Novější motory nafta/benzín

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 24. 6. 2019 22:08

Kazde auto nema ty ikonky ne?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 6. 2019 22:10

Moje podle návodu jo.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 6. 2019 22:11

Tak nekdy to prijde
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 24. 6. 2019 22:56

Jako rozumný bych viděl tlačítko ruční spuštění čištění. Vím, že pojedu > 100km, zmáčknu, vyčistím, hotovo.
m.kv
Goes rika: “Jsi dobrej typek”
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 6. 2019 23:37

Filtr u benzinu se taky musí tak náročně vypalovat? Však slibovali, že to není *****
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 6. 2019 23:40

Tak mel by zachytavat male castice. Takze by mel fungovat stejne. Jen benziny maji prirozene vyssi teplotu splodin.

Jen si rikam pokud filtr zachyti prach. Pak se spali na mensi castice cim si pomuzeme?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 6. 2019 06:06

IMG_20190625_055937.jpg
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 6. 2019 07:06

Tak to není kontrolka běžných stavů.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 25. 6. 2019 09:12

Spravne.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 25. 6. 2019 09:18

Urcite to nezasvieti, ked to normal regeneruje, na O3 to ani raz nezasvietilo zatial a urcite to uz regeneroval.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 25. 6. 2019 09:31

aikoN píše:To nevím, ale ještě se mi ikonka regenerace za 4000 km neukázala. Ale moje průměrná vzdálenost cesty je 80 km, takže se to asi stihne vypalovat přirozeně.

Rgeneraci u dieslu poznas pouze podle:
- vyssi aktualni spotreby cca +2l/100km
- muze se lehce projevit zapachem
- lehce zvysene otacky na volnobeh
- mirne pomalejsi reakce na plyn

regenarace neni nijak vizualne na palubce zobrazena.

Ta ikonka regenerace, co pisou v navodu, ta je az kdyz je neco spatne, napriklad, ze je filtr prilis zanesen,
regenerace se nepovedla, nedari se automaticka regenerace, apod.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 25. 6. 2019 09:37

Jop
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal220 25. 6. 2019 09:54

Klamerka dyť Scenic Tce140 Edc v nabídce je ale začíná od 620tisíc v Intens výbavě.Fakt potřebujete ten automat
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 6. 2019 11:38

mfilip píše:
aikoN píše:To nevím, ale ještě se mi ikonka regenerace za 4000 km neukázala. Ale moje průměrná vzdálenost cesty je 80 km, takže se to asi stihne vypalovat přirozeně.

Rgeneraci u dieslu poznas pouze podle:
- vyssi aktualni spotreby cca +2l/100km
- muze se lehce projevit zapachem
- lehce zvysene otacky na volnobeh
- mirne pomalejsi reakce na plyn

regenarace neni nijak vizualne na palubce zobrazena.

Ta ikonka regenerace, co pisou v navodu, ta je az kdyz je neco spatne, napriklad, ze je filtr prilis zanesen,
regenerace se nepovedla, nedari se automaticka regenerace, apod.


Aha. Tak ale zatím jsem si nevšiml ani těch popsaných projevů.
aikoN
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 6. 2019 11:43

Klamerka píše:Zdravím

Děkuji za názory. Začátkem roku jsem se zde také radil, zda koupit Touran, nebo GrandScenic. Bohužel, musel jsem výběr přerušit a čekal jsem na téměř úplné dokončení stavby RD, ať si nekoupím auto a zjistím, že mi nezbylo na dostavbu.

Tourany od konce loňského roku zdražily o 150k, nedají se nyní objednat a až to půjde, budeme prý čekat další minimálně půlrok. Takže jsme se rozhodovali mezi starším Touranem, nobo novým GS. Požadavek na automatickou převodovku nám trochu výběr zužuje, tím že hledám benzín, tak také. Našli jsme u dealera tři roční vozy GS s výbavou, kterou si představujeme, ale mají naftové motory, takže se nyní radím, jak dál.

Mohu jít do nějakého dovezeného, nebo staršího tourana (pár jsme jich našli, ale všechny bílé, což prostě manželka nechce), nebo nový GS s tím, že cca 3 měsíce čekačka a trochu omezíme výbavu, nebo roční vůz, úspora oproti novému GS 100k, lepší výbava a hned. Jenže nafta a manželka ráno školka (7km), práce (8km) a odpoledne naopak. A pak ještě nákupy, takže také do 10km...


Pokud to jednou za 3 neděle proložíš cestou trvající v kuse více jak 50-70 km neměl by být problém.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků