Detailing - koutek lesticu - rady, tipy.

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 6. 2020 07:05

Tak porad slysim od lidi, jak chteji platy jako v Nemecku a pak nechteji liem platit jako v nemecku. Tezko muze mit pri hodinovce 200 Kc plat kilo mesicne...

linak litr za hodinu takove piplacky mi nepripada moc s ohledem na to, kolik stoji veci, kolik stoji najmy, kolik je toho schopny udelat za mesic, tak pri litru na hodinu zase takvy vyvar mit nebude
anonymni

Odeslat příspěvekod exBURN 11. 6. 2020 07:17

To je kravina :-D. Litr na hodinu neúčtuju v mezinárodní společnosti ani za svářeče se státníma zkouškama co vaří pod rtg. (kde jen jeho kvalifikace bude atakovat náklady detailingové garáže)

Detailing je pořád sic pečlivá, ale nekvalifikovaná práce. Díval jsem se na ceník a taky samozřejmě litr za hoďku neúčtují u 90% prací.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 6. 2020 07:22

Kolik uctujes za svarece v tomto nehraje roli. Oboji vyzaduje zrucnost, schopnosti, znalosti, trening apod. zda je za tim nejaka formalni zkouska nebo ne uz nehraje roli. Svareci taky nejsou vetsinou raketovi inzenyri, ale delnici s kurzem a papirem ze svarecskeho kurzu.

A z toho litru na hodinu musi typek poplatit vsechny naklady, musi to zdanit a kde co a pak z toho ma prijem. Potrebuje mti i prijem pro nemoci, dovolene apod. ktere bezny delnas dostane zaplaceno apod. Navic zcela jiste nema zkazky tak poskladane, ze lze mit nonstop praci na 8 hodin denne...

Takze pokud mu z tech teoretickych 160 mesicne zbude na konci pade bude rad... a to mi proste nepripada nijak zavratna suma.

Mozna je na case zacit uctovat vice za svarece.
anonymni

Odeslat příspěvekod exBURN 11. 6. 2020 07:27

Svařovna to má nákladově úplně stejně. Běžně účtují malé garáže okolo nás polovinu a uživí se velice dobře.

goes píše: Svareci taky nejsou vetsinou raketovi inzenyri, ale delnici s kurzem a papirem ze svarecskeho kurzu.


Bohužel vůbec netušíš o čem mluvíš, takže diskuze dál je zbytečná.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 6. 2020 07:30

muj strejda byl sef svarecu ve vitkovicich, jezdili na montaze po svete, svarovali plynovody, ropovody apod. nemsysly... takze uplne bez infa nebudu. Co znam svarece ve svem okoli, tak jsou to vetsinou kluci z ucnaku, co si delali svarecske kurzy apod.

Priznam se, ze neznam jedineho PhD, profesora ci docenta, co beha v nejake firme s elektrodama nebo ceockem a svaruje...

Nicmene opravdu tu neresme svarece, doktor u nas taky dostava mene, jak poslanec... tak uz to proste chodi a nehledej v tom smysl nebo spravedlnost. Takze neni duvod, aby si nekdo kdo lesti auta nemohl uctovat trojku, zatimco svarec si uctuje 500...
anonymni

Odeslat příspěvekod MV_cz 11. 6. 2020 07:39

goes píše:A z toho litru na hodinu musi typek poplatit vsechny naklady, musi to zdanit a kde co a pak z toho ma prijem. Potrebuje mti i prijem pro nemoci, dovolene apod. ktere bezny delnas dostane zaplaceno apod. Navic zcela jiste nema zkazky tak poskladane, ze lze mit nonstop praci na 8 hodin denne...

tesat do kamene, bohužel tohle ještě dneska dost lidí nechápe (a někdy ani Ti, co by to mít propočítáno měli :-S )
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 11. 6. 2020 08:04

PeTr7650 píše:Taky sem ted narazil na umyem, ale nejak mi to neladi. Spousta keců, drahý jak *****, týpek s bradkou . . . asi to bude všude v tomdle byznysu.
Nechal sem dat kolegovi na jedno auto tvrdej vosk, pul dne to ladili, lestili, odmašťovali . . ja v tu stejnou dobu umyl auto vodou a nalestil tekutym voskem.
U nej to stalo dvojku, me asi 50 korun za vosk. Vysledky podobny, ami jednomu se nedrzi bordel na kastli, na omak stejný . .
Mit lestenku, tam bych to jednou za mesic pretahl voskem, povenovat se tomu pul dne a jebat

Ale oni pred aplikaci vosku jeste lak dekontaminovali predpokladam..tim odmastenim zajisti i delsi vydrz vosku. Jestli tys auto jen umyl a nastrikal tekuty vosk, tak ten za chvili sleze.

-- 11. 6. 2020 09:07 --

exBURN píše:Borec z umyjem asi umí no, ale v jednom videu počítal jakou hodinovku si má člověk dát, aby byl ziskovej u detailingu a vyšlo mu 960,-/ hod :-D Výpočet to byl sice pěknej, ale nevím nevím komu prodá navoskování auta za osmičku.

Jinak já pořád jen nastříkám Gyeon Q2M WetCoat a wapkou roztahám po autě - dokrmím při každým mytí, ale nemám pocit, že by to vydrželo nějak míň než třeba fusso vosk.
Spíš bych už možná přeleštil lak, ale profi leštičky jsou drahý tak to asi bude lepší někomu svěřit.



A souhlas, kdybych se u nového auta rozhodoval, co udělat tak folie jasná volba

Hodne lidem, nejsou na trhu rok...a ten vypocet neni vubec nastreleny, se podivej kolik co stoji.

-- 11. 6. 2020 09:11 --

Na YT ma Umyem videa uz pred 6 lety, takze ocividne jim dost lidi zaplati za praci.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 11. 6. 2020 08:12

hopa26 píše:PeTr7650 , shodou okolnosti jsem podobny test delal nedavno sam. Bezne davam tvrdej vosk- fusso.
Ciste pro porovnani jsem jednou vyzkousel tekutej. Lip se s nim dela, hezky voni ale skutecne nevydrzi ani tretinu toho tvrdeho vosku. A podotykam, ze auto moc nemyju-kazdopadne uz po 14 dnech zacne ten hydrofobni efekt odvodu vody, velky kapky citelne slabnout.
.


tož kdyby vydržel desetinásobek, tak budiž. Jak dlouho trvá aplikace tvrdého vosku v porovnání s tekutým?
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 11. 6. 2020 08:16

Tvrdy vosk bude do hodiny..ale aplikace vosku v tom procesu je uz jen tresnicka na dortu. Mnohem dele casu zabere priprava, umyti, dekontaminace, popr. korekce laku. Kdyz si lak nepripravis, tak i to voskovani je prakticky zbytecne, protoze davas vosk na spinu, ne na lak.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 11. 6. 2020 08:45

Přesně. Nejhorší je to umejt, pak clay, pak to připravit na vosk po clay. Jen clayování mi zabralo cca 4 hodiny práce, ale stojí to za to. Ten rozdíl (když si přejedeš prstem přes lak) po umytí a po clay je neskutečnej. Vosk už je pohodička.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 11. 6. 2020 09:50

PeTr7650 píše:
hopa26 píše:PeTr7650 , shodou okolnosti jsem podobny test delal nedavno sam. Bezne davam tvrdej vosk- fusso.
Ciste pro porovnani jsem jednou vyzkousel tekutej. Lip se s nim dela, hezky voni ale skutecne nevydrzi ani tretinu toho tvrdeho vosku. A podotykam, ze auto moc nemyju-kazdopadne uz po 14 dnech zacne ten hydrofobni efekt odvodu vody, velky kapky citelne slabnout.
.


tož kdyby vydržel desetinásobek, tak budiž. Jak dlouho trvá aplikace tvrdého vosku v porovnání s tekutým?


aplikace je pohodlnejsi, cas se nebude lisit nejak zasadne. asi je lehci i v tom, ze jasne vidis vrstvicku kterou nanasis a udelas ji mnohem stejnomernejsi. po zaschnuti jde i padem lehceji odlestit, coz je treba pri naneseni vetsi vrstvy tvrdeho vosku mnohem pracnejsi. takhle jak se o tom mluvi to vypada jak velka veda... :D
ho vno na tom je.
zalezi jen na casu kterej u auta mas chut travit.
hopa26
Venclovský
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 11. 6. 2020 19:02

Ty folie na předek mě celkem zajímají. Co všechno se obvykle dělá? Kapota, nárazník a blatníky?

Po roce a 30 tkm má Rapid jenom na kapotě 12 kráterů od šutrů. Koupil jsem si na to korekční tužku s takovou tou tenkou kapilárou, abych mohl opravit i malá poškození, ale stejně to má k dokonalosti daleko :-l
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 11. 6. 2020 19:24

Ja tomu moc nerozumim, ale oroste nejhorsi je to umejt. A kdyz to nemas precizne umyty, proste voskujes spinu.
Ja to zkousel nekolikrat a nikdy jsem nebyl spokojen, chce to i vhodne podminky, nedelat to venku (cau vsichni tady :D ) atd...
Folie:
Predni grill, kapota, svetla, naraznik, blatniky dle prani zakaznika
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 6. 2020 19:40

aikoN píše:Ty folie na předek mě celkem zajímají. Co všechno se obvykle dělá? Kapota, nárazník a blatníky?

Po roce a 30 tkm má Rapid jenom na kapotě 12 kráterů od šutrů. Koupil jsem si na to korekční tužku s takovou tou tenkou kapilárou, abych mohl opravit i malá poškození, ale stejně to má k dokonalosti daleko :-l


Pokud chces kvalitni a peknu folii vyjdete draz jak novy lak
anonymni

Odeslat příspěvekod aikoN 11. 6. 2020 20:16

No dívám se na to a jen předek vychází tak na 25k. To mi přijde jako poměrně sebevědomá suma :hm
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků