Ahoj,
minulý týden jsem si všiml, že mi auto z ofuků netopí, fouká jen vlažně na maximální nastavenou teplotu.
Jinak nikde nic nebliká, nepíská, nic.
Čím to může být?
Jediné, co mně napadlo je vadný (stále otevřený) termostat chladícího okruhu motoru - jak ten bys se projevil?
Studené auto jsem dnes nastartoval s otevřenou kapotou a ruku držel na chladiči. Teplota pomalu stoupala od samého začátku, tedy velmi pomalu, ještě asi po 10 minutách jsem na chladiči udržel ruku, pak jsem to vypnul.
Správně fungující termostat nepustí do chladiče žádnou vodu, tzn. chladič musí být z počátku úplně studený?
Nebo tam furt něco protéká?
Kdyby byl stále otevřený termostat, hádám, že by se musela zvednout spotřeba, což nepozoruji.
Rád bych slyšel Vaše rady, než to dám do servisu, protože Citroení servis je takový "specifický" ,Citroen C4 II B7
edit: teploměr na přístrojovce není