od maincoonsback 3. 4. 2020 18:00
15000 je celkem noblesní na dnešní motory a oleje.
20000 musí stačit 90% běžných motoru, pokud nemají nějakou vrozenou vadu...
Pokud někdo mění častěji, fajn, ale.pokud.neni taxikář a nebo nejezdí okruhy, je to dle.meho zbytecne...
Stejně tak rok výměny není bezpodmínečně nutný. Dva roky už může být problém, ale sezóna a půl taky musí každý moderní olej a motor dát.
Všechno ostatní je prostě způsob jak z lidí vytáhnout zpětně prachy.
To snižování intervalu je fakt... Je to prostě reakce na tu kardinální hloupost prodloužených intervalu, kdy se jim ty auta začaly sypat jak domecky z karet... Ale pozor, berte to tak, že ty intervaly byly prodloužený do obludných rozměrů až 50 tis. Km a to i za stavu snížených objemu olejové náplně... A to někdy až drasticky. Prostě byl to samotný limit technologie motoru.
A i tak to spousta těch motoru celkem dala...
-- 3. 4. 2020 18:04 --
A ještě jedna poznámka....
Celý.clanek.nejspis bude okurková, protože Peugeot už nějakých skoro 5 let co vím, prodloužený interval na 30tis. Nemá.
Takže celý.clanek je nejspíš nějaký recyklat..., To jen pro objektivnost.
Samozřejmě to 100% nevím, vycházím jen z toho jaké.mam ofic. doklady k servisními plánu Peugeot /jsou tam všechny modely/ Na druhou stranu. 0W20 by odpovídala novému autu, takže sem z toho volají zmeteny, takže mohla proběhnout změna o které nevím.