DPF cleaner - přísada do nafty k prevenci zanesení DPF

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 7. 2019 11:58

Používá někdo?

Dělá to Millers, Motul, STP, Wyns a další.
https://www.mtcar.cz/aditiva-a-proplach ... ic-250-ml/
https://moto-garaz.eu/aditiva/322-motul ... 300ml.html

Je to k čemu?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 9. 7. 2019 12:23

Potřebuješ filtr propláchnout od druhého konce.
Tudíž toto má stejný smysl jako VIF.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 7. 2019 12:38

Co jsem vycetl tak prej aditiva naopak mohou DPF zasirat vice.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 9. 7. 2019 18:14

IMHO to muze pomoci v pripadech, kdy regenerace neprobiha dobře, jinak zbytecne. Pokud se nezasere DPF necim jinym nez sazema, mel by při bezne provadene regeneraci vydrzet zivotnost auta.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 9. 7. 2019 18:41

A životnost je myšlena vše do 200k km... Takže každý druhý bazarový auto už má po životností a DPF musí vyměnit ;-)
Vif do nafty v cajku, po 150k km nebyl s dpf problém, ale hlavní bylo po celou dobu tankování u EuroOil diesel bez biosraček... Tahle přísady na dpf, proplachy atd ho pošlou jen do kopru.
Stačí jen jezdit dlouhý trasy, nejezdit cukačky po městě, VIF lit podle dávkování, nedávat víc (a to spíš kvůli mazivosti kterou zvyšuje, nafta podle norem je pro Common rail moc suchá ) a o DPF nebudes vědět...
Elektronický plyn je dílo satanovo!
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 7. 2019 09:37

Biosračky zvyšují mazivost, jediný jejich pozitivní přínos.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bloxorz 11. 7. 2019 10:05

Thanks for the helpful information you shared with everyone.
stick rpg 2
bloxorz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 970ka 5. 9. 2019 07:34

di do prrdelle
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 5. 9. 2019 08:37

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 5. 9. 2019 09:53

JiříTechnik píše:A životnost je myšlena vše do 200k km... Takže každý druhý bazarový auto už má po životností a DPF musí vyměnit ;-)
Vif do nafty v cajku, po 150k km nebyl s dpf problém, ale hlavní bylo po celou dobu tankování u EuroOil diesel bez biosraček... Tahle přísady na dpf, proplachy atd ho pošlou jen do kopru.
Stačí jen jezdit dlouhý trasy, nejezdit cukačky po městě, VIF lit podle dávkování, nedávat víc (a to spíš kvůli mazivosti kterou zvyšuje, nafta podle norem je pro Common rail moc suchá ) a o DPF nebudes vědět...

+1
Právě. U nafty bez biosracek davat VIF pro zvýšení mazivosti a není problém s ničím.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Nekenieh 5. 9. 2019 11:52

polda píše:Potřebuješ filtr propláchnout od druhého konce.
Tudíž toto má stejný smysl jako VIF.

Je to zkrátka účinný jako když si čípek místo do zadku strčíš do pusy a cucáš ho.
Ale určitě to pomůže, když tomu pevně věříš.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 9. 2019 15:09

spravne fungujici auto nemusi resit vymenu DPF. Na jedny z dodavek je aktualne 640 tkm a DPF furt puvodni. Jen jsme ho ted nechali vycistit, uz byl plny popela
Vyfuk cisty, emise prochazi legalne . .

Vsechny tydle sračky jsou akorát na tahání peněz z kapes hejlů. DPF se nikdy nezanese sám od sebe, vždycky je za tím problém v motoru /špatný vstřik, zasraná klapka, EGR, . . /
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siol.a 5. 9. 2019 15:17

... nebo nevhodny rezim pouzivani auta.
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 9. 2019 16:42

Так
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 5. 9. 2019 19:32

PeTr7650 píše:DPF se nikdy nezanese sám od sebe, vždycky je za tím problém v motoru /špatný vstřik, zasraná klapka, EGR, . . /

U Japonců bohužel jo, prvně by se museli naučit vyrábět diesely :-D Toyota třeba dodnes netuší jak jejich D-cat po pár tisících km funguje a nedokážou ho diagnostikovat ani opravit... Proto ho přestali dělat a čekají jen na soudní vyrovnání se zakazniky...
Elektronický plyn je dílo satanovo!
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků