Jaký nebržděný přívěs za OA?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brasci 6. 1. 2021 19:44

brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dede 6. 1. 2021 19:55

Na ty Neptuny jsem koukal, ale něco se mi tam nelíbilo. Vyřadil jsem je hned na začátku.
dede
Nováček

Odeslat příspěvekod K86 6. 1. 2021 20:08

Věc za 25 tycek se vybírá jako doživotní partner...
Na dvounapravu do 750kg se vyser, zbytečný.
Na občasný tahání je to jedno, jestli chceš použít všechny prachy tak vezmi klidně agados.
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 6. 1. 2021 20:38

dede píše:Listový pera má pár vozejků a často je to na úkor něčeho jiného. Už to není moje priorita.

Pokud vozík budeš používat často a jezdit daleko, tak listová péra jsou základ kvalitního pérování. Neničí to tolik tažné auto a lze s ním přejíždět koleje rchleji než pevná osa, která skáče jako koze na každý díře (prázdnej vozejk je pak jak skippy).
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 1. 2021 20:53

dede píše:
http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-pl ... 5-prk-poc/

Nevím co myslí extra pevným rámem, napíšu jim a uvidím. Velké mínus je, že nemá relink, kotvící misky jsou ty nejobyčejnější na dvou vrutech a krycí plachta jako příslušenství je doslova parodie.....podle obrázku je to zahradní plachta na 4 gumicukách.


Občas mi chybí kotvení do plochy, něco budu muset vymyslet.
Plachtu určitě umí kvalitní, aspoň podle toho co jsem naživo viděl.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 1. 2021 20:56

A extra pevným rámem myslí, že je svařovanej ze silnostěných profilů.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dede 6. 1. 2021 20:58

DrumSession píše:
dede píše:Listový pera má pár vozejků a často je to na úkor něčeho jiného. Už to není moje priorita.

Pokud vozík budeš používat často a jezdit daleko, tak listová péra jsou základ kvalitního pérování. Neničí to tolik tažné auto a lze s ním přejíždět koleje rchleji než pevná osa, která skáče jako koze na každý díře (prázdnej vozejk je pak jak skippy).


Jezdím s vlekem prakticky každý víkend a někdy i v týdnu.
Tak já na ty lisťáky ještě kouknu. :)

-- 6. 1. 2021 21:15 --

Třeba tohle nepochopím:

https://www.provleky.cz/katalog/privesy ... stova-pera

Maximálka jenom 100km/h a ty oka natvrdo šroubované v ložné ploše, to musel být konstruktér na pervitinu. Navíc oj je navařená na první jekl, ani se neobtěžovali jí protáhnout aspoň do půlky rámu.
dede
Nováček

Odeslat příspěvekod K86 6. 1. 2021 22:20

není to kilo maximálka z důvodu právě listovejch per?
řešíš oka, který si sám doděláš za 450kč 4 kusy za 30 minut šroubama skrz podlahu
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 1. 2021 22:32

Sice listy, ale hrachovina.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 6. 1. 2021 22:36

Já když to vidím, tak to je všechno dodo... Koupit, získat tím papíry a doztužit si to aby to skutečně fungovalo...

Kilo maximálka je úplně jedno... Já mám ofiko 80 a protože je to na vinutejch s tlumičema, tak můžeš jet kolik chceš a nic to nedělá... 140km/h běžně...

Nicméně tyhle takřka vodorovný tlumiče co na těch kárách vidim, prostě nemůžou fungovat ani kdyby byly extra tuhý, když pohyb nápravy je pro ně ze 75% ve volným směru...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 6. 1. 2021 22:46

dede píše:
Třeba tohle nepochopím:

https://www.provleky.cz/katalog/privesy ... stova-pera

Maximálka jenom 100km/h a ty oka natvrdo šroubované v ložné ploše, to musel být konstruktér na pervitinu. Navíc oj je navařená na první jekl, ani se neobtěžovali jí protáhnout aspoň do půlky rámu.


Toto musí být německý výrobek, tohle jsou schopni vyrobit a prodávat jediné Němci... To je jak VW....

-- 6. 1. 2021 22:48 --

pech. píše:
Kilo maximálka je úplně jedno... Já mám ofiko 80 a protože je to na vinutejch s tlumičema, tak můžeš jet kolik chceš a nic to nedělá... 140km/h běžně...



V dnešním, takřka policejním a fizlovskym státě pod vedením STBaka se zaváděním jejich praktik je tohle argument dost na nic, nemyslis?
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod dede 6. 1. 2021 22:49

Frajer z privesyhk tam nemá tlumiče vůbec, protože je to prý samotlumící náprava. Ale vypadá stejně jako všechny ostatní. :D

Vzhledem výšce nápravy ani nevím, kam bych ty tlumiče dal, aby byly aspoň trochu kolmo.
Navíc se tu předpokládá, že TUW v celý Evropě jsou idioti, když stejné řešení používají Francouzi, Němci i Poláci. Asi to musel někdo schválit, takže to tlumení musí fungovat, jinak by na to nenalepili 140km/h, což je teda rajc u 170kg vozejku. V té rychlosti už za autem spíš vlaje.
Naposledy upravil dede dne 7. 1. 2021 07:05, celkově upraveno 1
dede
Nováček

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 1. 2021 23:23

140 kmh občas tahám za autem tu svoji loď a ani se nehne. Náprava klasika bez tlumičů.
Ale je fakt že lodní přívěsy jsou dlouhé a proto i hodně stabilní
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 6. 1. 2021 23:53

pech. píše:Nicméně tyhle takřka vodorovný tlumiče co na těch kárách vidim, prostě nemůžou fungovat ani kdyby byly extra tuhý, když pohyb nápravy je pro ně ze 75% ve volným směru...

Formule mají taky tlumiče vodorovně, takže řešit to jde.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod Vana666 7. 1. 2021 06:58

Nejde o polohu jako takovou, ale o kinematiku pohybu
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků