Soustružení kotoučů bez demontáže vých. čechy

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 9. 2019 14:22

OTA21 píše:
Ingos píše:Způsobuje to připečený materiál z desek, tudíž je to chyba řidiče. Po prudkém nebo častém brždění zůstane stát na brzdách nebo nedej bože dá ručku. Materiál se napeče a už se neobrousí.

Kotouč se nikdy nezvlní.


Husté teorie.

Tak dává to smysl. Brzdí nejvíc destička. ***** destička se brzo přehřeje, začne se patlat jako sajrajt a proto to přestane brzdit. Jenže hromada závodníků v Ofcích si myslí, že základ je kotouč a tak koupěj vrtanej Zimmerman, ale destičky nechaj sajrajtový a výsledek stejnej. Sám jsem to na Zetku poznal, když jsem nechal origo Brembo kotouč a dal na ně lepší destičky s brzdovkou.
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 9. 2019 14:34

Ja nepopiram ze se pripece sajrjt na disk a kope to do rizeni apod. To se stava.

Nicmene stejne tak se stava ze se zvlni kotouc jako takovy.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 9. 2019 14:36

glider píše:Ja nad tym tiez uvazujem, z vyssej rychlosti mi to vibruje pri brzdeni.


Mas jazdit pomaly, vrahu!
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 16. 9. 2019 14:36

Vtipný jak to vzniklo dost proto, že každej tunzvlnenim beztak myslí něco jiného
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 9. 2019 14:42

A iba ty vies, ako sa veci maju

Obrázek
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 16. 9. 2019 15:02

Je to prokletí nebýt pyca
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 16. 9. 2019 15:03

:D
-Adult Content
-Mystery
-Romance
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 16. 9. 2019 15:04

To si dej do podpisu :D
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod enthusiastic.driver 16. 9. 2019 15:47

goes píše:Ja nepopiram ze se pripece sajrjt na disk a kope to do rizeni apod. To se stava.

Nicmene stejne tak se stava ze se zvlni kotouc jako takovy.


a není to vlastně fuk, když se při intenzivním brzdění materiál mezi kotoučem a destičkou "přenáší"? :nenapadne
N7A-->BP-4W-->M52B28-->M52B28TU + B204i-->BP-Z3_charged + H22A5-->BP-Z3_charged + TU5-J4-->BP-Z3_charged + Z16LER --> MZR LF-VE + C26NE
enthusiastic.driver
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 16. 9. 2019 16:01

Chtěl jsem zůstat neutrální, ale nedá mi to. Zvlněné kotouče jsou opravdu hova**** ;-) leda pokud by to byly nějaké repliky z kdo ví čeho... Ta napečena vrstva na kotouči je hrozně tvrdá a okem člověk ani nemusí poznat, že tam je. Nové kotouče na M3 se takhle "zvlnily" po 1200km, bylo to vadným ložiskem v kole, hazivost 0,18mm takže brutal křivý, ale jelikož byly nové tak se to zkusili přejet titanovým nožem a normálně se z toho sloupla taková šlupka, tvrdá jak sklo, tvrdší jak materiál kotouče.
Elektronický plyn je dílo satanovo!
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 9. 2019 16:22

Videl jsi nekdy zvlneny kotouc? Zadna vrstva na nem není ale je proste krivej. Samozrejme je to důsledek nejake nehomogenity v materialu nebo obrobeni, zvlast kotouce s ventilaci mají vnitrek dost nepresny a nehomogenni. Taky lokalni prudke ochlazeni muze kotouc deformovat. Normalne se kotouc otira a pokud nejsou desticky z gumy, nemá se tam co napéct... To co se ti slouplo byla spis povrchove zakalena slupka oceli.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 16. 9. 2019 16:25

Stejně do teď nevím, jestli se maj brzdy nějak zajíždět. V návodech je, že se má zlehka. To jsem praktikoval u předních brzd. Teď když jsem dělal zadní, tak jsem zas zkusil opačnou metodu a dal jim kouř, že *****ěly jak hovado.

btw celý auto vibrovalo, včetně volantu a i občas pulzoval pedál, dělaly zadní kotouče, po výměně je to ok.

btw2 na předních stočených jsem jezdil skoro dva roky, nevidím v tom problém, ubíralo se 0,03 na jednom, na druhém 0,06, moc jsem tomu nevěřil, že to tak přesně upne, ale po stočení to bylo ok, předtím vibrace jak kráva.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 9. 2019 16:29

JiříTechnik píše:Chtěl jsem zůstat neutrální, ale nedá mi to. Zvlněné kotouče jsou opravdu hova**** ;-) leda pokud by to byly nějaké repliky z kdo ví čeho... Ta napečena vrstva na kotouči je hrozně tvrdá a okem člověk ani nemusí poznat, že tam je. Nové kotouče na M3 se takhle "zvlnily" po 1200km, bylo to vadným ložiskem v kole, hazivost 0,18mm takže brutal křivý, ale jelikož byly nové tak se to zkusili přejet titanovým nožem a normálně se z toho sloupla taková šlupka, tvrdá jak sklo, tvrdší jak materiál kotouče.


Znovu opakuji ze jsem sjizdel na soustruhu uz nekolik kotoucu a byvaji regulerne zvlnene. Krive. Ten puvodni kotouc. Dokonce mam jedny co fakt hazely jak krava i schovane. Mohu ti je preposlat
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 16. 9. 2019 17:13

Na Mondeu se mi zvlnily kotouče několikrát. Silné auto, malé kotouče, bylo to hned.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 9. 2019 09:54

evlo píše:Je to prokletí nebýt pyca

8-D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků