Plug-in hybridy

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 11. 2019 07:38

SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 11. 2019 08:11

Chtěl jsem to dát do toho tématu jak ses ptal na 4x4 auto, co je schopné jezdit čistě na elektriku aspoň pár km. Ale jelikož jsi to smazal, vytvořil jsem nové téma.

Navíc si myslím, že tady toho bude kotel. A do elektromobilů bych to nedával, tohle je trochu použitelnější a zajímavější kategorie.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 11. 2019 08:20

No ta pouzitelnost se uvidi podle cenovky, je to proste dost slozita technika a servis bude taky drahy...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 08:29

a jejej pivni teoretik... hybridy jsou zde 10-15 let, takze to, o kolik je servis drazsi vime pomerne dost a ze by byl servis drahy se neukazuje. System slozitejsi je, nez auto bez tohoto, ale ze by se to nejak sralo to opravdu ne. Jediny rozdil proti puvodnim hybridum je zvetseni velikosti aku a pridani nabijeni z externiho zdroje nejen rekuperaci.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 5. 11. 2019 08:31

Dokonca dlhšie. Prvému priusu už by v USA aj naliali.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 08:35

tak prvni hybrid od porscheho ma 118 let ;)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 5. 11. 2019 08:54

Tak ty zas hráš premúdrelého a vyťahuješ extrémy... Tak nejako sa bavme o reálnych novodobých autách, na ktorých základoch sú postavené dnešné hybridy a kde sa to nejako vyvíjalo k dnešnej podobe. Sám si tu diskusiu tak začal a nevyťahoval hneď 118 rokov starú vec, ktorá dokopy s dnešnými hybridmi nemá nič spoločné. Ale áno, vyhral si. Vieš najlepšie gúgliť.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 08:55

jak nema spolecneho? byl tam spalovak, byl tam elektro a byly tam aku :) co jineho je tam dnes? :)))
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 5. 11. 2019 09:06

máš pravdu, vyhral si, však to píšem
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 09:07

kazdopadne skoda ze se vseci zameruji na tech teoretickych 50 km, dle meho se to moc zlepsovat nebue, bo pri 100 km uz by zajem o elektra nebyl vubec zadny :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 11. 2019 09:15

Tak ale vypíchnul bych rozdil, mezi starsi generaci hybridu (nemyslim tech 118 let kde byla jen olovena baterka, spinac a komutatorovy motor), kde byl ucel na kratkodobe pridani vykonu a jezdeni na baterku max mezi semafory ve meste a novou generaci, která ma fakt na baterky plnohodnotne jezdit. Ta technika bude uplne jina a vlastnosti taky, bude s sebou stále vozit jak tezke baterky, tak motor. Me to moc smysl nedava, to uz je snad lepsi mit 2 auta, elektro na popojizdeni a dyzl na delší cesty. Jezdit všude tezkou kravou nebude ekologicke ani na elektrinu.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 11. 2019 09:19

goes píše:kazdopadne skoda ze se vseci zameruji na tech teoretickych 50 km, dle meho se to moc zlepsovat nebue, bo pri 100 km uz by zajem o elektra nebyl vubec zadny :)

No bylo by tam 2x tolik baterek, což třeba já bych vozit nechtěl (bo těch 50 km mi v pohodě stačí :D ).
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 09:21

JardaB píše:Tak ale vypíchnul bych rozdil, mezi starsi generaci hybridu (nemyslim tech 118 let kde byla jen olovena baterka, spinac a komutatorovy motor), kde byl ucel na kratkodobe pridani vykonu a jezdeni na baterku max mezi semafory ve meste a novou generaci, která ma fakt na baterky plnohodnotne jezdit. Ta technika bude uplne jina a vlastnosti taky, bude s sebou stále vozit jak tezke baterky, tak motor. Me to moc smysl nedava, to uz je snad lepsi mit 2 auta, elektro na popojizdeni a dyzl na delší cesty. Jezdit všude tezkou kravou nebude ekologicke ani na elektrinu.


Aha, takze dle tebe je ekologictejsi mit dve auta. Spotrebovat 2x vice materialu. Nemit jedno auto co ma 1,5 tuny, ale dve auta co maji kazde 1,2 tuny. Kdyz mas dve auta, mas stejne oba systemy, jen kolem toho 2x toli plechu a vseho.
No ale jo, ty jsi inzenyr
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 11. 2019 09:22

Jarda: Mě teď aktuálně zaujal plugin hybridní captur. Ten snad moc zbytečně těžký nebude a motor bude obyč 1.6 atmoška. Na poskoky do školky a do práce v pohodě. A nešťastný 1.4 TSI v Kodiaku by si konečně odpočinul a zůstal na víkendové cesty napříč republikou :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 5. 11. 2019 09:22

Arnie J píše:
goes píše:kazdopadne skoda ze se vseci zameruji na tech teoretickych 50 km, dle meho se to moc zlepsovat nebue, bo pri 100 km uz by zajem o elektra nebyl vubec zadny :)

No bylo by tam 2x tolik baterek, což třeba já bych vozit nechtěl (bo těch 50 km mi v pohodě stačí :D ).


jasne 50 by mi resilo taky hafo zivota o tom zadna. Pokud to bude 50 km v realnem provozu a normalni jizde, coz mam obavu ze nebude. ty se na to divas z toho pohledu, ze potrebujes vozit decko 1 km od baraku..
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků