Octavia I 1,6 55kw 1997 - Vysoké otáčky na volnoběh, olej

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Alwe 25. 9. 2015 11:51

Zdravím, mám octávii I - 1,6; 55kw; 1997 najeto 230,000km. Před měsícem mi začali samy od sebe vyskakovat otáčky při volnoběhu na cca 2000-4000. Nyní nastartuji studený motor, otáčky se samy blíží k 2000, po přidání plynu se zaseknou tam kde jsem nechal plyn. Po rozjezdu a zařazení je vše v pořádku, ale jakmile zmáčknu spojku na cca 2000 otáčkách, tak vyletí na cca 2500 - 3000 a po zařazení rychlosti je to zase normální. Spotřeba oleje stoupá, nyní cca 2-3l na 1000km. Vyměnil jsem klapku a nastavil. Nepomohlo. Pokud se auto zahřeje, motor šlape jak má, ovšem studený je to děs. Byl jsem seznámen s tím, že by to mohly být pístní kroužky. Ale motor jsem rozebraný neměl takže nevím. Nevíte někdo co by to mohlo být? A jak to vyřešit? Moc díky za všechny reakce.
Alwe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 9. 2015 11:52

Vydrž chvíli, jdu nažhavit věšteckou kouli.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 25. 9. 2015 11:55

Mno 3 l na 1000 km to je zrelé do šrotu.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alwe 25. 9. 2015 12:00

MELLO: Nerozumím autům, nevím co víc mám napsat, kdybys mi napsal nějaký dotaz tak ho zoodpovím.

Filo0: Dřívě to tolik nežralo, až ted, myslím že je to proto že se motor vytáčí zastudena (sám od sebe) a tak to žere tolik.. ?
Alwe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 9. 2015 12:03

Dej to do servisu nebo nekomu, kdo tomu rozumi, ptat se tady, je jak vestit z kavove sedliny
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.a.x.i.m.u.s 25. 9. 2015 12:35

Tak z koule, nebo sedliny?
m.a.x.i.m.u.s
Potížista
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 9. 2015 12:38

Sem se sel prevliknout a zjistil sem, ze koule nejsou
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 25. 9. 2015 13:34

A sedlinu máš v trenkách.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 9. 2015 13:40

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 9. 2015 14:04

Z ty ale vyvesti leda tak ***** :-P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 25. 9. 2015 14:30

Alwe píše:Spotřeba oleje stoupá, nyní cca 2-3l na 1000km.

Dojezdit, vyhodit, neřešit.
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 25. 9. 2015 20:04

To bude nějaká ***** jako že to přisává falešnej vzduch apod..

pod zatížením to nedělá, ne?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Špidla 25. 9. 2015 20:17

me to delalo cislo teploty chladici kapaliny, problem je ze nemam oktavku
Špidla
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 25. 9. 2015 20:19

Tak to nevíš, o co přicházíš.
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Špidla 25. 9. 2015 20:22

oktavka byla, zcizena :D
Špidla
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků