A tento?
https://www.najprivesy.sk/Neptun-PRO-N7 ... -d2464.htm
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
dede píše:Listový pera má pár vozejků a často je to na úkor něčeho jiného. Už to není moje priorita.
dede píše:
http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-pl ... 5-prk-poc/
Nevím co myslí extra pevným rámem, napíšu jim a uvidím. Velké mínus je, že nemá relink, kotvící misky jsou ty nejobyčejnější na dvou vrutech a krycí plachta jako příslušenství je doslova parodie.....podle obrázku je to zahradní plachta na 4 gumicukách.
DrumSession píše:dede píše:Listový pera má pár vozejků a často je to na úkor něčeho jiného. Už to není moje priorita.
Pokud vozík budeš používat často a jezdit daleko, tak listová péra jsou základ kvalitního pérování. Neničí to tolik tažné auto a lze s ním přejíždět koleje rchleji než pevná osa, která skáče jako koze na každý díře (prázdnej vozejk je pak jak skippy).
dede píše:
Třeba tohle nepochopím:
https://www.provleky.cz/katalog/privesy ... stova-pera
Maximálka jenom 100km/h a ty oka natvrdo šroubované v ložné ploše, to musel být konstruktér na pervitinu. Navíc oj je navařená na první jekl, ani se neobtěžovali jí protáhnout aspoň do půlky rámu.
pech. píše:
Kilo maximálka je úplně jedno... Já mám ofiko 80 a protože je to na vinutejch s tlumičema, tak můžeš jet kolik chceš a nic to nedělá... 140km/h běžně...
pech. píše:Nicméně tyhle takřka vodorovný tlumiče co na těch kárách vidim, prostě nemůžou fungovat ani kdyby byly extra tuhý, když pohyb nápravy je pro ně ze 75% ve volným směru...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků