powerball píše:myslim ze v nakym videu rikal ze je zbytecny serizovat geometrii kdyz jsou na auto spatny silentbloky.
Tak to je logické, že když jsou silentbloky vyměklé a v nápravě jsou vůle jak mrkev v kýbli, tak tam seřídíš tako akorát fata morgánu...
Většinou mechanik už do telefonu důrazně upozorňuje, že před seřízením geometrie musí být náprava v naprostém pořádku, bez zarezlých dílů a bez vůlí....
-- 6. 5. 2021 19:05 --evlo píše:tak to ma pravdu, resp. mel by pokud by nekdo umel fakt nastavit geometrii ... a rekl i ze, se to netyka sbihavosti a spousta aut ma dneska jen nastaveni sbihavosti?
Jako určitý rozsah odklonů je vždy, ale pokud jde o klascický Mc phreson, tak je velmi malý, tak akorát na pokrytí výrobních tolerancí dílů.... Aby sis nastavil všechno jako na klasickým dvojitým lichoběžníku, to je jen u echt aut, kde se na to hledí, aby to šlo... Bežné osobáky odklony tak +-2st., záklony dané, sbíhavost a nazdar... Ale funguje to a nekurví gumy, tak proč ne..
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem