Renault Megane 1.9 dCi - přední chladič od oleje

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Bozan666 8. 8. 2018 19:37

Zdravím, chci se zeptat, na svém autě jsem si najednou všiml oleje za předním nárazníkem, viz. Foto, nevíte někdo co by to mohlo být? pod autem nic není, pod kapotou jsem také nic neviděl.

Díky za jakékoliv rady a nápady.

38765841_2099998993572251_6090672042758111232_n.jpg
Foto
Bozan666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 8. 2018 19:42

To je IMHO chladic vzduchu mezi turbem a sanim a něco tam netesni - projit hadice, spony od turba. A asi turbo propousti dost oleje ale to muze byt v norme.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bozan666 8. 8. 2018 19:45

Díky za odpověď, auto tedy hodím do servisu, zajímalo mě, jestli to může být signál nějakého většího problému, nebo to není až tak závažné, zítra máme jet na 800km cestu a tak nevím, jestli mohu jet.
Bozan666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 8. 2018 19:50

No co jsem mel starsi dyzly tak to bylo zasrany od oleje vždycky, ale samozrejme je mozny, ze je třeba praskla hadice nebo povolena spona, clovek nikdy nevi.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 8. 2018 20:04

Určitě to není v pořádku, ale nemusí to nutně znamenat velký průser.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 8. 2018 20:12

v poradku to neni
signal problemu? ano, prvni je ten, ze mas turbo na repasi, druhej je ten, ze jakmile se ti naplni mezichladic olejen tak, ze se zacne sam palit, mas motor KO
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 8. 2018 20:15

No tezko soudit, kazde turbo propousti nejaky olej a jestli nejak moc neubyva, tak to je OK a z mezichladice se prubezne vyfukuje a spaluje. Pruser je, když to zacne poustet hodne oleje.
Ale primarni problém je nejaka netesnost kolem tech trubek.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 8. 8. 2018 23:52

Otázka je, jestli je to vůbec olej, a ne třeba nemrzka. A pokud to je olej, tak může být taky ze serva, třeba.
Dej to do dobrého servisu.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 9. 8. 2018 10:34

už vidím jak evlo píše:garážrada
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 8. 2018 11:10

jo :D

prostě do sevisu, sám toho moc kolega nevymyslí
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 9. 8. 2018 12:10

:D :D

-- 9. 8. 2018 12:10 --

garazrada
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2018 15:23

Já sem najezdil s ďůrkou v intercooleru několik desítek t. km.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 8. 2018 15:45

ty seš taky jiná liga
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 8. 2018 16:18

8-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků