VOLTMETR k palubní desce (měření Autobaterie)

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 4. 8. 2020 17:35

Nemáte k doporučení VOLTMETR, který bude měřit napětí autobaterie před i při jízdě? Nejlépe má být digitál případně i analog (ale aby mu takhle :pozor nelítala ručička). Měl by se dát namontovat někam poblíž palubní desky nebo autoradia.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 4. 8. 2020 18:37

Tak za dolar lze koupit na ebay digitální voltmetr do autozapalovače, a bude mít i usb zásuvku a 4 barvy podsvícení.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 4. 8. 2020 18:38

to chcu
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 4. 8. 2020 22:33

Voltmetr do zapalovače znám, je bezva, šikovný, užitečný, ale nikoliv pro mé požadavky na používání. Nechci ho nechávat v zásuvce jako záminku pro poberty a stále ho vy/zan-davat do zásuvky na to mě neužije. Úplně mi stačí, jak teď používám nabíječkou k mobilu (ale bez Voltmetru). Tj. raději nějaký stacionární placka, která lze umístit výše.

LED Display Car Cigarette Lighter USB 12V 24V Car Charger Socket Splitter Phone Charging Auto Universal Electronic Accessories - odkaz pro ostatní zájemce na Aliexpress
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 8. 2020 22:34

K cemu to mate? Normalne auta dobiji tak, ze to funguje...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 4. 8. 2020 22:58

https://arduino-shop.cz/arduino/1637-12 ... 1wQAvD_BwE

Kámoš má v Transporteru něco takového
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 5. 8. 2020 08:38

A co tím budeš měřit? Kýžené napětí akumulátoru naprázdno, které jakž takž ukazuje na stav nabití, to se nikdy nedozvíš. Protože jak auto odemkneš dálkou, naběhne spotřeba těch všech nesmyslů co dnes v autě jsou a napětí padne o několik desetin voltu dolů. No a až to natočíš, tak se rozsvítí 14,4V a to tam bude dokud to nevypneš. Jinak mám tohle.
https://www.vova.com/cs/Auto-Motocykl-V ... 8-m5943561

Je to skvělý, svítí to tak, že to jde používat i jako baterka. :-D
Což je důvod, proč jsem to radši ani nezabudoval.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Lukas063 5. 8. 2020 09:01

JardaB píše:K cemu to mate? Normalne auta dobiji tak, ze to funguje...

taky si pokládám tuhle otázku..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 5. 8. 2020 10:07

Víc budíků, víc auto

Je pravda,že kamarád má Transportéra lehce jako obytňák. Na střeše ještě sol.panel z něj dobíjí další baterku na el.spotřebiče, podle odběru/dobíjení přepíná mezi bateriemi. Tak se mu to asi hodí aby věděl jestli vůbec ještě nastartuje až vyrazí o kemp dál.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 5. 8. 2020 10:51

Tak to má zapojené blbě. Správně má kempovací spotřebiče napájet pouze ta přídavná baterka a základní pak zůstává trvale připravená pro start.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 5. 8. 2020 11:32

Na příslušenství trakční akumulátor, ten není konstruovanej na vysokej startovací proud
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 3. 9. 2020 12:47

Lepší nevědět. Kdo má v autě rádoby chytrý dobíjení, tak mu napětí v palubní síti lítá od 11,5 do 15,5V a baterka odejde za pár let, ačkoli jde o speciální EBF. Nejlepší řešení je vypnout energy smart management diagnostikou. Pak je v palubní síti poměrně stabilních 14,2 - 14.5V, pochopitelně při běžícím motoru.
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tycoon1 3. 9. 2020 15:06

DrumSession píše:Nemáte k doporučení VOLTMETR, který bude měřit napětí autobaterie před i při jízdě? Nejlépe má být digitál případně i analog (ale aby mu takhle :pozor nelítala ručička). Měl by se dát namontovat někam poblíž palubní desky nebo autoradia.

OBD Bluetooth diagnostika. Napětí si pak může zobrazit v telefonu (většina aplikací nabízí různé možnosti zobrazení ... "analogově", digitálně, grafem atd). Data z jízdy lze samozřejmě ukládat.

KOSŤA KOSTIČ píše:Lepší nevědět. Kdo má v autě rádoby chytrý dobíjení, tak mu napětí v palubní síti lítá od 11,5 do 15,5V a baterka odejde za pár let, ačkoli jde o speciální EBF. Nejlepší řešení je vypnout energy smart management diagnostikou. Pak je v palubní síti poměrně stabilních 14,2 - 14.5V, pochopitelně při běžícím motoru.

Já ho mám vypnuté odpojením konektoru řidicí jednotky baterie. Přes 14 V to dobíjí jenom v zimě, 14,5 V v mrazech. Teď v létě to bývá kolem 13,5 V.
Leon FR 1.4 TSI 92 kW
Ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
Tycoon1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PeTr7650 3. 9. 2020 15:20

já měl todle v popelníku v autě napevno a gut; fungovalo to bez keců furt. Doteď to mám někde v šuplíku, výhoda umístění v popelníku byla, že mě to v noci neoslňovalo :-D, večer sem prostě zavřel popelník :-D

https://www.aliexpress.com/item/4000833 ... web201603_

WP_20161006_12_45_44_Pro_LI.jpg
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 3. 9. 2020 17:35

Tycoon1 - taky jsem si ten konektor odpojil, ale v servisu se jim to při garančce moc nelíbilo, proto jsem si to vypnul přes diagnostiku a ani si toho teď při další garančce nevšimli, protože to neházelo žádnou chybu.
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků