Adaptivní tempomat a manuální převodovka

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod addiction 7. 9. 2017 08:52

+2
Das Auto

und

Skoda Octavia 2.0 TSI L&K
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 9. 2017 08:59

Ale on musel mať nastavenú riadnu rýchlosť. Lebo keby mal nastavených 110 napr. tak to auto aj keď nevidí auto pred sebou tak pôjde do 110. Navyše to má FA, ktorý tesne pred nárazom začne aj tak brzdiť.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 9. 2017 09:01

možná ten první za horizontem brzdil
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 9. 2017 09:07

Možné je všetko. V každom prípade ACC je dobrý tak na dialnicu. Stále je tam vodič, ktorému to má len pomôcť a nie ho to nahradiť. Sú presne takéto situácie, ktoré to nevie. Ten vodič tam ako čo robil keď začalo auto zrýchlovať? Načo tam sedel?

Tempomat sa s tebou nebude pretláčať, stačil ťuk do brzdy a je vypnutý.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 7. 9. 2017 09:11

+1
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 7. 9. 2017 11:48

Arnie J píše:možná ten první za horizontem brzdil

Tak. Toto by úplně stačilo. Na druhou stranu, možná by to neubrzdil ani šofér, těžko říct. Ještě se nabízí, jestli první nedokázal za horizontem úplně zastavit, pak by ho tempomat první generace vůbec nebral v potaz, což si řidič nemusel uvědomit a nebrzdil a nebrzdil až bylo pozdě.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod Pierr3 7. 9. 2017 11:58

Možné je všetko, jak správně píše slovenský kolega. Ale mně to ze všeho nejvíc sedí na hospodkou povídačku.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 7. 9. 2017 12:54

Mne taky. Nedokazu si predstavit dalnicni horizont, ktery se nahle preklopi tak, ze ACC prestane chytat auto pred sebou.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 9. 2017 13:08

No tak zas on netvrdi, ze to bolo na dialnici, vsakze.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 9. 2017 13:13

Na diaľnici nič take nie je. Ani na okreske si to neviem príliš predstaviť.
Ale ako odôvodnenie prečo je zbytočne podobnych asistentov kupovať je to dobrá story.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 9. 2017 13:22

Ako v cr som isiel po okreskach, kde boli huste horizonty a viem si predstavit, ze to tam ma problem. Ale to neboli useky, kde by sa pricetny clovek spoliehal na auto.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 7. 9. 2017 13:29

Na okresce si to představit umím. Klidně i na úseku, kde se na tempomat dá jet v pohodě. Ale jedině situace s brzděním, prudké zrychlení mi přijde mimo mísu.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod fkabl 25. 9. 2017 11:47

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/hammond-sepsul-asistencni-systemy-rizeni-modernich-aut-a-nejhorsi-je-ze-ma-pravdu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
fkabl
Nováček

Odeslat příspěvekod kembuaa 25. 9. 2017 12:03

Ano, zrovna nouzové brzdění dokáže pěkně zašpinit trenky. I s tím obecným konstatováním souhlasím. Přesto je to a si jediná cesta, jak se nakonec, a že už tam skoro jsme, dostat k plně autonomnímu řízení.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonym 25. 9. 2017 12:09

Prcat nouzové brždění a autonomní řízení
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků