Novy diesel - DPF a delka trasy

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lexx 14. 6. 2019 09:06

karf píše:Píše se rok 2019. Umíme vyrábět slitiny se zaručenýma vlastnostma a složením. Umíme výkovky nebo odlitky bez pórů, obrábět s opakovanou přesností, kontrolovat 100% kusů. Umíme zajistit montáž tak, aby se na nic nezapomnělo :-D Řídící jednotka dokáže během stlačení pístem (!) vyhodnocovat parametry a podle toho rozhodovat o vstřikování nebo zápalu...a vy se bojíte, že se auto rozsype, když se s ním bude jezdit? :-D
Jsme dokonce tak dobří, že i umíme omezovat životnost technologií...
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 14. 6. 2019 09:46

Klasika, jeden za fšechny, fšichni proti jednomu, Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod mfilip 14. 6. 2019 09:49

istarix píše:Ahoj,

chtěl jsem se zeptat, zda někdo neví, kolik je taková minimální bezpečná trasa pro moderní diesel s filtrem pevných částic. Chystám se kupovat nové auto, ovšem v dané specifikaci je dostupné jen s dieselem. Auto bude jezdit převážně denní trasy v délce 20 a 25 km, většinou v jednom směru rozdělené. Tj např. ráno 20 km tam, odpoledne 5 + 15 km, občas mezi tím ještě popojíždění po městě. Tak jednou za 14 dní až měsíc to pojede 2x 200 km v kuse. Je to dost aby to nedělalo dieselu a filtru pevných částic problémy?

Je to tak nejak na hrane.
Sam provozuji diesla s DPF, denni najezd 30 + 30, 1x 14 dni 60+60, 1x mesicne 100+ + 100+, 1x do roka 1000+1000. DPF se vypaluje kazdych 400-900km (zalezi na kvalite predchoziho vypalovani), trva cca 8 min, zhruba 10 km.
Cim mensi podil mesta budes mit, tim lepe. pokud tech ranni 20-25km najedes mimo mesta v nejakem rezimu, ze motor bude porad v otackach vyssich nez volnobeh, tak bych se toho asi nebal. Taky zalezi na konkretnim aute, jestli to ma byt korejec nebo opel tak spise ne, pokud ford nebo VW tak ano. Jde o to, ze DPF na korejce a Opel stoji stale 70tkc+, ale na VW jen 15+20tkc, to takova darda neni pripadne.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 6. 2019 10:17

Furt mi to přijde dost na *****ítko, který vlastně nikdo dobrovolně nechce a bez kterého by to auto bylo celkově lepší.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Japhy 14. 6. 2019 10:34

Za Fordí DPF - stačí, když na pravidelné trase je dostatečně dlouhý úsek (tak 10 km) bez městského provozu. Čas od času (1x za tankování) se právě v tomto úseku vypaluje.
Ne, že bych po tom toužil, ale roky to funguje bez problémů. Tankuju jedině EuroOil, doufám, že je ještě pořád bez BIO.

EDIT: Švagr si právě koupil ojetinu s DPF prakticky výhradně pro městský provoz, tak jsem zvědavej.
Japhy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 6. 2019 10:37

Že ho pozdravuju. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 14. 6. 2019 11:40

Se znáte ?
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 6. 2019 11:46

Jistě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 15. 6. 2019 07:53

To je ale nahodicka..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 6. 2019 09:00

Nic není náhoda.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 15. 6. 2019 09:55

Taky Castellista..?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 6. 2019 10:17

Kdepak, to je čistý a nefalšovaný Krušovista.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků