Na skútru nejde čerpadlo

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod podikk 22. 2. 2020 05:25

Zkus odpojit ridici jednotku a ten konektor, co vede na 9 J2 propojit s minusem. Podle me by melo cvaknout. Podle vseho maji to relatko ovladany minusem, tak je divny, ze tam nameris 12V proti minusu
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 22. 2. 2020 09:42

to je dobrý postřeh.Problém ,je že ten drát z toho dlouhého konektoru co vede do řídící jednotky nijak nevytáhneš.To je zalisované nějakým strojem.To bych musel ten drát přeštípnout a pak ho zase spojit.12V ale naměřím i u toho dobrého skútru,tak jde o těch 5 vteřin kdy do něj jde pouze 0,3V kdy relé sepne
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 22. 2. 2020 09:57

Prvni bych s ujasnil, co je + a co - na relatku. Tedy merit vzdycky proti polu baterky a nemerit mezi kontakty relatka. To mas jak v zasuvce, kdyz meris proti sobe 2 diry, vzdycky nameris 230, ale co je faze nepoznas, musis to merit proti zemi, abys to poznal. Podle puvodniho schematu jsou 2 konektory stale pod napetim 12V+ ten vlevo a druhy odshora, prvni horni po sepnuti relatka posila 12V+ na cerpadlo a ten vpravo by mel byt 12V-, ktery spina relatko. Tohle relatko, který zkousis na jinym skutru funguje? Pak napis, kde co mas proti jakymu polu baterky.

Edit: a jeste bych zmeril, jestli mam na 2 J2 minus, zase proti baterce + ti to musi hodit 12V, nebo propipnout proti mínusu. To -, ktery posila 9 J2 na rele z RJ, musi byt do RJ taky pritazeny, tak jestli to nemas nekde preruseny.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 22. 2. 2020 10:15

Není problém s imobilizérem, jestli to něco takového ma? Nebo nejaky odpojovac paliva? Na tom se jinak krome RJ snad nemá co *****... (to schema je mizerne nakresleny i citelny tak to studovat nebudu)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 22. 2. 2020 13:10

to nemá imobilizér.Zajímavé je ,že to ani nedává jiskru když se to snažím nastartovat....Proto jsem myslel ,že by top mohlo být napájení řídící jednotky...ale ta je v pořádku....
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 22. 2. 2020 14:31

Tak to musí mit nejaky snimac otáček na motoru - není problém tam, ze RJ nevi, ze se toci?
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 22. 2. 2020 15:03

mates118 píše:To vstřikování je Delphi,bude to nějaká blbost ,ale musí se najít.Vyměnil jsem i stojánek...

Možná by pomohlo vyměnit přední kolo..
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 22. 2. 2020 17:22

ale aby běželo čerpadlo,tak se nemusí točit motor.Stačí zapnout klíček a čerpadlo najede...Navíc je divné ,když zapojím diagnostiku ,tak vůbec nenajede a hlasí ,že se má zapnout spínačka,proto jsem myslel ,že chyba je v napájení tý jednotky ,ale tam je napájení dobre...
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 22. 2. 2020 18:50

když spustíš čerpadlo natvrdo, tak to funguje? prostě na něj dát + a - a pokud to chytne, je chyba jasná.
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 22. 2. 2020 19:34

jojo čerpadlo běží normálně
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr L. 23. 2. 2020 07:48

Odpoj konektor J2, zapni zapalovani a spoj piny 2 a 9 (tim propojis - pol z baterky s civkou rele). +12V by mělo jít z baterky přes pojistku a spinač Lock na druhý pin cívky rele.
Petr L.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 2. 2020 10:54

:mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 2. 2020 15:11

Petr L. píše:Odpoj konektor J2, zapni zapalovani a spoj piny 2 a 9 (tim propojis - pol z baterky s civkou rele). +12V by mělo jít z baterky přes pojistku a spinač Lock na druhý pin cívky rele.


tak relé seplo a čerpadlo běží....no jo ,ale co teď s tím?
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 26. 2. 2020 17:09

Teď to zase rozpoj, ať čerpadlo nespálíš.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod mates118 26. 2. 2020 17:52

právě že to běží pořád to čerpadlo...to asi není dobré....ale co dává ten impuls že se má po 5 vteřinách relé rozpojit ...a nebo když motor běží tak čerpadlo musí dodávat pořád proto je relé sepnuté natrvalo....Nevíte co dává PINU9 povel k uzemění aby relé seplo?
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků