Mazda 6 2.0 MZR - motor K.O.? :(

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Portio 4. 6. 2016 12:49

Zdravim, chtel bych zjistit jestli tady neni nekdo na foru kdo ma podobnou zkusenost, pripadne by mi poradil.
Mame Mazdu 6 2.0 104kw benzín MZR (snad je to i motor co se daval do Mondea (Duratec?), r.v. 2003, najeto 205 tis. a bohuzel se vyskytl problem s kterym nevim co s nim. Zacal se ozyvat plechovy zvuk z motoru, takove chrasteni, drnceni ktere se zmirni pouze ve na volnobeh. Naprosto z niceho nic. Bohuzel jsem pri nasledne prohlidce zjistil, ze v motoru chybely cca 3 litry oleje (pritom jsem pred cca 600km doleval) - bez jakehokoliv upozorneni, kontrolky atd. Hledal jsem i na mazda foru ale bohuzel bez vysledku. To klepani je hodne podobne tomuto cca. ve 26. sekunde (jedna se o jine auto):

https://www.youtube.com/watch?v=3ffNwdd ... e=youtu.be

Zvuk jde evidentne od motoru a bojim se ze je pridreny, muj servis moc nevi co s tim jelikoz mazdy moc nedela.
Nevite o nejake podobne zkusenosti? Asi to souvisi s tim olejem ale nechapu jak se mohlo behem par set km ztratit 3l oleje...
Nevite o nejakem servisu mazdy idealne v ose Praha - Krkonose kde by se mi na to mrkli?
Bohuzel se obavam ze vzhledem ke stari auta,korozi atd. zde hrozi riziko ze budu muset auto odepsat, ale prijde mi to skoda. diky
Portio
Nováček

Odeslat příspěvekod Neurotic 4. 6. 2016 12:56

Japonec no... neurezl nějaký spoj na hadicích nebo něco? Stejně je to jedno, protože nejlepší co můžeš udělat je zahodit to
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod Portio 4. 6. 2016 12:59

no prave. problem je ten ze jak je to japonec tak cejtim ze servisu se do toho vubec nechce. jedine tak sehnat pry jinej motor na vrakaci a vymenit, ale to je min. 20tis. a to se mi do toho fakt davat nechce. pritom zrovna ten motor na tom aute byl celou dobu drzak. je pravda ze to trochu bralo olej, ale nic hrozneho. az nakonec tohle... nechapu... kdyby aspon zasvitila nejaka kontrolka!!
Portio
Nováček

Odeslat příspěvekod eLzyx 4. 6. 2016 13:09

začal bych kontrolou všech deklů kolem motoru, tepelných štítů atp.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 4. 6. 2016 13:15

A dvacka by zřejmě byla jeste dobra cena...
Ten 2,0 nebyl tak zlý jako 2.3 na žraní. Tam se neco stalo. Kontrolka by tam snad taky nějaká měla byt.

Jednou mi na audi praskla nějaká picovina u čerpadla a za par desítek km svítila oranžová. A hned pak červená. To je hned. Za mnou olejová říčka.
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 6. 2016 13:55

Neurotic píše:Japonec no... neurezl nějaký spoj na hadicích nebo něco? Stejně je to jedno, protože nejlepší co můžeš udělat je zahodit to

:roll:

Hledej na ford fóru, tam je pár užraných 2.0i. Mazání bude ale asi rozdílný.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 4. 6. 2016 13:57

Bych laicky tipl, že je to v ***** turbo a olej vytejka pres spojku nekde pod blatnikem
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 6. 2016 13:59

Který turbo? :D
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i Viva, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p: Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Portio 4. 6. 2016 14:35

Prave, zadne turbo - jeste poctiva atmosfera. Auto jsme kupovali prave kvuli tomu, ze na motoru se nema co podelat... tak vidite. Auto je videt i na serveru autoodstrejdy kdyz byo jeste nedavno ok, kdyby to nekoho zajimalo. Porad mi prijde skoda to dat do srotu no.
Portio
Nováček

Odeslat příspěvekod orgasmic 4. 6. 2016 15:00

Jestli to motor z větší části přežil, tak to stejně bude na go motoru a tam zahučíš víc, než koupit motor na vrakáči...ikdyž shánět dobrý kus bude jak hledat jehlu v kupce sena.
Začal bych s tím, najít dobrý servis, co tomu rozumí a počkal na odhad opravy.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 4. 6. 2016 15:02

jezdi do téj doby než sa to podělá úplně no a potom kup za 20 k ten motor, potom sa ti tá investice bude zdát přiměřená, 20 k za druhý motor, to sa dá , no né? Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod 970ka 4. 6. 2016 17:41

To klepání na videu vypadá,že to klepe na klice/ je to diesel podle mne/,pokud to žere olej,tak se to mohlo přidřít ,nebo kroužky v háji.Pokud klika a ojnice jsou v pořádku,tak by stačilo překroužkovat a to by za to ještě stálo,pokud klika v háji ,tak sehnat celý motor,to vyjde levněji.Dvacka to bude tak,jako tak.
Naposledy upravil 970ka dne 4. 6. 2016 18:29, celkově upraveno 1
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 4. 6. 2016 17:54

súhlas, tá klikovka byla první co ňa take napadlo, zažil sem to gdysi dávno za komančů, dyž zme s kámošem táhli jeho 3 měsíce starů dochčijů 1310 odborový přívěs na dovolenů - takovéto prapodivné zaklepání ( snáť ňa pamět neklame ) a klikovka vyběhla blokem motoru, Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod zandome 4. 6. 2016 18:04

To je predsa spolahliva atmosfera, tie sa nekazia!
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfah4ns 4. 6. 2016 19:44

Co se drnceni/chrasteni tyce

http://youtu.be/3bHiRIDkbWM

Nezni to takto? Remen skoceny treba jen o zub, motor muze nekdy jet, ale ten kraval, co to dela...

Mozna zkus udelat sve vlastni video, popis "podobne jako tohle" nemusi byt uplne ok.
alfah4ns
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků