky shim se tam da.
Ma cenu teda vymenit jen trisku, nebo koupit ty z aliku a vymenit trisku nebo celou novou assembly koupit? V cene je to dost rozdil kdyz jsou to 4ks.
Repase se ukazala jako opravdu nesmysl.
A moc jsem nepochopil proc to lidi resi, kdyz je to drazsi nez novej vstrik a hlavne fakt nechapu co tam jako serizujou, jako tu jedno podlozku jak daj velkou resi tak mega draho?
Zatim se klanim k variante koupi origo sestavy proste.