DSG 7-rychlostní DQ 200 "suchá"

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 5. 2016 10:50

Tak nějak raději zjišťuji jak na tom tahle převodovka je, a historie je tak nějak smutná, bó s tím byli problémy a tak nějak historicky vůbec ne malé.Máte někdo nějaké přesnější info, jak to vylepšili? Zda už to není takový průšvih jako kdysi? Nějak si mi nechce věřit, že by to pořád prodávali s tím, že to vydrží tak málo a že to jde jen draze opravit.Díky za každou zkušenost.

PS : prosím diskuzi o DSG 6 zde neveďte, to je jiná kapitola a to je imho tak nějak v cajku, takže to není potřeba řešit zde , v tomto vláknu.Díky.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 10. 5. 2016 10:56

Tohle imho řeší pětiletá záruka. Nebo si chceš auto nechávat déle?
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 5. 2016 11:02

No tak víš jak to je.....teď řeknu že jo a pak to stejně prodám.:-) Ale tak nějak bych si to i déle nechal, raději koupím další motorku.:-) Už se mi moc za auta utrácet nechce.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 10. 5. 2016 11:06

Při větším nájezdi ti jí stejně do konce pětileté záruky vymění za novou, takže bude mít vystaráno na delší dobu :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 5. 2016 11:24

Cpou ti do všeho, tak to musí těch 150kkm vydržet. Tyhle převodovky jsou už snad v páté generaci a postupně vylepšované. Ale jestli už bez problémů, to nevím
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 5. 2016 11:34

ja uprimne o DSG7 neslysel nic spatneho
anonymni

Odeslat příspěvekod tycoon 10. 5. 2016 11:42

IMHO u DSG bude vždy riziko, protože konstruktér (BorgWarner) ani licenční výrobce (koncern VW) nepočítají s možností oprav, například třeba mechatronika (to, co místo řidiče řadí rychlosti a ovládá spojku) se vyměňuje jen vcelku.
Jak už řekli předchozí, určitě 5letou záruku. A určitě neuškodí pravidelná výměna oleje, ačkoliv výrobce bude náplň označovat za "doživotní".
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 5. 2016 11:43

goes píše:ja uprimne o DSG7 neslysel nic spatneho


No jasně, vždyť už jsi taky 5 let hluchej. :D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 5. 2016 11:43

tycoon: cece nevim jaky mas prehled, ale vymena oleje v DSG je automaticky v ramci servisnich intervalu, takze zadna "dozivotni" se tam nedava... a je tusim co 60tkm.
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 5. 2016 11:55

Ta DSG 7 je suchá, to o čem pišeš ty je DSG jiné konstrukce.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 5. 2016 11:58

a jo kurfa... a u jakych motoru se nabizi? O3 Scout 1.8 TSI nebo Lejno ixperience te same motorizace ma tu DSG nebo ma dobru?
anonymni

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 5. 2016 11:59

V DSG 7 je samozřejmě olej taky. Nevím, jestli to platí paušálně, ale DSG 6 mají spíše diesly.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leki. 10. 5. 2016 12:10

...v cca 30000 km měněna mechatronika, ve 40000 km spojky...naštěstí vše v rámci záruky, taky v rámci svolávačky výměna oleje za minerální, toť moje zkušenost.
Leki.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 10. 5. 2016 12:30

Je potřeba napsat rok výroby.Ať víme....ten minerál byla svolávačka tuším 2013.

DSG 7 typ DQ 200 je suchá, olej tam je taky, ale je jinak řešená a je jen do 250 nm kroutícího momentu.Takže pokud ho má třeba 1,8 TSI, tak má "omezen" krouťák.Pokud má tu DSG 6, tak krouťák omezen není.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod tycoon 10. 5. 2016 12:58

Goesi, nejdříve se v tom zorientujme a teprve pak raďme:
DSG7 se "suchými spojkami" je robotizovaná převodovka, tzn. základní konstrukce odpovídá manuální převodovce, jen prostě místo člověka řadí a ovládá spojky "robot" (VW tomu říká mechatronika). Ve skříni převodovky je olej, která "maže převodová kolečka" a je ho zhruba kolem 2 litrů, a pokud si pamatuju, tak koncern VW neudává interval výměny, tak jako to už dlouho neudává u plně manuálních převodovek. Pak je prý zvlášť olej v mechatronice, ale tam se to asi nemění.
DSG6 má "mokré spojky", takže olej maže nejen kolečka ve skříni, ale i ty spojky (hlavně kvůli jejich chlazení a dále kvůli většímu komfortu při přeřazování). Tam je oleje zhruba 6 litrů a interval výměny udává koncern VW většinou na 60 tkm.
U nejvýkonějších koncernových aut je pak ještě nějaká třetí DSG.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků