Soustružení kotoučů bez demontáže vých. čechy

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DoubleSix 17. 9. 2019 11:18

Já nevím, že vás to furt baví. Goes má pravdu, jako vždycky. Kotouče mohou být jak zvlněné (a těch vlivů může být více), tak u nich může dojít ke zvýšené rozdílnosti tloušťky (různá míra opotřebení po obvodu kotouče).

Lidi ze Škody by to měli znát, mají na to speciální postup měření, aby identifikovali, jestli je kotouč zvlněný nebo se jedná o nerovnoměrné opotřebení.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal220 17. 9. 2019 12:33

Přední mám taky zvlnene(to když po 2,3týdnech stání vozu kór v zimě vyjedete a tam rzi jak kráva a musíte to rozbrzdit udělá za pár let své) takže radši nebrzdím.Budu předky měnit celé.
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 18. 9. 2019 14:56

Tak se očividně neshodneme :-D udělal bych z toho závěr "usekat ruce každýmu kdo mění brzdy a nezměřil hazivost náboje a novýho kotouče" :-)
Pierr3: nevím co za Mondeo by mělo malý kotouče, za mě asi zadny. To, že ti házeli kotouče bylo spíš montáži pokud to udělalo víckrát.. Verso má kotouče z Yarise, s TTE paketem je to nějakých 152kw 464nm a krom toho, že brzdy nevydrží víc jak 15k km, tak se nikdy nezkroutily... Jedinkrát mi házeli kotouče na MG (tam jsou šlupky 325x25mm) a bylo to ložiskem v kole a ten kotouč měl rozdílnou tloušťku potom (rozdíl mezi nejslabším a nejtlustším místem byl 0,05mm), takže nebyly zkroucený, ale nerovnoměrně opotřebený...
Elektronický plyn je dílo satanovo!
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 18. 9. 2019 15:56

Dementnejsi "řadu" tam nemáš?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 18. 9. 2019 16:38

JiříTechnik píše:Pierr3: nevím co za Mondeo by mělo malý kotouče

ST200
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 20. 9. 2019 14:07

Já měl v r. 1997 Mondeo V6 125 kW v tom ST paketu (ST 200 se ještě nedělalo) a jediný, co na tom fungovalo, byly origo kotouče s origo deskama. Kotouče Ferodo 2x zkroucený po 5 tis. km, sice vyreklamovaný, ale nový desky nechtěli proplatit.
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Hustoles 20. 9. 2019 18:42

Simply Ford.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 20. 9. 2019 18:58

Tak on si to ford asi sam nevyrabi ...
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 20. 9. 2019 20:00

A?
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod pech. 29. 9. 2019 00:10

PeTr7650 píše:to jsou nápady, stočit kotouče bez demontáže . .
už jen myšlenka stáčení kotoučů je mi proti srsti, šetřím na všem, ale na brzdách by mě to ani nenapadlo


Stočit kotouče, pokud je to uděláno správně a s dodržením limitů daných výrobcem vozidla regulerní oprava.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 29. 9. 2019 08:33

Když se bavíme o zvlněnách kotoučích, o jakým zvlnění se vlastně bavíme? Nízké desetiny mm?
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2019 08:34

Treba. Ale jsou ruzne zvlneni
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 29. 9. 2019 08:52

No, já furt nevím, když už se mi kotouč z nějakého dúvodu zkroutí, taky bych ho prostě vyměnil. Jak to tak bejvá, tak se zkroutí, člověk s tím chvíli jezdí, kotouč a celá brzdná soustava dostává po koulích kvůli vibracím. Na to ten kotouč není moc stavěnej, klidně může býi i "vlásečnicově" naprasklej, no, prijde mi to zbytečnej risk kvůli ušetřenejm třeba 5000,-
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2019 08:54

Jaou lidi co jdou na vrakac a koupi kotouce tam... nebo i rozvody apod. Takze pro nekoho je 5000 a treba 500 ***** rozdil
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 29. 9. 2019 09:02

Souhlas, ale pak jsou to opice a banány.

Každýho věc, ale šetřit zrovna na brzdách.....
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků