Videa s Martinem Vaculíkem

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod saabik 1. 10. 2021 10:16

To byla ironie.
saabik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 10. 2021 10:21

Kus retra
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 1. 10. 2021 10:29

Co si budem povídat, bylo to něco strašnýho. Zejména hlučnost připomínala let vrtulníkem.
Měli jsme "lsko" (zvýšený výkon a komprese), a tam to bylo extrémní.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod aikoN 1. 10. 2021 10:34

Párkrát jsem v tom jel a jsem rád, že mě minula doba, kdy tím jezdila celá republika.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 1. 10. 2021 11:25

Ta vylepšení, co o nich mluví Vaculík, navíc nevyvinuli v Boleslavi, ale v ÚVMV pod vedením P. Hrdličky. On sám k tomu říkal: "Na vývoj nového auta nebyly peníze, na tom starém se pořád něco kutalo a vylepšovalo, až to jednoho krásného dne už dál nešlo. Pak se teprve na vládě rozhoupali a vydali slavné usnesení o nutnosti vyvinout nový vůz splňující nejnovější trendy."
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 1. 10. 2021 11:27

tož zas tak špatný to nebylo, když to bylo v cajku. Což byla jedna z tisíce
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 1. 10. 2021 11:32

S autem se nesmělo jezdit do centra Prahy. Stačilo pár křižovatek na červenou a začalo vařit.
saabik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod garážmistr 1. 10. 2021 11:35

To si pamatuju, jak v centru jich na každý křižovatce stálo několik.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 1. 10. 2021 11:37

Protože uhnily kontakty od teplotního spínače větráku chladiče a ten se nezapínal. Správný škodovák si tam udělal paralelní vypínač do kabiny a spínal ho ručně v koloně.
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 1. 10. 2021 11:50

To byla konstrukční šílenost, chladič vepředu a motor vzadu. Pamatuju si, jak jsme za komančů ve čtyřech jeli do štěchovického kopce stopětkou a museli jsme v létě zapnout topení, abychom nevařili. Kolona za námi byla jen třešnička na dortu.
saabik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 1. 10. 2021 11:57

Favo ruls, to by slo na 5ku na pol plynu.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 1. 10. 2021 12:05

glider píše:Favo ruls, to by slo na 5ku na pol plynu.

Favouš vařil taky. V koloně ve vedru. Ze stejného důvodu jako stodváca :D
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 10. 2021 12:08

aikoN píše:Párkrát jsem v tom jel a jsem rád, že mě minula doba, kdy tím jezdila celá republika.

Mě též...já jsem pak začínal na fáčku, dovezenýho z DE...černý interier, střešní okno, zatmavena okna, na hlinach...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 1. 10. 2021 12:57

Jintaj píše:
glider píše:Favo ruls, to by slo na 5ku na pol plynu.

Favouš vařil taky. V koloně ve vedru. Ze stejného důvodu jako stodváca :D

Jezdil jsem s oběma, u Fáva se mi to nikdy nestalo.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 1. 10. 2021 13:10

favo se taky umělo přehřát, ale stodváca byl extrém. pamatuju si spotřebu na šumavu, 8 litrů a 1,5 litru vody na sto km. Na střeše kola a stodváca s tím měla problém :-D, v kopci jsme brzdili i avie
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka