Bílý kouř

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Filo0 20. 9. 2015 13:34

Takže 16V a ešte čakaj odlietavajúce olejové čerpadlo :D
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 20. 9. 2015 15:16

Kua, člověk se jde trochu projet a hned, aby šel měnit motor :D
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWBKP 20. 9. 2015 15:21

No u VW to tak už chodí... :D
VWBKP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 20. 9. 2015 15:29

VWBKP píše:Tak to nebyl žádnej extra výkon na okruhu, prostě jen 15-20km tak na 70-80% po okreskách pro radost... si myslím že by mohl zvládnout, kor když motor má 51k pač byl v záruce měněnej pač přestal mazat... :D


Počkej to jako nevydržel jet 20 km 90 km/h :D
4 techničáky a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 9. 2015 15:33

No tak z toho vyplyva, kdyz ma ted auto 100kkm, ze zivotnost tohodle typu motoru je presne 50kkm. Takze je vse v poradku, zas ho vymen ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWBKP 20. 9. 2015 15:38

šak v pohodě, náhon čerpadla jsem měnil v červenci ;)
VWBKP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukyman 20. 9. 2015 16:22

A nemáš v autě dpf filtr? Mohl by se vypalovat filtr. Někdy se vyvalí opravdu takový velký bílošedý dým.
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 20. 9. 2015 16:23

dpf k regenraci potrebuje nejake podminky (teplota vody, motoru, jizdni rezim) a hned po rozjezdu se regenerace urco nezapne
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukyman 20. 9. 2015 16:28

Tak, říkal že jel ostřejí několik kilometrů - určitě zahřátá chladící kapalina i olej. V ten moment se zřejmě nezapne. Pak ale píše, že dojel a nechal dochladit - motor nezhasnut, ideální situace pro spuštění. Pak se rozjel no a vyvalil se dým z filtru.
Podle mě není důvod, aby se nemohl spustit, klidně i po rozjezdu. Regenerace běží, i když vozidlo stojí.
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWBKP 20. 9. 2015 16:28

DPF tam ještě nedávali ;)
VWBKP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod migrant 20. 9. 2015 16:32

VolksWagen znamena v prekladu lidovy vuz, nikoliv zavodni vuz. 8-)
migrant
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod Lukyman 20. 9. 2015 16:40

VWBKP píše:DPF tam ještě nedávali ;)

Jseš si jistej, protože právě do 2.0tdi ho začali montovat jako první. Podívej se do velkého techničáku co tam máš za hodnotu u korigovanýho součinitele absorpce?
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 20. 9. 2015 16:46

Slabšie BKP (103 kW) nemalo DPF
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 9. 2015 17:13

potom zbejvá jen vyvalený těsnění pod hlavou resp. ruplá palice... navíc tyhle motory k tomu mají sklony... Bílej kouř je pára a pára je odpařená chladicí kapalina co pronikne do spalováků... Když to necháš bejt a únika nabyde větší velikosti, tak se začnou projevovat další následný vrtochy jako běh na 3 válce těsně po startu apod...

Ten náhon mazacího čerpadla šestkou inbusem to je zralý na přesdržku tomu konstruktérovi co to má na svědomí. Řešení je buď opracování šestihranu ve vyvažováku na osmičku, což ale znamená dost hodin práce v nástrojařský dílně, nebo vyvažovák vyměnit...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWBKP 20. 9. 2015 22:32

jj to vím, ale zas při normální jízdě to vůbec nekouří a pak kapalina vůbec nemizí a na víčku expanzky není takovej ten černej mazut či co se tam dělá když je v hazlu hlava... A když s tím zajedu do servisu tak mi stejně nic neřeknou pač diagnostika ani hned při porjetí si ničeho nevšimnou
VWBKP
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků